Je spoplatnený hovor ak sa vašeho operátora pítam na produkty ?

Otázka

  • 0

Moja mamka je imobylná a dnes som prišla na to že fakturu má za hlasové služby neakých 45 eur a to neviem o tom že by niekde volala tak dlho len čo si predlžovala služby Telefonicky kedže je imobylná na dalšiu viazanosť a tak som zvedavá či to nebolo za ten hovor pri objednávaní novej viazanosti (paušál). A ako mám dať podnet na reklamáciu udájnej faktury?Faktúru z VS:7411901588 Viete mi pomôcť z jej reklamáciou?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
Hovor na 0800123456 je bezplatný. Pred uplatnením reklamácie je potrebné preveriť všetky hovory.

Požiadajte o vystavenie podrobného výpisu v elektronickej
alebo papierovej forme v
ktoromkoľvek Telekom Centre alebo telefonicky
prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky 0800
123 456.

http://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/casto-kladene-otazky/ako-mozem-podat-reklamaciu?step=1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar