Odpojenie a nezapojenie

Otázka

  • 0
Dobrý večer, bol som dlhší čas v zahraničí, a keď po príchode domov som našiel výzvu na neuhradenu faktúru, ktorá už bola postupena na vymáhanie, pohľadávku som uhradil už takmer pred týždňom, kedy môžem očakávať znova zapojenie? Lebo mi chodia ďalšie a ďalšie faktúry, a rád by som aj využíval to, za čo platím. Spojenie s operátorom cez mobil je nereálne, nemajú čas, online chat nič, tak som zvedavý či mi niekto kompetentný odpovie aspoň tu, alebo to mám fakt hodiť o stenu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Volaj na 0800 123 456 alebo navštív predajňu. Na oboch miestach by si sa mal dozvedieť a zároveň vybaviť viac.

 

PS: Rozčuluješ sa sám nad sebou. Ak idem niekam na dlhší čas, vybavím si veci potrebné na to, aby som mal uhradené veci včas. A nehovor, že nevieš čo je to Internet banking a pod....

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz