Nefunguje DSL Internet turbo 2 mini

Otázka

  • 0

Mam DSL Internet k pevnej linke. Po x rokoch spokojnosti zacina byt v poslednom case kvalita spojenia velmi kolisava, miestami katastrofalna. Napr. minuly vikend som nemal vobec ziadne spojenie.

 

Spojenie k PC (W7) je realizovane cez wifi DSL router 2641R. Sietova vrstva (wifi, LAN, WLAN) funguje bez problemov. Na routeri casto vypadava Internet, neraz aj dlhodobo.

 

Kontrolky routera: Vsetko zelene. Internet kontrolka casto blika a miestami sa dlhodobo vypne. Nic cervene nesvieti.

 

Zazil som aj medzistavy, ked internetovy prehliadac bol viac-menej hluchy, ale pingovat slo.

 

Vypnutie/zapnutie routera nepomaha, reset som neskusal.

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

update s tym nic nema .,,

 

ja by som kontaktoval technicku podporu 0800 123 777 nech ti to preveria 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúšal si si rezervovať update na W10 ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj @janos1956 tiez si myslim ze v prvom rade  by si sa mal obratit na technicku podporu priamo v telekome, mozno je problem priamo v routri a pomohla by vymena 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne keď blbol prehlidač, aktualizoval som si operačný systém o odporúčané aktualizácie. Teraz mi ide všetko hladko.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Aktualizacie si priebezne instalujem, v tom to nebude.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

s windowsom to nema nic, kontaktuj technicku podporu, oni ti preveria celu situaciu. Ty mas aj tak W7 ako si spominal 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @janos1956,

 

mrzí nás daná situácia. Tvoj problém ešte pretrváva alebo je úspešné odstránený ? Ak ti môžeme nejako pomôcť, poprosím Ťa do súkromnej správy mi pošli kód užívateľa a telefonický kontakt, ktoré posunieme kolegom z technickej podpory na preverenie. 

 

Ďakujem 

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vdaka za zaujem. Po niekolko-tyzdnovych problemoch zacinam byt optimisticky, lebo v poslednych dnoch Internet pracuje. Ak sa to vrati, ozvem sa.

 

Jano

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

super, ak sa ti to vrati, urcite volaj na technicku podporu, nech ti to preveria

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar