výpis hovorov

Otázka

  • -1

Ako je možné , že  výpisy hovorov má t-com najdrahšie ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Problém je už  ( konečne ) vyriešený .

Editoval bit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Spolocnosti Slovak Telekom (ST, znacka T-Com) a T-Mobile sa zlucili k 1. 7. 2010.

Znacka T-Com uz asi neexistuje.

Pravidelny podrobny vypis v elektronickej forme k mobilnemu cislu sa da ziskat uz za 0,72 €, pripadne aj zadara. Niekde inde ti este platia za to, ze ti posielaju vypis hovorov? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @bit  Podrobny vypis ti v O2 a orange poskytnu bezplatne iba ak mas aktivovanu fakturu zasielanu na mail. Inak mas podrobny vypis spoplatneny v O2 (3 Eur). A to dokonca ti podrobny vypis na mail poslu iba vtedy, ak mas aktivovanu elektronicku fakturu. Ak nemas, mas smolu, poslu ti ho iba postou za spominane 3 Eur. V Orange, ti taktiez zaslu podrobny vypis iba ak mas aktivovanu elektornicku fakturu a to len za ten mesiac, za ktory ti vystavili faktur. Inak je tiez spoplatny 4 Eur. Takze nie je to uplne bezplatne. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale keďže tie digitálne faktúry sú bezplatné tak aj výpis je ÚPLNE BEZPLATNÝ.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dá sa požadovať podrobný výpis SMS aj s obsahom, konkrétne môže majiteľ firmy dostať kompletný výpis SMS zo služobného telefónu a aj s ich textom?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Obsah SMS na podrobnom vypise nikdy nie je ani to operatori neposkytuju. Je tam len cas odoslania, telefonne cislo a pripadne cena (ak nie su zdarma).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už niekoľko mesiacov využívame nový portál Telekomu.

Podpísali sme  Zmluvu o elektronickej komunikácii. Očakával som že,  v tomto bude  zahrnutý aj BEZPLATNÝ  elektronický  výpis hovorov a iných  služieb, nakoľko si  sami  menežujeme svoj profil a schránku so svojimi službami . Ako som čítal doterajšiu diskusiu o platení za  výpisy hovorov od iných  poskytovateľov pri zaslaní papierového výpisu na  domácu adresu to by som pochopil, nakoľko  je potrebné zaplatiť človeka, ktorý to vyhľadá, náklady  na  papier s obálkou, toner a poštovné tiež  niečo stojí.

Stále  ale nechápem, prečo po podpise Zmluvy o elektronickej komunikácii, Telekom  tvrdošijne  trvá na  spoplatnení tejto samozrejmej služby, keďže  už  tu nie  je potrebné hore uvedené  náklady  Telekomu  uhradiť (zamestnanca a iné oprávnené položky za  papierový  výpis).

Stále čakám, že  dôjde  skutočnému  naplneniu zmyslu slova ELEKTRONICKÁ komunikácia bez  ďalších  zbytočných a hlavne  nezmyselných   poplatkov. (zabudli sme  na hodnotu ktorou sa  spoplatňuje  výpis, možno banálnych 0,72 €, ale to bolo ešte  nie  tak  nedávno viac  ako 21 SKK)

V každodennom živote je  samozrejmé, že  ak  po objednaní akejkoľvek služby príde  jej vyúčtovanie v podobe  faktúry, je tam aj ako príloha  uvedený podrobný  rozpis jednotlivých  fakturovaných položiek. Ak to ide elektronicky  bezplatne u O2 a Orangei, nechápem prečo to neide u Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

 

Chcem sa spýtať, keď mám aktivovanú easy kartu, je možné aj tak získať výpis hovorov z môjho čísla. A ak áno, či si ho môžem vyžiadať len ja osobne, alebo aj niekto iný. ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím.

 

Neviem ti jednoznačne a pravdivo na otázku odpovedať.

 

Skutočnosť, keď som mal ja  EASY niečo také neexistovalo. A pochybujem pri skostnatenosti TELEKOM-u, že niečo také existuje pre EASY. Ja som prešiel na program " bez  záväzkov", zaplatím len to čo pretelefonujem, a taktiež  nemám výpis  hovorov.. TELEKOM pýta  za službu poplatok, hoci nechápem, z akého dôvodu, keď  vlastne  všetko ide  už elektronicky.Napr. také O2 to poskytuje  automaticky a bezplatne  v  rámci bežnej faktúry.

 

A teraz niečo mimo danú otázku. Asi pred  dvomi rokmi som komunikoval s TELEKOM-om, prečo na faktúrach nie je QR, alebo čiarový kód, pre  rýchlejšiu a spoľahlivejšiu úhradu faktúry. Asi pred  dvomi dňami som obdržal email, že  to je novinka, čo zas  v O2 beží niekoľko rokov.. TELEKOM je  spomalený v zavádzaní noviniek, ale pohotový na  spoplatnenie všetkého, čo ani nemá logiku.

 

Prajem pekný deň..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@maria36, podrobný výpis k Easy karte stojí 3,99€, zasiela sa poštou a suma je uhrádzaná z kreditu. O výpis môže požiadať iba majiteľ služby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako som už uviedol, EASY  nemám skoro 0 rokov, tak nesledujem, tento produkt.

 

3,99 € ( čiže  skoro 120 SKK) je premrštená cena. Za elektronický  výpis k faktúre je to 0,79 €. Chápem že  papier treba zaplatiť, toner, obálka a poštovné a plus niekoho kto to vyhľadá a všetko vykoná k odoslaniu.

 

Za tie  roky čo  máme  euro, zabudli poniektorí na  hodnotu peňazí. V dnešnej dobe  jedno euro sa prirovnáva j niekdajšej  jednej korune. Tu je  názorne  vidieť, ako prišlo k tichej devalvácii úspor rodičov a starých rodičov. Niekedy  boli akcie "mobil za  korunu", teraz aj za  dve  eurá, čiže 60 korún. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@pribina no hej bolo všetko lacnejšie v korunách, lenže euro je taká mena, že veci čo boli za korunu teraz by museli byť za 1 cent, čo by operátori neprežili, aj tak už skoro žiadne mobily ako kedy bývali aj za to 1€ už sú samé od 300€+ tie za 1€ sú možno nejaké šunky ktoré vydržia týždeň.

Inak akože boli sme sprostý, že sme prešli na euro, euro je taká mena, oproti korunám, že v korunách si mal veľa peňazí a aj si veľa nakúpil a teraz čo, kúpiš si pár vecí (5 vecí dajme tomu v obchode, nejaké potraviny) a to stojí 5€ čo je celkom dosť a relatívne za nič. 

Výhodu to malo, že vo väčšine krajinách kde bolo euro a u nás koruny si si musel zamieňať koruny za eurá, čo už teraz netreba, ale inak to malo zlý dopad čo sa týka zvýšenia cien. Ale toto je iná debata.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím.

Nemienim sa zaoberať viac na  túto  tému. Len chcem pripomenúť, že  pri prechode  na  euro mnohí kvákali heslom...."meníme menu a nie  cenu".

Všeobecný problém ľudí je že ZABÚDAJÚ.

Kto chce ísť dopredu, mal by  sa aj pozerať dozadu. A nemať klapky na očiach ako koníky, ktoré treba  viesť tam, kde chce pohonič.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Problém je už  ( konečne ) vyriešený .

Aj sa s nami podelíš o skúsenosť? Ako si to vyriešil? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar