Magio GO

Otázka

  • 0
Po týždenných peripetiách mi konečne fungovala registrácia do magio go celý nanesení spúšťam a hľa ďalšia hláška nemáte konto go pre platformu tak som napísal na podporu na mail techgroup@telekom.sk a už druhý deň nič koľko to zvykne trvať kým sa ozvú?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@lubomir_disko skus si overit ci vobec mas magio go aktivovane systemovo, az potom sa mozes registrovat a spustit go, najrychlejsi sposob cez online chat :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj lubomir_disko, magio go si dostal k fixnym sluzbam, alebo k mobilnemu cislu?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar