Je možné pripojiť k účtu ďalšie mobilné číslo? Ak áno tak ako aby sa pôvodné neprepísalo?

Otázka

  • 0

Je možné pripojiť k účtu ďalšie mobilné číslo? Ak áno, tak ako? Aby sa pôvodné neprepísalo?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Kedysi ak mal užívateľ viac paušálov, mal k nim prístup pomocou WebPID kódu. Skús sa prihlásiť  a v časti faktúry pozri či ti tam ponúkne pridanie tel.čísla

 

"Ak máte vo svojej faktúre viac ako jedno telefónne číslo, v sekcii Môj T-Mobile zadajte požiadavku na vygenerovanie WebPID kódu. WebPID kód je identifikačný kód, ktorý sa vygeneruje po zadaní ID kódov všetkých telefónnych čísiel, pre ktoré je vystavovaná spoločná faktúra."

 

Easy zákazník nemá možnosť využívať túto službu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar