Magio Go - nejde jeden program

Otázka

  • 0

Mam otazku, na PC a firefoxe mi od vcera nejde jeden konkretny program (Discovery). Dovtedy normalne fungoval, ale teraz len nacitava, potom vyhodi hlasku ze plugin je zaneprazdneny a zostane cierna obrazovka. Ostatne programy funguju normalne. Vyskusal som to aj na inom PC, chvilu to fungovalo a znovu len cierna obrazovka. Kde je problem? Nie je na case prejst na inu platformu pre prehravanie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dakujem, najvyssia kvalita naozaj  funguje, problem je ten ze program sa program sa sam obcas prepne na auto a to potom nejde, inak tuto moznost nenapadla ani pracovnika na telefonickej podpore. Ale stale nejde prehrat na danom programe spravene nahravky :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Program funguje. Mne nejde len najnizsia kvalita. Zmen si to manualne napr na sredna a vsetko pojde. Osobne preferujem najvyzsiu kvalitu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, MagioGO mám už pár 2-3 mesiace, takže skúsim pridať svoje postrehy, keďže za tu dobu ho aj pravidelne využívam.

 

Vypadávanie nejakého programu je zrejme pravidelný problém, určite minimálne raz do týždňa min. jeden kanál vypadne. Sám som už nahlasoval na technickú linku asi 3-4 kanály (a ďalšie sa mi nahlásovať stále nechcelo). So znížením kvality kanálu nemám skúsenosť, ale nemyslím, že to je 100% riešenie. Niekedy nejde kanál iba na PC, ale na aplikácii v smartfone funguje, častejšie však platí, že nefunguje ani-ani. Predpokladám, že ak nejaký kanál vypadne, tak nefunguje vôbec nikomu, keďže na zákaznickej linky mi vždy oznámili - áno, je tu problém, kanál nefunguje ani u nás (v Telekome). Ak je to naozaj tak, že problém nie je vždy iba u jedného zákazníka, tak mám potom pocit, že to MagioGO zrejme nevyužíva veľa ľudí resp. výpadky nenahlásia, pretože ako som už písal, ja sám zaregistrujem min. jeden výpadok do týždňa. Ak by to fungovalo naozaj tak, že daný kanál pri výpadku nefunguje nikomu, tak by možno nebolo odveci nechať nejakého technika - raz za deň?, 2x-3x do týdňa? - prebehnúť všetky kanály na MagioGO, či fungujú. Práca tak na 5 minút, nič hrozné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po výpadkoch kanálov a problémoch s neskorším dopozeraním je nahrávanie programu ďalším najčastejším problémom MagioGO. Z mojej skúsenosti - nahrané relácie mi fungovali vždy len z niektorých kanáloch. V poslednej dobe mám pocit, že to nahrávanie funguje len na rovnakých kanáloch, keďže už dlhšiu dobu mi nahrávky z konkrétnych kanáloch vôbec nefungujú - predtým to raz išlo, raz nešlo. Už skôr som to hlásil na zákaznícku linku, ale v tomto som žiadne zlepšenie nepostrehol, ale funguje aspoň niečo, niekedy (asi by to zákazníkovi nemalo stačiť...). Predtým mi niekedy pomohlo, ak som na nahrávke zmenšil kvalitu (resp. dal auto), potom sa niektoré dali spustiť - častejšie však platí, že ak to nejde, tak to nejde. Neviem, či to technici v Telekome riešia...

Ale podobný problém je niekedy aj v archíve MagioGO (ak ho mate aktivovaný) - niektoré programy sa nespustia, niekedy pomohlo zníženie kvality - mám pocit, že tu bol problém skôr pri dlhých programoch.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar