infolinka

Otázka

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
Ak by som co i len tusil co to obnasa tak to samozrejme ze urobim ihnet.

Cakam 10 min hovorim si ze v dnesnej dobe to snad niekto zdvihne. Po 15 ze vsak do 20 uz to musi byt a po pol hodine uz len s principu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

45:01 s tale cakam na prihlasenie operatora:smileysad:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skus napisat  na chat na telekom stranke, aj tam vies vyriešit kopu veci

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @ioansro 

 

Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu spojenia s operátorom, pravdepodobne si nás kontaktoval, keď bola viac vyťažená naša infolinka. Ak nám poskytneš tvoje telefónne číslo do súkromnej správy, môžem ho poslať kolegom, aby ťa spätne kontaktovali. Poprosím ťa aj špecifikovať s čím ti môžeme pomôcť, aby som ho posunul správnemu oddeleniu. Prípadne odporúčam alternatívnu možnosť kontaktovať nás prostredníctvom online chatovej komunikácie na našej stránke.

 

Prajem pekný deň

 

S pozdravom Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Nakoniec po case 53 minut mi pani ktoru tu nechcem menovat tvrdila ze do pol hodky mam slubenu fa na maili. A samozrejme ze to tak nebolo.

Nakoniec dalsich 20 min v telekome eurovea pre fakturu ktoru potreboval surne uctovnik. :-)

Vyborne len tak dalej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz