Magio go na iOS

Otázka

  • 0

Po aktualizácii na iOS 9 prestala fungovať aplikácia Magio TV Go na iphone aj iPade. Aplikácia načíta program, ale nejde spustiť vysielanie. Chystáte update?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0

ano, posledny update 9.3.1. je dobry konecne vsetko ide ako ma

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Vincent Monozlay, 

 

Áno, zaevidovali sme túto chybu, ktorá súvisí s aktualizáciou na iOS 9. Na jej odstránení pracujeme, čoskoro vydáme aktualizáciu aplikácie, ktorá tento nedostatok vyrieši.  Ďakujeme za pochopenie. 

 

Prajem pekný deň:smileyhappy:

Juraj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, dnes je 4.10.2015 a stale to na iOS 9 nefunguje.. ake obdobie mysli telekom slovickom "coskoro" ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dnes sa objavila v AppStore nová verzia aplikácie Magio GO.


po aktualizácii sa už nezobrazuje predchádzajúca chybová správa, ale stream sa aj tak nespustí a po chvíli "čiernej obrazovky" nasleduje návrat do zoznamu kanálov. rovnako pre live stream ako aj pre spustenie programu z archívu.

aplikáciou som aj odinštaloval a nainštaloval nanovo. testované na iPad aj iPhone.

 

teda neviem, ale po takom dlhom čase si naozaj takto predstavujete podporu tohto mobilného OS? odhliadnuc od toho, že aplikáciu ste mali mať otestovanú na beta verziách a s dostatočným predstihom vydať aktualizovanú aplikáciu, tak aj po dlho očakávanej aktualizácii aplikácia nie je schopná prehrávať živé alebo archívne vysielanie. naozaj, veľmi amatérske.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @phuture , 

 

aplikáciu sme otestovali a je plne funkčná. Je možné, že ide o individuálny prípad, kedy je potrebné kontaktovať linku technickej podpory 0800 123 777., kolegovia Ti radi pomôžu. Budem rád ak nám napíšeš, či sa podarilo aplikáciu rozbehnúť :)

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám rovnaký problém. Aj po update po zapnutí vysielania akéhokoľvek programu, naskočí čierna obrazovka a potom aplikácia spadne. Smutné :mansad:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

telefonoval som ešte minulý týždeň na linku podpory, kde mi relatívne nepríjemným spôsobom pracovník vysvetľoval, že musím aplikáciou reinštalovať, napriek tomu, že som tak urobol ihneď po jej aktualizácii.

 

dnes som volal opäť, tentokrát bol pracovník aspoň tak ochotný, že vyskúšal moje prihlasovacie údaje na ich testovacom zariadení, kde môj účet fungoval a nemusel som teda čakať ďalších 48 hodín na "overenie účtu"..

 

to ma viedlo k nápadu, že pravdepodobne bude problém na mojej strane a ten som našiel v nastavení proxy servera. aplikácia nedokáže pracovať s nastaveným proxy serverom, čo ale nebol problém predchádzajúcich verzií. keď som zrušil nastavenie proxy servera, aplikácia bola schopná prehrávať. považujem to za regresiu, pretože ako som spomenul, predchádzajúce verzie s tým problém nemali.

bolo by možné toto zistenie zaslať niekomu zodpovednému? pochybujem, že na zákazníckej linke budú vôbec tušiť, o čom hovorím.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

otestoval som funkčnosť Magio GO pod iOS 9.3 beta2 a aplikácia je nefunkčná.
dúfam, že niekto bude venovať pozornosť tejto skutočnosti a nebudeme musieť čakať takmer mesiac po vydaní verzie 9.3 na vydanie aktualizácie.

okrem toho, pripomínam ignorovanú informáciu z predchádzajúceho postu o tom, že aktuálna verzia aplikácie Magio GO nefunguje s nastaveným proxy serverom v systéme, pričom predchádzajúca verzia tento problém nemala.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @phuture,

nefunkčnosť je z dôvodu, že máš beta verziu. Tieto verzie sú testovacie a nie vždy kompatibilné. Najnovšia produkčná verzia je 9.2.1, kde MAGIO GO funguje ako má. Nie je dôvod na obavy, aby MAGIO GO nefungovalo na plánovanej produkčnej verzii 9.3. 

Ospravedlňujem sa ti, určite sme vedome Tvoj príspevok neignorovali. 

Téma s nastavením proxy tu už bola rozoberaná. Zákazník z iných ako pracovných dôvodov nemá potrebu meniť nastavenia proxy. Pre streamovanie TV kanálov je potrebné zachovať štandardne nastavenia. 

Prajem pekný deň 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nefunkčnosť je z dôvodu, že máš beta verziu. Tieto verzie sú testovacie a nie vždy kompatibilné. Najnovšia produkčná verzia je 9.2.1, kde MAGIO GO funguje ako má. Nie je dôvod na obavy, aby MAGIO GO nefungovalo na plánovanej produkčnej verzii 9.3.

to je naozaj veľmi zaujímavá argumentácia. s beta verziou iOS 9.3 nemajú problém žiadne iné streamovacie aplikácie - Netflix, Stream.cz, Prima PLAY, VOYO, VLC. to sú len tie, ktoré bežne používam. som si takmer istý, že bez aktualizácie váš klient pre Magio GO nebude fungovať ani pod finálnou verziou iOS 9.3 a dôvodom nefunkčnosti určite nebude beta verzia, ale zle napísaný klient, za čo patrí "vďaka" Verimatrixu, keďže s klientom sú neustále nejaké problémy.

 

Téma s nastavením proxy tu už bola rozoberaná. Zákazník z iných ako pracovných dôvodov nemá potrebu meniť nastavenia proxy. Pre streamovanie TV kanálov je potrebné zachovať štandardne nastavenia. 

vskutku, kreatívna odpoveď, žiaľ nezmyselná. čo je to za nezmysel, že proxy server sa využíva iba "z pracovných dôvodov"? ja si prevádzkujem vlastný súkromný proxy server, ktorý využívajú všetky moje zariadenia pri prístupe do Internetu. platí to isté čo vyššie, žiadna zo streamovacích služieb s tým nemá problém, len Magio GO vyžaduje zachovať "štandardné nastavenia"? čo je prosím neštandardné na používaní proxy servera? absolútne nič. okrem toho, opakujem, že predchádzajúce verzie s tým problém nemali, takže sa jednoznačne jedná o regresiu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @phuture,

ospravedlňujem sa za troška oneskorenú odpoveď.

Pracujeme na tom aby bola naša aplikácia Magio GO pri vydaní updatu iOS 9.3 funkčná a aktualizovaná o Verimatrix update.

Jediný problém, ktorý u teba môže nastať je, ak tvoj proxy server používa zahraničnú IP. Kedže z licenčných dôvodov je povolené streamovať TV kanály cez Magio GO len zo Slovenska. Taktiež môže nastať problém ak používaš proxy aj pre SSL spojenia.


Pre detailnejší pohľad na tvoj problém prosím oslov našu technickú podporu. Popíš prípady poruchy, na akom účte sa prejavujú a naši technici sa budú môcť konkrétnejšie vyjadriť. Môžeš sa s nimi spojiť na bezplatnej nonstop linke technickej podpory 0800 123 777 alebo emailom na adrese : techgroup@telekom.sk

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

iOS 9.3 oficialne vydany, naistalovany a huraaa opat stara znama hlaska "nepodarilo sa nacitat data"  Ako vidim tak praca na na funkcnosti je asi pomalsia ako vydanie iOS 9.3. Aka bude vyhovorka teraz: Apple bol rychlejsi, resp. ste o tom nevedeli ze sa blizi datum vydania iOS 9.3???? 

Alebo dostanem odfajc, ze na Vasich testovacich iOS 9.3 to funguje a ende-schluss

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Musím s tebou len súhlasiť  ale majú aj konkurenta síce nováčik ale predsa :Digi go(nemajú niečo spoločné:)Musíme vydržať a platiť :/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

iOS 9.3 cely nevysiel, ja mam problem s linkami ako drviva vacsina uzivatelov , co je obrovsky pruser. Jobs sa musi v hrobe obracat ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

posledny update sa vydaril, konecne funkcne pod iOS 9.3. aj 9.3.1

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne na 9.3.3. nefunguje uz 2 mesiace. Mam len obrazovku s " Nacitavam data" a tak to je donekonecna....uz naozaj neviem co mam robit....reinstaloval som milion krat....samozrejme na podpore im to funguje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a novy iOS a opatovne problemy. Magio GO na iOS 10.0.1 len uvodna obrazovka a nacitavaci kruh (nekonecny) :(

Bude nejaka naprava? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dnes po opatovnom odinstalovani a naistalovani sa to konecne rozbehlo aj na iOS 10.0.1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar