výpis hovorov

Otázka

  • 0

Ako je možné , že  výpisy hovorov má t-com najdrahšie ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Problém je už  ( konečne ) vyriešený .

Editoval/-a bit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Spolocnosti Slovak Telekom (ST, znacka T-Com) a T-Mobile sa zlucili k 1. 7. 2010.

Znacka T-Com uz asi neexistuje.

Pravidelny podrobny vypis v elektronickej forme k mobilnemu cislu sa da ziskat uz za 0,72 €, pripadne aj zadara. Niekde inde ti este platia za to, ze ti posielaju vypis hovorov? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @bit  Podrobny vypis ti v O2 a orange poskytnu bezplatne iba ak mas aktivovanu fakturu zasielanu na mail. Inak mas podrobny vypis spoplatneny v O2 (3 Eur). A to dokonca ti podrobny vypis na mail poslu iba vtedy, ak mas aktivovanu elektronicku fakturu. Ak nemas, mas smolu, poslu ti ho iba postou za spominane 3 Eur. V Orange, ti taktiez zaslu podrobny vypis iba ak mas aktivovanu elektornicku fakturu a to len za ten mesiac, za ktory ti vystavili faktur. Inak je tiez spoplatny 4 Eur. Takze nie je to uplne bezplatne. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale keďže tie digitálne faktúry sú bezplatné tak aj výpis je ÚPLNE BEZPLATNÝ.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dá sa požadovať podrobný výpis SMS aj s obsahom, konkrétne môže majiteľ firmy dostať kompletný výpis SMS zo služobného telefónu a aj s ich textom?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Obsah SMS na podrobnom vypise nikdy nie je ani to operatori neposkytuju. Je tam len cas odoslania, telefonne cislo a pripadne cena (ak nie su zdarma).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už niekoľko mesiacov využívame nový portál Telekomu.

Podpísali sme  Zmluvu o elektronickej komunikácii. Očakával som že,  v tomto bude  zahrnutý aj BEZPLATNÝ  elektronický  výpis hovorov a iných  služieb, nakoľko si  sami  menežujeme svoj profil a schránku so svojimi službami . Ako som čítal doterajšiu diskusiu o platení za  výpisy hovorov od iných  poskytovateľov pri zaslaní papierového výpisu na  domácu adresu to by som pochopil, nakoľko  je potrebné zaplatiť človeka, ktorý to vyhľadá, náklady  na  papier s obálkou, toner a poštovné tiež  niečo stojí.

Stále  ale nechápem, prečo po podpise Zmluvy o elektronickej komunikácii, Telekom  tvrdošijne  trvá na  spoplatnení tejto samozrejmej služby, keďže  už  tu nie  je potrebné hore uvedené  náklady  Telekomu  uhradiť (zamestnanca a iné oprávnené položky za  papierový  výpis).

Stále čakám, že  dôjde  skutočnému  naplneniu zmyslu slova ELEKTRONICKÁ komunikácia bez  ďalších  zbytočných a hlavne  nezmyselných   poplatkov. (zabudli sme  na hodnotu ktorou sa  spoplatňuje  výpis, možno banálnych 0,72 €, ale to bolo ešte  nie  tak  nedávno viac  ako 21 SKK)

V každodennom živote je  samozrejmé, že  ak  po objednaní akejkoľvek služby príde  jej vyúčtovanie v podobe  faktúry, je tam aj ako príloha  uvedený podrobný  rozpis jednotlivých  fakturovaných položiek. Ak to ide elektronicky  bezplatne u O2 a Orangei, nechápem prečo to neide u Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

 

Chcem sa spýtať, keď mám aktivovanú easy kartu, je možné aj tak získať výpis hovorov z môjho čísla. A ak áno, či si ho môžem vyžiadať len ja osobne, alebo aj niekto iný. ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím.

 

Neviem ti jednoznačne a pravdivo na otázku odpovedať.

 

Skutočnosť, keď som mal ja  EASY niečo také neexistovalo. A pochybujem pri skostnatenosti TELEKOM-u, že niečo také existuje pre EASY. Ja som prešiel na program " bez  záväzkov", zaplatím len to čo pretelefonujem, a taktiež  nemám výpis  hovorov.. TELEKOM pýta  za službu poplatok, hoci nechápem, z akého dôvodu, keď  vlastne  všetko ide  už elektronicky.Napr. také O2 to poskytuje  automaticky a bezplatne  v  rámci bežnej faktúry.

 

A teraz niečo mimo danú otázku. Asi pred  dvomi rokmi som komunikoval s TELEKOM-om, prečo na faktúrach nie je QR, alebo čiarový kód, pre  rýchlejšiu a spoľahlivejšiu úhradu faktúry. Asi pred  dvomi dňami som obdržal email, že  to je novinka, čo zas  v O2 beží niekoľko rokov.. TELEKOM je  spomalený v zavádzaní noviniek, ale pohotový na  spoplatnenie všetkého, čo ani nemá logiku.

 

Prajem pekný deň..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@maria36, podrobný výpis k Easy karte stojí 3,99€, zasiela sa poštou a suma je uhrádzaná z kreditu. O výpis môže požiadať iba majiteľ služby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako som už uviedol, EASY  nemám skoro 0 rokov, tak nesledujem, tento produkt.

 

3,99 € ( čiže  skoro 120 SKK) je premrštená cena. Za elektronický  výpis k faktúre je to 0,79 €. Chápem že  papier treba zaplatiť, toner, obálka a poštovné a plus niekoho kto to vyhľadá a všetko vykoná k odoslaniu.

 

Za tie  roky čo  máme  euro, zabudli poniektorí na  hodnotu peňazí. V dnešnej dobe  jedno euro sa prirovnáva j niekdajšej  jednej korune. Tu je  názorne  vidieť, ako prišlo k tichej devalvácii úspor rodičov a starých rodičov. Niekedy  boli akcie "mobil za  korunu", teraz aj za  dve  eurá, čiže 60 korún. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@pribina no hej bolo všetko lacnejšie v korunách, lenže euro je taká mena, že veci čo boli za korunu teraz by museli byť za 1 cent, čo by operátori neprežili, aj tak už skoro žiadne mobily ako kedy bývali aj za to 1€ už sú samé od 300€+ tie za 1€ sú možno nejaké šunky ktoré vydržia týždeň.

Inak akože boli sme sprostý, že sme prešli na euro, euro je taká mena, oproti korunám, že v korunách si mal veľa peňazí a aj si veľa nakúpil a teraz čo, kúpiš si pár vecí (5 vecí dajme tomu v obchode, nejaké potraviny) a to stojí 5€ čo je celkom dosť a relatívne za nič. 

Výhodu to malo, že vo väčšine krajinách kde bolo euro a u nás koruny si si musel zamieňať koruny za eurá, čo už teraz netreba, ale inak to malo zlý dopad čo sa týka zvýšenia cien. Ale toto je iná debata.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím.

Nemienim sa zaoberať viac na  túto  tému. Len chcem pripomenúť, že  pri prechode  na  euro mnohí kvákali heslom...."meníme menu a nie  cenu".

Všeobecný problém ľudí je že ZABÚDAJÚ.

Kto chce ísť dopredu, mal by  sa aj pozerať dozadu. A nemať klapky na očiach ako koníky, ktoré treba  viesť tam, kde chce pohonič.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Problém je už  ( konečne ) vyriešený .

Aj sa s nami podelíš o skúsenosť? Ako si to vyriešil? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar