Telekom app-neaktualne info

Otázka

  • 0

zdravim. Co je s appkou ? Je 20.09. a udaje o spotrebe mi ukazuje z 11.09. 

??? skusal som cez wifi cez 3G/4G a nic. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Podľa tvojho avataru súdim, že používaš Apple iPhone ( pokiaľ sa mýlim, oprav ma ).

 

V prípade, že používaš BETA verziu iOS ( momentálne 9.1 ) mohola by ti pomôcť táto téma:

 

Telekom aplikácia

 

Mal som rovnaký problém pri BETA verzii iOS 9.0 ( pred vydaním final verzie )

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, ano pouzivam iPhone. Mam iOS 9.0. Ziadnu beza verziu. Na druhej strane iOS 9 bol vydany 18.9. pricom mne tie info o spotrebe neaktualizuje uz od 11.9. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém zrejme nesúvisí so systémom, ake je to skôr problém na strane Telekomu.
Mám aktivované 2 čísla a na jednom zobrazuje  aktuálne udaje, na druhom naposledy zo 14. 9. 2015.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, ak este nemate stale aktualne info o spotrebe, zavolajte na 0800 123 456, nech Vam to preposlu na preverenie. Potom to uz islo. Inak, ak sa pripojite cez wifi, spotrebu overuje iba na zaklade ID kodu. Ak ho nezadate, tak Vam to vobec nepojde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja len že sa to stále opakuje. Chvíľu sú aktuálne a potom sa prestanú aktualizovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar