Zbytočné preháňanie klienta

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať , prečo, ak si vo vašej pobočke niečo aktivujem a podpíšem zmluvu, prípadne dodatok, mi príde domov ďalší dodadok...napr. Magio Go (4x - zbytočne...10 zbytočných papierov). Prečo nie je akceptované, to, čo si zákazník vyberie a zazmluvní. Načo táto ďalšia administratíva. Som v telekome už asi od r. 2000...samozrejme vždy to bol iný názov, ale bola som až do 31.12.2014 maximálne spokojná. Od januára 2015 som už riešila minimálne dve reklamácie a samozrejme neprofesionálne podávanie informácie klientovi a zavádzanie. Až teraz v auguste som sa konečne dostala k človeku v Bory Mall, ktorý vedel o čom hovorí a podával jasné informácie a nezavádzal ma žiadnymi bočnými akože akciami. Vedela som presnú sumu a obsah mojej zmluvy.  Môže mi niekto vysvetliť prečo teda vás systém vygeneruje na základe novej zmluvy...niečo...a vy to potom ako spoločnosť posielate niekoľkorát klientovi...??? škoda papiera a motanie klilenta. Veď vaši klienti nie sú všetci vš vzdelaní a niekedy ani tí nerozumejú všetkému čo pošlete. Jednoznačne ak si niečo zazmluvním, tak to má byť jasné a zrozumiteľné v zmluve a žiadne ďalšie záležitosti a dodatky nemajú byť posielané a ešte aj klamete v sprievodnom liste, že som si uvedenú službu aktivovala telefonicky....Skúste sa zamyslieť ako klientovi "pobyt" v telekome čo najviac spríjemniť a čo najdlhšie si ho udržať a nie robiť všetko preto, aby ste ho poriadne vytočili. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobry den, je pravda, ze tlaciv pri podpise novej zmluvy je dost, ale ked som podpisovala zmluvu na predajni ja, domov mi uz nic neprislo. Vsetko som doriesila osobne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno aj ja do 31.12.2014...od januára mám asi smolu, ale ak mi neprídu domov takéto zbytočnosti, tak mi zaúčtujú trojnásobnú faktúru, lebo však ...mali nezrovnalosti v mojej viazanosti, potom mi zase aktivujú niečo, čo som si neobjednala....zle ma informujú o akcii a sume, ktorú by som mala uhrádzať...celé zle. Dúfam,že už po doriešení všetkého v pobočke v Bory Mall, bude situácia ako roky späť :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to ste mali stastie na sikovneho predajcu. Bodaj by ich bolo viac :smileyhappy:

 
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz