faktrúry

Otázka

  • 0

zdravím, chcela by som sa informovať bola som odpojena včera som bola v predajni zaplatila faktury a

doteraz nejsom pripojená...ako dlho trvá pripojenie? ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@lenicka2606 cislo by si mala mat funkcne cca do 24 hodin. Ak to potrebujes urychlit, bud posli doklad o uhrade na pohladvaky.mob@telekom.sk, alebo zavolaj na linku financneho odd. 12313, ale je to spoplatnene volanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @lenicka2606, ak ti odpoveď od @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  :)

Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar