Vyžiadanie pin/pid kódu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

snažím sa vyžiadať pin kód kvôli prepojeniu s Môj Telekom, ale po zadaní mena a dátumu narodenia sa mi vždy objaví : Ľutujeme, služby v tejto časti portálu sú momentálne nedostupné.

Dá sa pin/pid vyžiadať aj iným spôsobom? Alebo mám iba počkať a pôjde o párdňový výpadok tejto služby?

 

Vďaka

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahoj @babicka1936 ,

 

tak ako píše @8Bellit a @ASK , pri uzatvorení zmluvy je posielaný aj PIN/PID kód. Ak ho nevieš nájsť, vieš požiadať o preposlanie. Stačí ak nás budeš kontaktovať na bezplatnej infolinke 0800 123 456 alebo prostredníctvom online chatovej komunikácie na našej stránke www.telekom.sk

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Iba pre upresnenie, ak to nie je z príspevku jasné. Nemám pin kód a snažím sa ho vyžiadať, ale stránka na podanie tejto žiadosti, ktorú tu pridal aj odpovedajúci ASK,  mi po zadaní údajov nefunguje. A píše už spomínanú hlášku:

 

Ľutujeme, služby v tejto časti portálu sú momentálne nedostupné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Pin kod si viete vyziadat aj cez zakaznicku linku alebo chat , pride vam postou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

alebo osobne majitel cisla na predajni. Dokazu ho vystavit na pockanie :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar