Kvalita obrazu

Otázka

  • 0
Dobrý deň,
opätovne som dnes postrehol stvorcekovamie aj seknutie a zvuku obrazu dokonca nie na HD stanici. Pozeral som film na stanici film+ a počas poslednej asi polhodiny filmu to spravilo trikrát. Volal som aj na linku 0800123777, kde mi pracovník povedal, ze poruchu neevidujú a mi to pripadalo tak, že som sám na Slovensku. Akože nech sa nehnevá, keď vidím na vlastné oči poruchu, tak ju hlásim. Asi teda je zákaznik naobtiaž.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
Ahoj, mozes uviest, aky typ pripojenia vyuzivas a lokalitu, kde sa Magio televiziu vyuzivas?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problem na optike bol dlhodobý, ale postupne smerom od východu na západ nasadzujú "HOT FIX" na ústredňach. V Žiline sa po update už problém neobjavuje.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Zase za posledný víkend som spozoroval pixelizovanie obrazu a najnovšie uz aj sekanie zvuku. Závada uz sa objavuje aj na SD kanáloch. Na linku podpory uz radšej ani nevolám, lebo vždy ma odpalkuju, ze na ich strane je vsetko Ok. Naposledy mi osobne technik povedal ze keď mam stale problémy, nech v rámci reklamácie požiadam o odstúpenie od zmluvy. To je pekne riešenie. Aké na reklamáciou oddelení mi povedali ze k tomu sa oficiálne musí vyjadrit technik. Čiže zamotaný kruh.
Najlepsie na tom je ze keď som toto hlásil, povedali mi ze mi vymenia opticky kábel aj v byte, no nakoniec mi vymenili mágio box. A to tak náhle asi preto, lebo som technikovi povedal ze tam mam ponahravane programy na ktorých je vedieť pixelizovanie. Čiže zobrali mi dôkaz. Neviem ako uz mam postupovať.... Akože jasne, aby ma utesili, tam mi do faktúry vložili kredit 30€ bez DPH.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar