Vseobecné

Otázka

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj, zalezi od kampane, v ktorej si viazana s produktom. Zistis to priamo na predajni alebo zavolaj na infolinku 0800 123 456.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V zmluve o pripojení je priamo informácia aj o zmluvnej pokute ( o jej výške ). Samozrejme táto každým dňom klesá. Je potom samozrejme aj rozdiel, či vlastníš aj dotované zariadenie. V tom prípade by tam mala byť aj časť ceny zariadenia, respektíve zvyšná časť, keďže zariadenia sú splácané " na splátky".

 

Malo by to vyzerať nejak takto:

2015-08-31 16_49_40-Microsoft Word - Slovak Telekom - dodatok na mobilný telefón 2015 - telekom.pdf.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz