Výpadok internetu

Otázka

  • 0

Dobrý den, dnes asi pred 2 hodinami mi vypadol internet. Na routeri svietila červená kotrolka Internet. Router som odpojil a zapojil a nič sa nestalo. Kontrolka internet už nesieti vôbec a svieti len power a wlan. Ďakujem vopred za radu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Olap.Kain a preco hned nevolate linku pre riesenie takychto problemov ? Volajte hned 0800 123 777 .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcel by som vedieť či je normálne že od poslednej reklamácie na internet ubehlo 2 mesiace a už zase sa objavujú výpadky . Podľa technika mam volať vtedy keď vypadne spojenie . Takže keď to mam robiť takto tak musím dať výpoveď v robote lebo robím len večer . U nás doma už nik nemá náladu volať do telekomu lebo od konca novembra 2014 riešim stále niečo s menšími prestávkami ... Pred 2 mesiacmi mi išiel internet asi tak že keď sa mu chcelo naskočil a potom sa sám vypol ....teraz zase začal vypadávať a musím reštartovať router. Otázka : Na to som si objednal pevnú linku a magio internet aby som stále kontroloval či ide router ???Pred dvoma mesiacmi boli treba výkopové prace na to aby išla pevná linka a zrazu to opravíte ale nie bohvie ako kvalitne . Kedy dokážete opraviť niečo na 100 percent a nie na 50 percent....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@stanislav strba pises ze mas rok problem s pripojenim a teraz cakas, ze ked napises sem tak sa tvoj problem vyriesi ? Zavolaj na 0800 123 777 a vynadaj im poriadne, chod na ich obchodne miesto a poriadne im vycisty zaludok. Mas vela moznosti len necakaj ze ked napsies nieco na nejake forum ze sa problem sam vyriesi. Len sa neboj vyjadrit svoj nazor a konaj !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chod na ich obchodne miesto a poriadne im vycisty zaludok.  ako keby tá slečna mohla za to... akurát napíše reklamáciu ak si ju dotyčný nevie napísať sám cez formulár.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Urcite lepsie ako naprazdno vyplakavat na nejakom fore. Uz len ked nic ine tak sa mu ulavi. ;-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tebe by sa to asi páčilo ked by niekto na teba nakričal za čo ty osobne nemôžeš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neraz sa stalo, ze s funkcie ktoru som zastaval som musel zniest nejedno ostre slovo na sluzbu ci produkt. Ta slecna tam je presne nato aby sluzila zakaznikom, nie aby sedela na zadku a pozerala na teba ako tela na nove vrata.

@stanislav strbaje zakaznik ktory si riadne platy za sluzbu a Telekom je povinny mu tuto sluzbu v dohodnutej kvalite dodat.  Pokial budete len drzat hubu a nechate si kalat na hlavu, tak to bude aj nadalej vypadat tak ako to vypada.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar