Reklamacia.

Otázka

  • 0
Zdravím. Už približne tri dni nemôžeme využívať služby od Telekomu, konkrétne Magio tv a internet L. Nie sme jediný, keďže tieto služby nejdú všetkýn rodinám z paneláku. Nejaký ..inteligent.. Osádzal značku a pritom zničil rozvodovú skriňu uloženú v zemi. Na koho sa máme obrátiť, aby sme zbytočne neplatili za dni ktoré nepoužívame Vaše služby? Ďakujem za pomoc.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

ahoj, a skusala si sa informovat na linke technickej podpory ako ti to radili tu ? 

Predpokladam, ze oni by ti mali dat blizsie informacie 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
V prvom rade odporúčam zavolať na 0800 123 777, nahlásiť poruchu a v prípade, že chceš vrátiť alikvótnu čiastku za obdobie kedy si služby nemohla využívať volať buď 0800 123 456 , alebo osobne spísať reklamáciu a poslať poštou na centrálu Bajkalská 28. Bratislava, prípadne napísať cez položku na stránke www.telekom.sk a žiadať vrátenie finančnej čiastky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar