faktrúry

Otázka

  • 0

zdravím, chcela by som sa informovať bola som odpojena včera som bola v predajni zaplatila faktury a

doteraz nejsom pripojená...ako dlho trvá pripojenie? ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @lenicka2606, ak ti odpoveď od @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  :)

Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lenicka2606 cislo by si mala mat funkcne cca do 24 hodin. Ak to potrebujes urychlit, bud posli doklad o uhrade na pohladvaky.mob@telekom.sk, alebo zavolaj na linku financneho odd. 12313, ale je to spoplatnene volanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar