- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
nezáujem o zákazníka?
Otázka od
B.Dolezal
,
Otázka
9 odpovedí na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobrý deň. Skončila mi viazanasť na pevnej linke kde využívam aj internet, ten končí vo februári 2016. Platil som cca 25€ mesačne, teraz ked pevná nieje v (akcii) platím vyše 30€. Tak som prejavil záujem o ďalšiu spoluprácu a taktiež o dalšiu službu magio sat. nechal som odkaz na chate a nasledujúci deň sa mi ozval pracovník ktorý mi ponúkal to isté ako je na nete bez žiadnej výhody. Služby telekomu využívam už pekných pár rokov, aj mobilnej siete kde sme celá rodina. Tak som očakával, že aj ponuka sa trocha odzkadlí. No pán mi povedal, že na káblové spojenia sa neposkytujú žiadne výhody ako je to u mobilných služieb. Tak som mu povedal, že Orange mi ponúka výhodnejšiu cenu a poskytuje možnosť prechodu k nemu. Reakcia bola, že môžem prejsť. To tak sa cení vernosť, peniaze ktoré roky nechávame za služby? To teda ďakujem a radšej prejdem ku konkurencii. To aspoň budú moje peniaze smrdieť oranžovím a nie magentovím.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach