Nefunkčný magio internet už 8.deň!!!

Otázka

  • 0
Dobrý večer,
chcem sa opýtať, čo už má klient urobiť, aby mu bola poskytnutá služba, za ktorú si platí? Minulý piatok sme doma nahlásili poruchu magio televízie a internetu. Technik sa na to prišiel pozrieť až na 4.pracovný (6.kalendárny deň), avšak internet PO TÝŽDNI je stále nefunkčný!!! Myslím si, že platiť za nič by nechcel žiadny užívateľ!!! Dúfame, že daný problém sa adekvátne vyrieši v čo najkratšom čase a daný časový interval, počas ktorého bola televízia a internet nefunkčný, sa odrazí aj na faktúre.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň @Diginkovci, odporúčam Vám zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 (zo zahraničia +421903 903 903) a podať reklamáciu. Alebo navštíviť najbližšiu predajňu a vybaviť to priamo tam. Na faktúre by sa to podľa mňa po podaní reklamácie malo odraziť...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň @Diginkovci, ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.

Podľa informácií, ktoré mám k dispozícii  ste boli kontaktovaní a porucha by mala byť odstránená, budeme radi, ak nám dáte vedieť.

Prajem príjemný deň

Petrush 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, porucha už bola potom odstránená. Ďakujeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň @Diginkovci, ďakujeme za spätnú väzbu :)

Som rada, že sa problém podarilo odstrániť, prajem už len bezproblémové užívanie služby.

Želám  príjemný deň

Petrush 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar