Nefukčné inform.sms o mobil. dátach EASY

Otázka

  • 0

Dobrý deň, nefungujú mi inf.sms o aktuálne prečerpaných dátach cez mobilný internet na c. 094xxxx842. Ako to viete rýchlo vyriešiť? mnauditt@gmail.com dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Kedže nie je z predch.otázok jasné, či používaš mobilný internet, alebo Surf1 uvediem viac možností, ako zistiť spotrebu dat.

 

 https://www.telekom.sk/wiki/internet/spotreba-pre-internetove-sluzby

 

Informáciu o spotrebe dat zistíš na čisle *122#  (vytočiť ako hovor)

 

Máš aktivované potvrdzujúce sms správy ? Nastavujú sa na čísle 12350 - Voľba 3 - Nastavenie voliteľných služieb - 3.4 - Potvrdzujúce sms správy

- inf.sms o zmene kreditu po prijati alebo odoslani spoplatneného hovoru
 - inf.sms o zmene kreditu po dobiti
 - inf.sms o zmene kreditu po prijati alebo odoslani spoplatnenej sms správy

 - inf.sms pri dátovom pripojeni


Každu sms o zmene kreditu je potrebné nastaviť zvlášť

 

 https://www.telekom.sk/swift_data/source/images/swf/easy/easy.swf

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Martin, neviem, ci je to este aktualne, ale asi nemas nastavene notifikacne cislo (to je len nejdna z moznosti). Skus pripadne napisat na chat, alebo volat na 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar