faktrúry

Otázka

  • 0

zdravím, chcela by som sa informovať bola som odpojena včera som bola v predajni zaplatila faktury a

doteraz nejsom pripojená...ako dlho trvá pripojenie? ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @lenicka2606, ak ti odpoveď od @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  :)

Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lenicka2606 cislo by si mala mat funkcne cca do 24 hodin. Ak to potrebujes urychlit, bud posli doklad o uhrade na pohladvaky.mob@telekom.sk, alebo zavolaj na linku financneho odd. 12313, ale je to spoplatnene volanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar