Problém s modemom/routerom.

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Chcem sa podeliť o môj problém a prosím o rady

 

Názov routeru + č.modelu:

TP-Link TL-WR1042N 300M Wireless N Gigabit Router

 

Názov modemu + č.modelu:

HUAWEI HG8240H EchoLife ONT

 

Pri hľadaní odpovedí som narazil na tento článok, ale jej užitočnosť je otázna.

https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/zrychlujeme

 

Pri zpojazdňovaní modemu a routeru som postupoval podlľa týchto príručkách, krok po kroku.

https://www.telekom.sk/swift_data/source/podpora/KZ/xDSL_Optik/Echolife%20HG8240H/Samoinstalacny%20manual%20pre%20ONT%20(Huawei%20HG8240H)%2006_14..pdf

 

https://www.telekom.sk/documents/10179/80019/tplink_samoinstalacia.pdf/db732831-2782-45ef-8ea9-c27ead6a083f

 

S konfiguráciou routeru nebol žiaden problém. V konfiguračnej stranke (192.168.0.1) routeru, bolo v kolónke WAN napísane modrým connecting a online time  0 day(s) 00:00:00, pričom System up time bol 0 days 01:08:14. Mám silné tušenie, že problém je medzi pripojenim modemu a routeru, ale môžem sa mýliť.

 

Ďakujem za pozoronosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@Yan11

dobry den, ohladom konfiguracie routra by som vam odporucala obratit sa priamo na technicku podporu telekomu 0800 123 777, mohli by ste rychlejsie vyriesit problem s routrom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Yan11,

 

môžem Ťa poprosiť špecifikovať tvoju otázku? Ak tvoju otázku už zodpovedali kolegovia na linke 0800 123 777, budeme radi ak s riešením pomôžeš aj ostatným a túto tému označíš ako riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre.

 

Ďakujeme

 

Ľuboš :)

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar