Kedy bude sa dat pozerat ce moj telekom faktury?

Otázka

  • 1

Kedy už konecne sa bude dat platit faktury cez internet v mojom telekome po prihlaseni sa neda dostat do sekcie faktur , pise že sluzba je momentalne nedostupna a už cely tyzden si tak cez net nemožem vyplatit fakturu za telefon cez net.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 1

@lg4 meni sa moj telekom, taze preto to este blbne, musime pockat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neviem sa dostať k faktúram

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kokso, to jak ze to menia a nemaju to dotiahnute do konca... To je co za profesionalitu.

Chcem si dat navod na pouzivanie noveho telekomu a napise mi to ze "Coskoro..." :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @lg4

po prihlásení do Môj Telekom klikni na ,,profil,, a potom na ,,delegácie,,. V časti ,,delegované na mňa,, sa zobrazia všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebné kliknúť na kontextové menu (tri bodky vpravo hore) a vybrať ,,žiadosť o delegovanie,,. Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na ,,aktívny správca,,.

Pekný deň 

Matej

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Som dostal tento postup aj cez chat, zial nepomohlo, spotrebu mi ukaze ale napr. na sms branu nemam opravnenie ako jednoduchy vlastnik uctu aj mobilneho cisla

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

po prihlásení do Môj Telekom klikni na ,,profil,, a potom na ,,delegácie,,. V časti ,,delegované na mňa,, sa zobrazia všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebné kliknúť na kontextové menu (tri bodky vpravo hore) a vybrať ,,žiadosť o delegovanie,,. Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na ,,aktívny správca,,.

Pekný deň 

NEFUNGUJE a NEFUNGUJE ani sms brana,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Ahoj, ja na portále Môj Telekom faktúry vidím a môžem ich aj zaplatiť, takže problém bude možno len u teba.  Faktúry si nevieš zobraziť,  nedostaneš sa cez overenie ID, resp. SMS kódom?  Alebo ti to vypíše chybu už pri kliknutí na ikonku platby? Ak ti nebude úhrada fungovať cez portál, zaplať ju klasicky cez VS a IB tvojej banky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar