Psychiatria

Otázka

  • 0

Dňa 04.11.2015 som mal záujem si predlžit paušál na telefonnom čísle 09....................Po približne dvadsiatich hovoroch na Vašu zákaznícku linku som to doposial ešte nevedel urobit.Raz trebalo ID rodinnej skupiny v magente, ktorý som zaobstaral, potom som si chcel uplatnit50 € kupon zlavu na telefon ktorý ste mi zaslali 04.08.2015 respektíve 08.08.2015.Vaša pracovníčka pani Mičeková mi povedala že musíme poslat SMS v tvare KUPON na te. č. 12323, aby sme ten kupon získali. odpoved: Vážený zákazník, pre Vaše telefonne číslo neexistuje žiadný kupon, TelekomTútoo dpoved som oznámil pani Mičekovej, ktorá až na druhý den 05.11.2015 mi oznámila že sa pomýlila amám poslat text v tvare KUPON MT. SMS sme poslaliodpoved:Važený zákaznik zvolili ste nesprávnu formu sms, skontrolujte si s Vami zadanú požiadavku prípadnesi správnu sms overte na www.telekom.skTúto odpoved som tiež oznámil pani Mičekovej, ktorá povedala že bez tohto kuponu si neviem uplatnit zlavu.Som velmi prekvapený že aj ked vidíte v systéme že na takúto zlavu mám nárok, tak si ju neviem uplatnit.SMS sme posielali viackrát, chyba nebude na našej strane.Sme u Vás dlhoročný zákazníci, 3 paušály Happy XL, Magio kompplet + XL internet, + samostatný inernet,platíme Vám mesačne od 150 do 180 €. Aby som získal tie kupony, tak som musel otravovat 5 krát svoju dcéruv Dánsku, nakolko telefonne číslo s kuponom vlastní ona. Pri poslednom pokuse sa ma opýtala ,či som si fakt istý že chceme ostat v Telekome???A presne to, tu je tá otázka, prečo takýmto šikanozným sposobom, nezmyselnými kuponmi vyhánate verných a dlhoročných zákazníkov?Na záver žiadam vyriešenie mojho problému, nakolko paušál ktorý som chcel predlžovat prenesiem k inému operátorovi a samozrejme postupne aj naše ostatné služby, nakolko sú ešte viazané.ak isto žiadam aby sa mi pani Mačáková osobne ospravedlnila za dezinformácie ktoré mi podávala a tiež za to že mi položila telefon (ukončila hovor)aj ked som ešte chcel niečo dodat.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0

Vitaj v klube :)

 

Bol som vcera opat na predajni riesit dva pausaly (predlzenie, cisla su aktivna od 1997) a stale sa neda nic riesit ako vernemu zakaznikovi. Len akasi vernostna zlava, co je nic oproti tomu co ponukali zakaznikovi , co sedel , cirou nahodou, vedla...A kupony? smiesne..davaju ich kazdemu, aj novemu zakaznikovi...

A taktiez mam 4 pausaly,  magio televiziu, magio internet, pevnu linku - vsetko od telekomu. Mesacne okolo 110 eur a viac...A pritom nechcem ziadne zazraky:)

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to ti co za blbost povedal, ze do zahranicia nemohol prist kupon.? ??? do zahranicia nieje mozne odosllat SMS z Telekomu.? ci o com to ten taraj trepal.? preniest cislo k inemu bez rozmislania, nech sa uvedomia. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ani mne sa nezdá prečo by ten kupon nemohol príst do zahraničia, vlastne je to obyčajná SMS - ka. Ja už fakt neviem. Jeden to hádže na druhého, podla mna ani jeden z nich v tom nemá jasno, nakolko by to už dávno bolo vyriešené. Už fakt som zvedavý čo z toho bude.

JE TU NIEKTO Z TELEKOMU KTO TO VIE VYRIESIT? JE MI TO UZ NA SMIECH.

A NEZABUDNITE POVEDAT PANI DRZEJ MIČEKOVEJ (ktorá by tam nemala pracovat, lebo to celé ona zavinila) NECH SA MI OSPRAVEDLNI ZA VZNIKNUTU SITUACIU A ŽE MI POLOŽILA TELEFON.

Ked pozerám, tak tento celý Telekom forum je vlastne o nespokojných zákazníkoch. Kde čo čítam, len problém a problém. Len tak dalej TELEKOM !!!

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vcera mi volala pani z Telekomu. Tiez mala akysi zaujem riesitm moj problem.Jedno cislo ako tak poriesila (nic moc) ale druhem, ze preposle na ine oddelenie. Hned som ju upozornil, ze aj tak dnes idem  do modrych a oranzovych. Popytat sa co a ako. Nech s v stredu ozve. Uvidime...

Absolutne nechapem, ze ked mal niekto pausal Podla seba, tak je nuteny prejst na Happy v podstate v rovnakej konfiguracii a poooodstatne drahsi. Ostava rozum stat. A ked chces nejaku "vsimne" tak ti zalepia oci akousi zlavou 50 eur, co davaju kazdemu...jedneho by z toho ......

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Presne chápem Tvoj problém. Hlavne že nahánajú nových zákazníkov a na starých, verných sa vykašlú. Kolko krát sa dovoláš , tolko krát musíš vysvetlovat všetko od začiatku. Ked to robíš už 5-6 krát za den, tak sú prekvapený prečo si podráždený :D. Moj prípad je na reklamačnom, som zvedavý kedy sa ozvvú. To že od ich odchádzam na situácii nič nemení.
Platím minimum 150 € mesačne, tak je im výhodnejšie nahánat nových 15 klientov ktorý budú využívat Happy XS.
Kde ste všetci Telekomáci ? Kto vyrieši moj problém ?
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a teraz mi prišla správa na mail:

 

Potešte sa na Vianoce dvakrát! Vážený zákazník, predlžte si zmluvu s pauš....

 

No ja by som si predlžil, ale ked sa mi nikto neozve...., že, TELE - KOMACI ?

Už sa na tom baví celá moja rodina, priatelia aj kamaráti a nedočkavo očakávajú ako sa to bude vyvíjat :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Stronghold111

 

ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu a komplikácie pri zmene paušálu. Tvoj podnet riešime v spolupráci s reklamačným oddelením. Verím, že ju vyriešime k Tvojej spokojnosti. 

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič také som tu nenapísal , aby ste mi mali moje príspevky mazat,( ked niekto napíše že nie je spokojný s Vašimi službami a odchádza ku konkurencii) to že si chcem predlžit paušál a trvá to 2 týždne lebo ste to zavynili Vy, a ako kompenzáciu mi ponúkate smiešných 30 €,  ked Vám do  kopy mesačne platím cez 150 €, tak dovidenia.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Stronghold111,

o odstránení príspevkov, ktoré porušovali Podmienky používania fóra sme ťa informovali cez súkromnú správu vrátane dôvodu, prečo boli odstránené. S Podmienkami používania fóra súhlasí pri registrácii každý užívateľ a zaväzuje sa, že ich bude dodržiavať. Propagovať služby konkurencie na našom fóre nie je povolené. To zahŕňa aj návod na prechod ku konkurencii. 

 

Podľa mojich informácii komunikuješ s kolegami, tak verím, že sa podarí situáciu doriešiť.

 

Ďakujem za pochopenie a pekný deň želám, 

 

Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Janka, Vážený Telekom,

 

som znechutený z celého Vášho prístupu. Chcel som len obyčajnú vec, predlžit si paušál. Bohužial po viac ako 40 telefonátoch od 04.11.2015 sa mi to nepodarilo. Zlavový kupon na telefon ktorý ste vehemente tvrdili že ste mi zaslali, tak vyšlo najavo že ste nazaslali. Trvalo vám to do dnes 13.11.2015. Zrazu ste mi ho zaslali dnes na e mail, že  sa ospravedlnujete za technický problém a ako kompenzáciu mi ponúkate smiešných 30 €.

Dnes ma kontaktoval aj pracovník Telekomu a oznámil mi to aj osobne a že či možeme predlžit paušál.  Je to smiešne, ako keby sa nič nestalo. Keby som ja Vám nezaplatil faktúru 2 týždne po splatnosti, tak ma ihned pokutujete. Ja bohužial Vás neviem a preto odchádzam ku konkurencii, čo som oznámil aj po telefone ked mi chceli paušál predlžit. Píšem to sem všetko podrobne, aby aj ostaný videli ako ste sa zachovali. Dúfam že moje príspevky už mazat nebudete. Si myslím že každý može vyjadrit svoj názor, či je pozitívný alebo negatívny. Mne ste nevymazala len posledný príspevok ako tvrdíte ale o hodne viac. Vidím že téma psychiatria je dost sledovaná a to svedčí o tom, že to viac zaujíma ako reklamy ktoré púštate dookola celý den.

 

Na záver chcem dodat že u Vás mám 3 paušály Happy XL volania, magio komplat + internet +ešte jeden inernet. Platím cez 150 mesačne. 24 x 150 = 3600 a tu sa pýtam že kompenzácia 30 € je dostatočná?

Takže na záver, ani po kumunikácii z Tvojimi kolegami milá Janka, som nič nevyriešil, ale s Vašim prístupom ste ma doslovne vyhnali z Telekomu, prajem pekný den.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a ešte prečo mi záležalo na na zlavovom kupone na telefon, lebo ho predávate predražene.

 

mal so záujem o Apple iPhone 6s 64GB, vypočítajme si, kolko by ma stál u Vás na splátky za 2 roky.

 

pri paušále Happy XL volania je          1. poplatok pri doručení kuriérovi 199

                                                                    2.  24 mesiacov x 21 € splátka =   504

                                                                    3.  a nezabudnime, že ked chcete telefon, tak paušál máte vyšší o 4 € 

                                                                        to je dalších   24 x 4 = 96.

Celková cena telefonu u Vás je 799 €. Samozrejme na internete v hotovosti sa dá kúpit ovela lacnejšie.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Wau. Idem sa pozriet na na to, co je tu nove...a bum. Moje prispevky su prec. Pritom som bol cez sukromnu spravu upozorneny, ze boli pozmenene. Nie odstranene. Asi nechapem retoriku telekomu... nevadi...prezijem.

Ci chcem, ci nechcem, musim suhlasit so Strongholdom. Komunikacia je viac nez zaujimava...Komunikujem uz s dvoma ludmi z Telekomu a vraj sa mi niekto ozve. Neviem, ci v tomto roku...

A znova opakujem, vernych zakaznikov si absolutne nevazite. Znova opakujem scenku z predajne Telekomu. Ja verny, problemy s predlzenim programu Podla seba...novy zakazanik na susednom kresle...po telefonate asi na retecne...bonusy ako hrom. 

Prajwm pekny den, ci noc ....

 

 

 

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @rbirbirbi,

v tejto téme som upravila tvoj príspevok zo 06-11-2015 07:49 AM.

Na túto tému bola otvorená ešte jedna konverzácia, ktorá už v úvodnom príspevku obsahovala propagáciu konkurencie.  Ospravedlňujem sa ti za nedorozumenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Stronghold111,

ďakujeme za názor a podnet. Kolegom som ho už odovzdala a urobíme všetko preto, aby sa podobná situácia neopakovala a každý zákazník dostal svoj kupón včas. Mrzia ma nepríjemnosti, ktoré Ti nedodaním kupónu vznikli. Čo sa týka kompenzácie, je mi ľúto, že neprišlo k dohode.

 

Pokiaľ ide o príspevky, Fórum je miestom, kde si zákazníci môžu otvorene vymieňať svoje názory a skúsenosti, pomáhať si a radiť si návzájom a to je pre nás absolútny základ. Zároveň je pre nás cenným zdrojom spätnej väzby.

Na tému Psychiatria si založil dve vlákna. Jedno už v úvode/v prvom príspevku témy obsahovalo propagáciu konkurencie a prechodu k nej, ktorá nie je v súlade s Podmienkami používania fóra. Nebolo technicky možné ponechať len odpovede bez otázky, preto bolo celé vlákno presunuté.

 

Ďakujem za pochopenie a tiež prajem pekný deň,

Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Janka vymazala si toho ovela viac, a nie len moje príspevky. Pravda, respektíve kritika sa zle počúva. Na celom fore čo čítam, tak to nespokojný zákazník. 90 % ludí sa tu stažuje. Všetci vieme kto je konkurencia, nie je treba ich tu propagovat. Ste to pokašlali, tak to aspon verejne tu priznajte a nie len mne do súkromnej správy.

Máte povrchne zaškolených pracovníkov, ktorý ovládajú len základné veci, inak by sa nestalo že na zákazníckej linke mi 8 pracovníkov tvrdí vždy niečo iné  a ani jeden nevie problém vyriešit. A pre Vašu reklamu spomeniem aj to že som si od Vás zabezpečil najrýchlejší internet, kde mi pracovníčka dala nefunkčný router, ktorý túto rýchlost nezvláda. Takže Vaša firma vedome ponúka produkt, ktorý je od samého začiatku nefunkčný. Musím spomenút že som mal u seba doma technika 2x, volal som k Vám tak 5x, a nakoniec v poradí tretí technik zistil čo je za problém. musel som si kúpit router za 60 €, ktorý vyššiu rýchlost internetu bezproblému zvláda. A to všetko je len kvapka v mori čo som Eurotelom, T-mobilom, Telekomom zažil.

Kludne aj k tomu sa možete vyjadrit milá Janka, mám toho ešte vela čo tu možem spomenut.

pekný den želám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na margo tej vernostnej zľavy..mesačne mi dávajú 0,80€ z paušálu za vernosť...úžasné..som v tomto psychiatrickom zariadení už asi 15 rokov a toto je odmena za vernosť..plus k paušálu som si objednal telefón za 700€ ktorý mi už týždeň nevedia dodať, ale pri predlžovaní zmluvy sľubovali dodanie na nasledujúci deň.. TELEKOM sú obyčajné sľubotechny.. Logistika firmy je na smiech.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nazdarek,

 

aj ked sa slecny  Bernathova a Janka snazili aj tak mi nikto z Telekomu  nezavolal. A naco aj...tato taktika zo strany Telekomu je dobre premakana...

 

Moje verne srdce  :smileyvery-happy: stratilo zabrany...

 

Ako vravi klasik ...hasta la vista,  ole...Telekom...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ZAZIME TO SPOLU - STUPIDITA a la TELEKOM

 

Dna 2.10 cez eshop zobral XSmini a MT Huawei Ascend G6 4G +EasyPecka simku  Suma 20€. 12.10 som to vratil. 22.10 mi prisiel dobropis na 19€ o simke ani slovo !!! 

cca mesiac sa nic nedialo, prisla faktura, kde si SLAVNY TELEKOM zapocital aj pausal za XSmini a administrativny poplatok dajake tri evri.

Dobropis nic. Podal som v TELEKOM predajni reklamaciu, kde som pozadoval vratit 19€ stiahnutim z faktury za december.

Riesenie a la TELEKOM: / zakaznika mame v **piip** - pretoze mi prisla takato odpoved !!! /

Vazeny pan ..............,
volam sa Silvia Pekarcikova a vybavujem Vas podnet zo dna 11. 11. 2015.
Preverenim som zistila, ze cenu za mobilny telefon vo vyske 19 EUR s DPH Vam vratime poukazom, ktory Vam bude zaslany na Vasu adresu a nasledne s tymto poukazom navstivite firemnu predajnu nasej spolocnosti, kde Vam uvedenu sumu vyplatia.
Za porozumenie Vam dakujem a zostavam s pozdravom
Slovak Telekom, a.s.
Silvia Pekarcikova
Sluzby zakaznikom

???

SOm z RK, predajna v BB a MT.

TAKZE JA PREJAZDIM cca 100km. Aj s parkovnym zaplatim cca 15€ a s zo zvyskom 4€ si mozem tak.... !!!

LUTUJEM ZE SOM OSTAL v TELEKOME !!! / kvoli synom /

V PONDELOK ODCHADZAM KU KONKURENCII s TROMI SIMKAMI !!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar