Dušan Švalek na tému Mobilné paušály

Otázka

  • 0

Už vo štvrtok 3.9. od 13.30 do 14.30 sa na tomto mieste budete môcť spýtať nášho výkonného riaditeľa pre mass market segment Telekomu na všetko, čo vás o mobilných paušáloch zaujíma. Tešíme sa Šťastný smajlík

 

Banner_Happy_Hour_03.09.2015.png

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ďakujem všetkým za podnetné otázky. Verím, že sa mi podarilo zodpovedať viaceré témy a môžem vás uistiť, že naše ponuky na rok 2015 ešte nekončia. Máme pred sebou ešte štyri mesiace a môžete sa tešiť na vianočnú ponuku, kopu telefónov a ďalšie novinky.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tomas Bodnar

 

Tomáš, ak máš prehľad o iných trhoch, určite vieš, kde sa pohybujú aj ceny paušálov či dát napríklad aj v Česku, USA či Kanade. Pokiaľ ide o ponuku na Slovensku, primárne sa pozeráme na to, čo preferuje väčšina zákazníkov (čo je pravidelná otázka veľkosti dátových balíčkov) a kam sa budú požiadavky našej klientely uberať. Pokiaľ ide o paušály, ako sme uviedol, skladanie paušálov bolo pred piatimi rokmi in, ale dnes oň zákazníci nejavia záujem. A navyše sa snažíme zjednodušiť portfólio: Viac, Relax, Podľa Seba, Fix, Happy sú veľká ponuka, no zákazník sa v nej ťažšie orientuje, preto sme sa rozhodli sústrediť iba na Happy.


Pokiaľ ide o siete, sústredíme sa teraz plne na LTE - a tohtoročné testy od P3 Communications a certifikáty Best In Test potvrdili, že je to dobré smerovanie.

 

Ale samozrejme, naše ponuky sa vyvíjajú - a príprava tých vianočných je v plnom prúde. Veríme, že jedna z nich osloví aj náročných zakázníkov.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím @bu2ckland 

 

naši zákazníci môžu skutočne dátovať v zahraničí bez obáv a neželaných faktúr, pretože pri prekročení hraníc sa automaticky každého zákazníka spýtame, či chce používať dáta v roamingu a informujeme ho o cenách: či už pri voľnom surfovaní bez balíčka alebo možnosti kúpiť si balíček.

 

Je na ňom, či si zvoli túto možnosť - priniesli sme ju preto, aby sme zlepšili zákaznícku skúsenosť z minulosti. A túto funkciu máme ako jediní na Slovensku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam prehlad o mobilnom trhu v Rakusku, Cesku , Slovensku , USA , Kanade. Takze viem porovnat ponuky Telekom SK s Orange SK, O2 SK a Swan ich vyhody a nevyhody. Lenze ponuka Telekom SK je chudobna ako kostolna mys , neflexibilna, nevystihuje to co zakaznik potrebuje. Toto forum ale aj facebook su dokazom. Ked sa ludia rozculuju na vasej ponuke, zariadeniach, sluzbach a mobilnej sieti. Na niektore otazky ste neodpovedali (mapa pokrytia a podobne). Skoncila mi viazanost v Telekome SK preto som si porovnal ponuku a siet Telekom SK , Orange SK a O2 SK . Orange SK  ma vo vela smeroch lepsiu ponuku az na datovy roaming ale kralovsky to vyvazuje svojou spolahlivou 3G a LTE sietou oproti vasej mobilnej sieti. Ked nanutite ludom pausal Happy a EASY Pecku asi potom nebude zaujem o pausaly Podla seba. O2 ma velmi dobre zmaknute O2 Fer , len nech zapracuju na svojej sieti a roamingovej ponuke. Jedine co ma zatial drzi v Telekom SK je ze cakam na vianocne ponuky operatorov.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den @Dušan Švalek,

v reklame v lete ste komunikovali., ze mozeme datovat v zahranici bez obav, ale ja nemam data v zahranici v ramci pausalu....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tomas Bodnar - a ešte k tej mape pokrytia :-)

 

Mám na starosti rezidenčný/mass market segment a v drvivej väčšine prípadov naši zákazníci podrobné informácie o pokryti a type frekvencií nevyžadujú, preto sme nepovažovali za nutné také informácie zverejňovať na webovej stránke, ktoré by sa stali menej prehľadnými. Sústredíme sa na to, aby sme boli veľmi dobrí v rýchlosti siete, kvalite a pokrytí. Vo väčšine týchto ukazovateľov sme na Slovensku číslo jedna, čo nám potvrdili nedávne testy nezávislej firmy P3 Communications, kde sme získali Best in Test certifikát. To je naša mantra - aby mali zákazníci čo najlepšiu skúsenosť na Slovensku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tomas Bodnar - vidím, že ste veľký a detailný znalec Orangeu :-)

 

Takto, nie všetko, čo uvádzajú iní operátori je dobré a výhodné aj pre našich zákazníkov. My sa sústredíme na to, aby naši zákazníci mali plnohodnotnú rýchlosť a čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť. Podľa správania zákazníkov vidíme, že tí, čo už vyčerpajú dátové balíčky, surfujú najmä na video-obsahu, ktorý potrebuje plnohodnotné rýchlosti. A práve preto im ponúkame jednoduché dokupovanie 4G balíčkov viacerých veľkostí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím @filipcanda. Zrejme ide o kombináciu služieb Podľa seba 1. Najlepšie bude, ak mi napíšete súkromnú správu tu na Fóre a pozrieme sa na komplexnú spotrebu minút, SMS i dát a určíme najlepší tarif, s ktorým by ste boli spokojní. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@JürgenVonHelmut - Momentálne nad zvýšením dát v balíčkoch neuvažujeme. Naši zákazníci využívajú čoraz viac dát v LTE sieti, ale ešte väčšina zákazníkov svoje balíčky nevyčerpá. Pre zákazníkov s vyššou spotrebou dát ponúkame dodatočné balíčky nad rámec Happy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

3. Budete mat niekedy este pausaly ako O2 Fer, kde si zakaznik sam vysklada pausal podla toho co on potrebuje?
V minulosti sme mali skladačkové programy Podľa seba, ale po uvedení Happy dala väčšina zákazníkov prednosť novej rodine paušálov a o skladanie služieb už nie je príliš veľký záujem ako pred piatimi rokmi. Tým zákazníkom, čo by si chceli skladať / dokupovať služby, sme predstavili v júli nové dátové balíčky na dokupovanie dát. Pri vyčerpaní dát sme sa sústredili na možnosť dokupovania balíčkov - zákazník si minie dáta z Happy a po doručení SMS si môže balík objednať cez aplikáciu alebo sa mu objaví webová stránka, cez ktorú si jedným klikom balíček dokúpi.

4. Spravite nieco so samoobsluznym portal Moj Telekom, lebo oproti samoobsluznym portalom Orange a O2 je to otrasne.
Náš portál prebieha veľkou rekonštrukciou práve na zlepšenie jeho využiteľnosti a pridali mu jednoduchosť i rozšírili najpoužívanejšie funkcie. Verím, že s novou verziou budete spokojní.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Fuha, to je more otázok, pokúsim sa odpovedať na niektoré :-)

 

1. Kedy budu volne minuty do USA , Svajciarska a Kanady?  

Každý operátor má iný benefit a my sme uprednostnili v Happy prijímanie hovorov v EÚ vo voľných minútach, ktoré Orange nemá. Je to silnejšia výhoda a využíva ju viac zákazníkov, čo vidíme v medziročnom porovnaní prevolaných minút.

 

2. Preco penalizujete zakaznikov ktory  starsiu verziu Happy, kedze nemaju vo svojich pausaloch volne minuty do EU a  volne minuty na prijate hovory pocas roamingu?

Ďakujeme za postreh. Väčšinu zákazníkov sme už migrovali do novej verzie, kde už majú voľné minúty do EÚ i prijaté minúty a ostatní postupne na novú verziu Happy prídu v najbližších mesiacoch. Nejde o penalizáciu, tento benefit postupne získa väčšina zákazníkov Happy.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, mne končí pausal Fix 1, kde mám internet neobmedzeny so snizenim rychlosti po 2 GB a neobmedzene SMS za 10 € a to mi aj vyhovuje, avsak taka moznost nie je k dispozicii a ked som sa informoval, tak s internetom takym ako doteraz mam musim platit pausal za 27€ so sluzbami, ktore vobec nevyuzivam a to sa mi vobec nechce,doteraz som bol spokojny a nechcem to menit za horibilne sumy, inak prestupim inde, ja sa tu s vasimi happy a podobne babrat nechcem, nie som z toho happy... Vdaka za odpoved

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Este jednu otazku mam na ktoru som si spomenul. Neplanujete zvysit rychlost  na 128 kbit/s po precerpani dat (FUP)  tak ako to spravil Orange SK alebo za maly poplatok poskytovat neobmedzeny internet s rychlostou 512 alebo 768 kbit/s  ? Vylepsite mapu pokrytia ako Vodafone CZ ?  To jest podla technologie a frekvencneho pasma ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Dobry den pan Svalek, chcem sa opytat, ci Telekom neuvazuje nad zvysenim objemu dat, ktore su obsiahnute v pausaloch happy?  Dakujem za odpoved.
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam zopar otazok :

 Kedy budu volne minuty do USA , Svajciarska a Kanady ? Tak ako to  ma Orange SK.  Zlacnite aj hlasovy roaming mimo EU ? Preco penalizujete zakaznikov ktory  starsiu verziu Happy, kedze nemaju vo svojich pausaloch volne minuty do EU a  volne minuty na prijate hovory pocas roamingu  ? Budete mat niekedy este pausaly ako O2 Fer, kde si zakaznik sam vysklada pausal podla toho co on potrebuje ? Spravite nieco so samoobsluznym portal Moj Telekom, lebo oproti samoobsluznym  portalom Orange a O2 je to otrasne. Bude sa niekedy dat dokupit viac dat ako 1 GB napr 5 GB , 10 ,20 GB ? Budete ponukat sluzbu/zariadenia  femtocell pre rezidencnych zakaznikov. Budete ponukat nekonecne hovory aj do sveta ako Orange SK pre beznych zakaznikov ?  Budete ponukat LTE v pasme 450 Mhz ( byvali Flarion ) ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rád by som využil túto príležitosť a zodpovedal aj pár otázok z FB. Lenka sa nás pýtala:

 

Prišla mi sms že od 1.10. mi konči easy free a bude easy pecka, chcela by som vedieť či aj easy pecka ponúka možnosť mať internet v mobile zadarmo po dobití, kedže tento benefit mi vyhovoval. (smile) Ďakujem.

 

- Áno, je to pravda. Robíme to primárne kvôli zjednodušeniu ponuky, cieľové portfólio má byť prehľadné a ľahké aj na obsluhu z pohľadu zákazníka. Novinky nie sú menej výhodné, skôr má iné výhody ako denný strop 50 centov, viac MB na jeden deň i hlas. Easy Pecka však benefit internetu v mobile zadarmo po dobití nemá - jeho výhodou je práve 50c strop. Väčšina zákazníkov už prešla na Pecku a postupne na nej chceme privítať aj ďalších zákazníkov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, vítam všetkých na mojej prvej hodine otázok. Dnes vám rád zodpoviem všetko o paušáloch, teda o mobilnom hlase. Poďme na to :-)

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.