Reklamacia.

Otázka

  • 0
Zdravím. Už približne tri dni nemôžeme využívať služby od Telekomu, konkrétne Magio tv a internet L. Nie sme jediný, keďže tieto služby nejdú všetkýn rodinám z paneláku. Nejaký ..inteligent.. Osádzal značku a pritom zničil rozvodovú skriňu uloženú v zemi. Na koho sa máme obrátiť, aby sme zbytočne neplatili za dni ktoré nepoužívame Vaše služby? Ďakujem za pomoc.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
V prvom rade odporúčam zavolať na 0800 123 777, nahlásiť poruchu a v prípade, že chceš vrátiť alikvótnu čiastku za obdobie kedy si služby nemohla využívať volať buď 0800 123 456 , alebo osobne spísať reklamáciu a poslať poštou na centrálu Bajkalská 28. Bratislava, prípadne napísať cez položku na stránke www.telekom.sk a žiadať vrátenie finančnej čiastky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj, a skusala si sa informovat na linke technickej podpory ako ti to radili tu ? 

Predpokladam, ze oni by ti mali dat blizsie informacie 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz