Spomalenie internetu po zapnutí magio TV

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, posledný mesiac sme doma pozorovali veľmi časté výpadky internetu (3-4x denne). Posledný týždeň-dva už internet nevypadáva, ale po zapnutí magio TV (máme jedno magio, jednu TV a je jedno či SD alebo HD program) klesne rýchlosť z nameraných 5.5Mbps (pri vypnutej TV) na max 1Mbps, aj to ojedinele, väčšinou je to okolo 0,5-0,8 Mbps. Neviete kde môže byť problém? Opakované reštarty routra nepomáhajú. Vďaka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ja mám inú skúsenosť . Boli oveľa rýchlejší ! Posledne dokonca už prvý deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Matej 

 

Sme radi, že sa Ti podarilo danú situáciu vyriešiť a že si príspevok označil ako riešenie. Možno tak pomôžeš aj ostatným na fóre :)

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak nakoniec mi volali na druhý deň :) naśťastie sme to dovtedy vyriešili novým káblom od linky k routeru :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

lucatko0902 zabudla si tu napisat o tvojej nasledujucej skusenosti, ze este v den kedy si to zistila ti prisiel technik tak ako si o tom pisala v inej teme...u mna technik menil magiobox v den kedy som nahlasil poruchu (rano)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mam lepsiu skusenost zrejme, asi pred mesiacom som mala tiez poruchu na magio tv, technik prisiel na 3. den od nahlasenia poruchy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no to dúfam že nie, prišla mi sms, že štandardná doba riešenia je do troch dní. Či je naivné si myslieť, že to tak bude?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Spoplatnené nie ale na cakate sa my sme čakali vyše dvoch týždňov a technik príde bez routra lebo vraj nemajú na sklade takto si vážia zákazníka a vraj ani nevie kedy pridu
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ešte sa chcem spýtať, volal som tam, vraj technik bude musieť prísť vymeniť router, je to nejako spoplatnené? výjazd technika/router

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Matej moze to byt nieco na linke , toto ries cez technicku podporu 0800 123 777 kde premeraju linku aj pri vypnutom a zapnutom boxe 

- tiez moze byt chyba aj v routri, no to zistia len na tech., podpore. Urcita tam zavolaj

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odporucala by som Vam kontaktovat bezplatnu linku technickej podpory 0800 123 777, problem moze byt v routri, mozno je potrebne upravit nejake nastavenia, skuste sa opytat ci je mozne navysenie rychlosti pre internet

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.