Magio GO

Otázka

  • 0
Po týždenných peripetiách mi konečne fungovala registrácia do magio go celý nanesení spúšťam a hľa ďalšia hláška nemáte konto go pre platformu tak som napísal na podporu na mail techgroup@telekom.sk a už druhý deň nič koľko to zvykne trvať kým sa ozvú?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj lubomir_disko, magio go si dostal k fixnym sluzbam, alebo k mobilnemu cislu?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lubomir_disko skus si overit ci vobec mas magio go aktivovane systemovo, az potom sa mozes registrovat a spustit go, najrychlejsi sposob cez online chat :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar