PREKVAPENIE - rýchly prechod na VDSL

Otázka

  • 0

Takže aj zázraky sa dejú....

Volajú mi sami z TELEKOMU, že mám možnosť prejsť z ADSL 5Mb  na VDSL 20Mb.

Do jedného týždňa overenie technikom, zaslanie nového routera a spojazdnenie VDSLka.

A to pokračujem so starou viazanosťou, aj so starou cenou 12,98.

Reálna rýchlosť 18-19Mb.

Ja som teda spokojný...

A aby som nezabudol dodať lokalitu...Lietavská Lúčka pri Žiline

:-)

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @jarro 

 

ďakujeme, milo nás potešila Tvoja skúsenosť :)

 

Ľuboš

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Tak  to  si  na  tom  dobre. My sme  presli na  VDSL 20 este   vo februári aj  s Magio Tv vsetko islo bez problemov. Az  teraz keď sme mali  nahlasenu poruchu a  volal  mi  technik  ze   co  a  ako  som sa  dozvedel  ze  VDSL 20  by  nám  nemalo  vobec fungovať  že  VDSL  dávajú  do 700 m a že  my sme  od ustredne  až 1400m. Tak  sa  pýtam  prečo  nám   to   vo februári schválili . Ale   hlavne  ze  mi  punukali  až  VDSL 50 ale  výpadok  nastal po tom  čo pripojili minimálne  dvoch zákazníkov o  ktorých  viem . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

povedať ti môže čo on uzná za vhodné...ked ti to išlo od vtedy tak ti to pôjde aj teraz...  mne tiež napísali "aby som bol rád že mi ide 20/2... a čuduj sa svete pri prechode na turbo3  pri profile linky takej aká je na 20 ročných kábloch to ide ako nič....   http://www.speedtest.net/my-result/4629814014     

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mne 7.9. zmenili internet na VDSL v ten večer to išlo cez 15 Mbit/s, ale od stredy to ide max 3,5 Mbit/s kde môže byť problém?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@jefo1988 hned ako mas nejaky problem je treba volat na 0800 123 777, cim skor sa o tom dozvedia, tym skor ti napravia situaciu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A toto som chcel pocut od ich call centra.miesto toho uz 6 clovek jedna vec a rozpoluplne informacie.Uz urcite pri mojom ucte maju ze som agresivny idiot lenze uraza ma ak zo mna sa niekto snazi robit blbca.Aby predali chapem ale nesmu dristat  2na3 . Takze zavidim ti ze osobu ktora ti zavolala a dala tuto ponuku ktoru by som ani ja neodmietol a pochvalim sa tu.Lenze robia zo mna kkt priamom prenose.Mam to iste co ty som dlhorocny platic a toto je napisane vo podmienkach telekomu tusim  cl. 20 takze ziadny zazrak lenze to ti po telefone  nepovie.splietaju len  o 2 rocnej viazanosti .je aj rocna  ze? Tazia z toho ze pdf hlusiny plebs necita.Potom nervozny kurier mi strci vdsl ruter za 10 eciek podpis prevzatia.potialto ok .Ale ked potom mam na ulici kurierovi pod casovou tiesnou podpisat viazanost na 24 mesiacov  tak to mi pride uchylne telekomu.Po nepodpisani a vrateni ihned na mieste routra  o par dni telefon ze teda mozem vyskusat a zmluvy poslu postou aked bude vsetko ok podpisem poslem ako po ine roky v minulosti. Lenze zase ma rozzculila s tvrdenim co sa mi nezdalo.ina telefonistka kolegyna sa zmylila .zavola.nezavolala. znova call dalsi cloviecik zase to co u jedneho sa dalo teraz neda sa. zrejme pozor blb a problemista nechodte mu po ruke svieti pri mojom mene.Takze hladal som tvrdenia posledneho 6 clovieka na webe telekomu a prebehol pdf vseobecnych podmienok cennikov a pod.takze dajte si namahu a citajte.Nahravanie hovoru? a  comu to pomoze len sa nastvem ze ma ako zakaznika maju za tupela.Ci sa takto spravaju ku  lokalitam kde maju konkurenciu ? lebo plan b nechat dozit staru viazanost a aj keby to malo byt z principu horsie  potom telekom dovidenia.Orange tiez rad posiela faktury platiacim zakaznikom  buduci tyzden 8 kolo call centrom.Dovtedy sa pripravym na ten hovor a nadrvim sa  ich podmienky na moj  pripad. jedna hovadina mimo misu a koncim s call centrom.:manwink:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @s900 ,

 

môžem Ťa poprosiť, pošli mi do súkromnej správy: 1. Klient ID / číslo adresáta 2. Meno a priezvisko osoby, ktorá podpísala zmluvu 3. Kontaktné číslo? Posuniem to kolegom na preverenie.

 

Ďakujem 

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aj ty si objednávaj cez ich úžastné caal centrá... hlavne že majú čiarky a hotovo... potom sa sťažujte a chodte nadávať na predajne... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.