Hodina otázok na tému Vianočná kampaň

Otázka

  • 0

Ahojte,

pripravili sme ďalšiu Hodinu otázok s manažmentom Telekomu.

Ak vás zaujíma čokoľvek ohľadne našich aktuálnych akcií, alebo len chcete vedieť, prečo je našou tvárou práve Peter Sagan, Hodina otázok na Telekom fóre je na to ideálnou príležitosťou.

 

Už vo štvrtok 3.12. o 10:30 hod. sa môžete spýtať našej manažérky marketingovej komunikácie, Dáši Juríkovej, a Juraja Bónu, manažéra produktov a služieb, na hocičo, čo vás o našej Vianočnej kampani zaujíma. Budú tu celú hodinu iba pre vás :)

 

Ak nebudete môcť, môžete zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná vo štvrtok.

 

Tešíme sa na vás :)

 

Hodina otázok - Vianočná kampaň.jpg 

Ako položiť otázku:

Stačí kliknúť na tlačidlo Odpoveď , napísať, čokoľvek by ste o našej Vianočnej kampani chceli vedieť a kliknúť na Publikovať. Ak ešte nie si zaregistrovaný vo fóre, zaregistrujte sa tu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

44 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj Juraj, si trosku mimo temu :-), ale Program 40 uz neposkytuju. Iba Bez zavazkov a Happy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

nakolko som Vasou stalou zakaznickou od pociatku Vasej spolocnosti , kde vyuzivam Vase sluzby 4 mobilnych cisiel (3 pausaly a 1 easy pecka ), TV Magio Optik XL a Optik internet .

Moja otazka znie: Preco verny zakaznik nedostava ziadny bonus, alebo pozornost za vernost vo Vasej spolocnosti, ako to robia ine spolocnosti?

( Nemame moznost sa zapojit do Vianocnej kampane, kedze nase pausaly koncia v obdobi leta a jesene).

Nechceme si nieco nove objednavat a uzatvarat, nakolko sme uzatvorili vsetky Vase sluzby. Je pre nas nevyhodne a nelogicke uzatvarat dalsiu sluzbu len kvoli Vianocnej kampane.

Prajeme Vam krasne Vianocne sviatky a stastny novy rok.

Janka

 

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mňa by zaujímalo či / kedy sa Telekom chystá trošku prekopať svoju ponuku paušálov. Dúfal som, že tieto vianoce by mohli byť ideálnym časom na uvedenie nových produktov, ale zatiaľ sa tak nestalo a ani veľmi už neverím, že prídete tieto vianoce s nejakou novou ponukou. Sú na trhu už dosť dlho a ako čítam fóra a rôzne diskusie pod článkami o Telekome tak veľa ľudí si jednoducho nevedia vybrať z vašich paušálov. Osobne si myslím, že by ste mali dať ľudom trošku voľnosti aby si mohli poskladať balíčky tak ako by im to najviac vyhovovalo. Kedysi ste mali v ponuke paušály podľa seba naj a tie túto možnosť mali.

 

Nepracujete nad niečím novým teda? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som bol rád, keby ste pravidelne reagovali na otázky v jednotlivých sekciách. A keď už. Častokrát vyzdvihujete to, že reagujete na podnety klientov, akceptujete  ich požiadavky a záujem. Takže - opätovne x krát - prečo nie ČT4,Novasport2(keď NS 1 máte), Barandov,Prima ďalšie verzie? Proste stanice, ktoré sú zaujímavé pre väčšinu klientov a nie okrajové, ktoré nikto nesleduje... A prosím odpoveď v pozitívnom smere, aspoň pokúsime sa, hľadáme riešenie a pod. nie nemáme  licenciu, nedá sa a pod. Všetko sa dá, len treba chcieť a nikto to nechce zadarmo!! Menej peńazí na reklamu so Saganom a radšej zakúpiť viac licencií.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
zatiaľ ti platí....však oni sa ozvú,ak ťa budú chcieť rušiť :-( a nahovoriť na nejaký nevýhodnejší program,ako aj mňa.....Asi nám neostáva iné,len zbaliť kufre a prejsť ku konkurencii,ako aj veľa ďaľších dlhoročných zákazníkov,ktorých si operátor neváži a nedá im na vybranie si! Načo je niekomu voľné dáta,ak tam nechodí??? Radšej 40 voľných sms ako v programe 40. A to všetko len za 5€

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1. otazka, alebo skor uvaha? Zaujimalo by ma, ako pristupujete k vernym zakaznikom :) Totiz, uz 2x za posledne 4roky ma konkurencia "presvedcila" preniest si cislo k nim. Porovnali faktury a dokazali mi dat lepsiu ponuku, ako ste my na predajni davali Vy. Nasledne po ziadosti o prenost ste ma kontaktovali, a dokazali ste min. tretieho operatora "porazit", a dat este lepsiu ponuku. No som prekvapeny, ze po mojej poslednej ziadosti spred par dni ste ma ani len nekontaktovali, a nechali ma odist. Prenesene cislo mam zatial neviazane, ale cudujem sa, ze ste nedokazali min. dorovnat modreho operatora alebo skor, ani nezavolali :) Faktury platim vzdy nacas, takze by ma zaujimal, aky kluc mate, ak ste ma 2x vzdy presvedcili, a teraz ani snaha :) Alebo sami ste usudili, ze Vase Happy pausaly niesu az take atraktivne pre kazdeho? Totiz, uz dlho vyuzivam Podla seba, a nemienim platit za neobmedzene minuty do Telekomu, ak ich vobec nevyuzivam. neviem, preco si myslite, ze kazdy jeden zakaznik potrebuje neobmedzene minuty do vlastnej siete. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

2. otazka: preco nieje mozne pouzit zlavu z kuponu na zlavu 50€ z neakciovej ceny na akykolvek mobil v cenniku? Ak vidim cennik: https://www.telekom.sk/swift_data/source/Documents/na-stiahnutie/telefony_zariadenia/2015/12/mka/neakciove_2015-12-01.pdf  iba velmi malo telefonov mate v ponuke cez odkaz https://www.telekom.sk/kuponakodarcek . Chybaju tam napr. Xperia E1, Lumia 435, Lumia 635. Clovek ma prakticky moznost kupit tri lowendy, alebo potom az mobil nad 110€. To mi nepride velmi ferove :) Alebo je to len chyba?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň.  Dňa 23.11.2015  o cca 18:00 hod na adrese Ľanová 12 Bratislava, podľa označenia a aj firemných visačiek s logom Telekom v našom bytovom dome boli vaši pracovníci a zvonili od dverí k dverám a robili nábor na vaše služby Telekom.  Keďže som klientom Telekomu a vzhľadom k tomu, že v čase pripojenia ( respektíve prekladania služieb ) na uvedenej adrese nebola optika, tak mám zriadené zastaralé technológie avšak platím ako by som mal pripojenú optiku, lebo vaši pracovníci mi to tvrdili, že to nemôžem mať inak. V ten deň 23.11.2015 ma presviedčali vaši pracovníci, že sa v Telekome zlepšili služby - aj starostlivosť o zákazníka a bla bla bla. Chceli odo mňa poslednú fakrúru, aby mi mohli urobiť ponuku, tak som im ju vytlačil a dal a dal som pánovi aj moju vizitku. A do dnes mi nič neprišlo.  Po predchádzajúcich skúsenostiach so sľubmi som si preukaz uvedeného pracovníka chcel odfotiť, aby som do budúcnosti vedel s kým som komunikoval. Keďže bol večer a na chodbe bola tma tak pán mi kartičku podržal a keďže sa mi asi triasli ruky, tak mi ten preukaz dobre neodfotilo.  Z toho preukazu viem identifikovať iba jeho začínajúce priezvisko : JÁN TUSC.....  na vizitke mali TELEKOM DOMA.  Telefonoval som k vám do firmy , no nikto sa mi neozval. môj tel. aj mail máte v prihlasovacích údajoch

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň. 

Tak ešte jedno info pre manažment : skúšal som si pozerať informácie na vašej web stránke. Nepochybujem o tom že bola lacná. Avšak toľko vecí ktoré sú na vašej stránke nefunkčné , že to je až neuveriteľné. Ani len služba overenie dostupnosti služieb vám nefunguje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcela som prejsť aj s číslom od iného operátora. Som Vašim klientom a využívam Magio televíziu a internet. K paušálu XL volania, som mala záujem o mobilný telefón. Zostala som prekvapená, či poriadne nahnevaná,keď som zistila, že v decembri sa zmenili ceny doplnkovej časti mesačného poplatku. Nechápem, keď je stále Vianočná kampaň, Sagan stále sľubuje to isté, ako sa takéto veci môžu diať. Podľa mňa je to pekne neférové.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, môžete mi láskavo vysvetliť prečo niektoré služby ktoré ponúkate novým zákazníkom, (paušálXS/XL), nie sú dostupné pre dlhoročných pravidelne platiacich zákazníkov, z ktorých veľmi dobre profitujete. A dá sa k nim dostať len podľa niektorých serverov TRIKOM, ja to radšej nebudem pomenovávať ako. Je to prístup seriózneho partnera?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

So Vašou zákazníčkou. Mám Magio televíziu a internet. Vo Vianočnej kampani som chcela prejsť od iného operátora a aktivovať si paušál XL volania. Na moje obrovské sklamanie ste v decembri zvýšili ceny doplnkovej časti mesačného poplatku programov Happy na niektoré mobilné telefóny. Nechápem. Vianočná akcia je predsa vianočna a príde mi to neférové ju v priebehu neustále meniť. Nemôžem sa predsa chovať ako na burze a neustále sledovať ceny mobilných telefónov, či práve v tomto momente urobím dobre, že podpíšem zmluvu, keď na druhý deň ma tá istá služba môže stáť o niekoľko eur viac, čo pri 24 mesačnej viazanosti nie je zanedbateľné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, chceli by sme sa pána Bonu spýtať, či po dlhých rokoch nečinnosti pripravujete nejaký nový, živý firmware pre Magio boxy na IPTV. Taktiež nás zaujíma, či sa pripravuje nejaké rozšírenie doplnkových služieb v rámci Magio IPTV, konkrétne pridanie YouTube videí do menu Magio IPTV, sfunkčnenie USB portov na Magio boxoch v rámci IPTV. Rovnako sa chceme opýtať, kedy pridáte slúbené ďalšie kanály do Magio archívu. Zároveň, prosím, uveďte približný časový horizont možného spustenia uvedených vylepšení Magio IPTV, na ktoré sa pýtame.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, ešte by sme sa tiež pána Bónu radi opýtali, či plánujete v dohľadnej dobe zaradiť napríklad TV kanál Prima aj v HD verzii do Magio IPTV, keďže v rámci Magio Sat ste túto stanicu zaradili. A čo tak zaradiť napríklad aj TV kanál Nova v HD?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@sorudansolutions, pokiaľ mal Slovak Telekom aj slovenského akcionára, dividendy boli vyplácané podľa rozhodnutia Valného zhromaždenia. Podľa zápisníc si môžete na stránke Telekomu presne pozrieť, akú výšku dosiahli v jednotlivých rokoch. Takže dividendy vyplácané boli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den @Janka Dorková, sme velmi radi ze ste nam verna a mate od nas tolko sluzieb. Vernym zakaznikom ponukame vernostnu zlavu na mobilne pausaly az do vysky 12% podla toho kolko rokov je s nami, bez ohladu ci si zmluvu predlzuje. Zaroven ponukame aj v priebehu roka kampane nasim vernym aj novym zakaznikom a preto verim ze si najdete zaujimavu ponuku aj po Vianociach

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@julobaco

Dobry den Julo, pozerame sa na diskusne fora a zaujimaju nas nazory zakaznikov na nasu ponuku, ale zatial verim ze vieme ponuknut to co zakaznik potrebuje bud v ponuke pausalov a v priade ze zakaznik ma zaujem si dokupit minuty, SMS alebo data, tak moze vyuzit nase doplnkove balicky. Pravdupovediac, potencial pausalov, kde si mohol zakaznik vyskaldat co potrebuje sa porokoch vycerpal a preto sme spustili Happy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den @Igor56, zial v tomto pripade sa naozaj jedna o lciencne podmienky. ak ste zaregistrovali, Nova coskoro spusta kanal Nova international prave kvoli tomu, ze chce riesit licencne podmienky na slovenskom trhu pre ceske stanice. Situaciu velmi pozorne sledujeme a riesime ale naozaj nevidim v blizkej dobe priestor, ako ziskat prava na ceske stanice.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobri den Oan Bona.Primu HD zamenite aj v iptv magio ako na sate kde ste sd verziu zrusili?Boli by sme radi.Planujete film box HD zaradit?Mozeme dufat ze nezrusite nova tv a nova cinema  ked zavedu CME nova internationak?Dakujem za odpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.