- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Problém s modemom/routerom.
Otázka od
Yan11
,
Otázka
2 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobrý deň.
Chcem sa podeliť o môj problém a prosím o rady.
Názov routeru + č.modelu:
TP-Link TL-WR1042N 300M Wireless N Gigabit Router
Názov modemu + č.modelu:
HUAWEI HG8240H EchoLife ONT
Pri hľadaní odpovedí som narazil na tento článok, ale jej užitočnosť je otázna.
https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/zrychlujeme
Pri zpojazdňovaní modemu a routeru som postupoval podlľa týchto príručkách, krok po kroku.
https://www.telekom.sk/swift_data/source/podpora/KZ/xDSL_Optik/Echolife%20HG8240H/Samoinstalacny%20manual%20pre%20ONT%20(Huawei%20HG8240H)%2006_14..pdf
https://www.telekom.sk/documents/10179/80019/tplink_samoinstalacia.pdf/db732831-2782-45ef-8ea9-c27ead6a083f
S konfiguráciou routeru nebol žiaden problém. V konfiguračnej stranke (192.168.0.1) routeru, bolo v kolónke WAN napísane modrým connecting a online time 0 day(s) 00:00:00, pričom System up time bol 0 days 01:08:14. Mám silné tušenie, že problém je medzi pripojenim modemu a routeru, ale môžem sa mýliť.
Ďakujem za pozoronosť.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach