Vseobecné

Otázka

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj, zalezi od kampane, v ktorej si viazana s produktom. Zistis to priamo na predajni alebo zavolaj na infolinku 0800 123 456.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V zmluve o pripojení je priamo informácia aj o zmluvnej pokute ( o jej výške ). Samozrejme táto každým dňom klesá. Je potom samozrejme aj rozdiel, či vlastníš aj dotované zariadenie. V tom prípade by tam mala byť aj časť ceny zariadenia, respektíve zvyšná časť, keďže zariadenia sú splácané " na splátky".

 

Malo by to vyzerať nejak takto:

2015-08-31 16_49_40-Microsoft Word - Slovak Telekom - dodatok na mobilný telefón 2015 - telekom.pdf.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar