Stale iny variabilny symbol

Otázka

  • 0

Ahojte, preco je na kazdej fakture iny variabilny a tym padom si neviem nastavit v banke trvaly prikaz ci ako sa to vola. Da sa to nejak inak cez banku, aj ked je zakazdym iny variabilny? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Takéto platby je najlepšie platiť SEPA inkasom. Telekom v tomto prípade bude posielať banke avízo s variabilným symbolom a sumou. Banka sa v deň splatnosti faktúry o všetko postará. 

 

O zriadenie inkasa sa dá požiadať v každom telekom centre. Tam Ti vydajú papiere, ktoré následne je potrebné odniesť do banky, prípadne sa dá podľa údajov na papieroch aktivovať inkaso v banke aj cez internet banking.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Dj Toffy, ak ti odpoveď od @tsto pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :smileyhappy: 

Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto vôbec nie je riešenie. Žijeme v 21. storočí a je choré, aby som kvôli takejto prkotine chodil do predajne Telekomu a potom ešte do pobočky banky. Nechápem, že prečo je taký problém nastaviť nemenný variabilný symbol ako to má napr. Orange a bol by svätý pokoj.
Inkasové služby nemám rád, ale ak chcem napr. z práce uhradiť faktúru za telefón, tak mám smolu, lebo nepoznám variabilný symbol. U Orangeu tento problém, stačí si pozrieť platbu spred mesiaca, skopírovať údaje a prevodný príkaz je zadaný.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa paci, ze kazda faktura ma iny variabilny symbol. Keby som reklamovala fakturu, tak hned vedia o ktoru ide a nemusim vysvetlovat, ku ktoremu cislu a kedy bola vystavena.

Ak by sa nahodou niektora platba niekde "stratila", tak by nebol problem presne identifikovat konkretnu fakturu. Pri rovnakom variabilnom symbole by som musela pracne kontrolovat kazdu uhradu, jej vysku a vystavene faktury.  Rovnaky VS by mal pre mna vyznam len pri platbe s rovnakou sumou. 

A to, ze musis ist 1x do predajne a 1x do banky, si nevymyslel Telekom, ale banky s ich sepa inkasom. Kedysi stacilo ist len do predajne alebo len do banky.

A ked uz zijes v tak modernej dobe a vies citat, tak by si nemal mat problem s apkou Telekom alebo prihlasenim do Moj Telekom na stranke www.telekom.sk, kde sa daju udaje o fakturach pozriet. 

Mozes zavolat na cislo, ktore nemas vo volnych minutach, moze sa ti nauctovat sprava, ktoru posles do hlasovania, sutaze, ... roamingova prevadzka a je hlupost potom uhradzat rozdiel medzi trvalym prikazom a vyskou faktury.

Ked sa bojis, daj si inkaso s inkasnym limitom, to je pre mna moderne. Trvale prikazy su z "doby kamennej", ked inkaso este nebolo.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To či chodenie do Telekomu a následne do banky je, alebo nie je prkotina - to smerujte skôr na Európsku úniu, ktorá má SEPA inkaso na svedomí (pred SEPA inkasom stačilo ísť len do banky).

 

A to, že sú na faktúrach iné variabilné symboly ja beriem skôr ako pozitívum. Robil som kedysi účtovníka. Kebyže majú faktúry rovnaké VS, tak by som sa zbláznil!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

halooooo, účtovník .... neviem prečo by si sa zbláznil .... nie je VS identifikátor, kto uhrádza faktúru??? ak mám jeden VS ku jednej zmluve, tak príjemca platby vie .... toto je uhradené - toto nie .... načo je dobrý každý mesiac iný VS????? záleží od firiem ... napr. elektrinu, plyn platím stále s tým istým VS, prečo služby TELEKOMu nemôžem???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Co taketo riesenie aj pre uctovnikov:

 - mame cislo účastníka/RRMM a staci v IT systeme prehodit len polozky. 

Co ja nechapem je doslova blba politika na fakturach. Vzdy cena bez dane !!!

Zabilo by nemeckych sudruhov udavat cenu aj s DPH?

napr cena za smiesne ponuky pre verných tzv POSMEŠNÉ  cena   s DPH 

                                                                                                                                80e    100e 

Miesta na papieri majú dosť.

edit: úprava pojmov a symbolov á la Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, ale kazdz zivnostnik pri uhrade pise do poznaky RRMM alebo to neoznacuju vobec, pripadne to nehradia nacas a potom je v tom uplny chaos.  Takze uplne suhlasim s tsto, ze je oznacovanie faktur zakazdym s inym VS prijatelnejsie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar