Eshop a záručný list k zariadeniu.

Otázka

  • 0

Ahojte, chcem sa opýtať či sa už záručné listy celkom zrušili? Stalo sa my už po druhý krát že som pri objednávke cez eshop neobdržal záručný list. A poznám aj z môjho okolia rovnaký prípad. Lebo ak si prečítate zmluvu a v nej podmienky , tak ohľadom záruky sa tam uvádza aj záručný list k zariadeniu. Ako mám teda postupovať? Ak budem náhodou raz musieť uplatniť záruku k zariadeniu ako sa k tomu postaví Telekom keď mu nebudem mať čo predložiť. Prosím o odpoveď. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @peter.jancoo.ico , 

 

od 23.3.2015 sa už záručné listy nevystavujú. V prípade reklamácie je potrebné uschovať si doklad o kúpe. Ak bolo zariadenie zakúpene pred 23.3.2015, platia pôvodné podmienky, kedy je nutné pri reklamácií doložiť aj záručný list. 

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den da sa poslat duplikacia zarucneho listu alebo dokladu o zaplateny. Nechtiac som ho vyhodil. Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Či sa dá vyžiadať duplikát dokladu o zaplatení, treba preveriť priamo u operátora na infolinke 0800123456

Faktúra býva dostačujúci doklad na reklamáciu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, 

Kópia dokladu Vám bude vydaná na predajni. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

musis mat papier na ktorom je uvedeny prvotny poplatok, vacsinou faktura alebo doklad od kuriera

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar