Kocúrkovo v Telekome v Košiciach

Otázka

  • 0
Vie mi prosim , niekto konečne vysvetliť prečo , keď mi omylom telekom zrušil pevné pripojenie k internetu na adrese Záhradná 20, Družstevná pri Hornáde okres Košice-okolie a teraz už čakám druhý týždeň na znovu pripojenie , tak sa nič nedeje len ústne sú mi podávané informácie typu , že už sa to nedá z technických dovodov. Žasnem , že v tejto dobe takáto firma smeruje skor k obmedzovaniu prístupu na internet a pritom deklaruje pravý opak. Zažil som už všeličo , ale toto je vrchol. Najprv ma odpojíte v bode ktorý som ani nechcel odpojiť a potom sa dozviem, že spať sa to už nedá pripojiť. P.Sepeši v klientskom centre pre podnikateľov v OC Optima urobil maximum, ale vidím, že aj on je bezmocný proti tejto iracionalite na kompetentných technických úsekoch Telekomu. Ďakujem Vám za stratený čas a nervy v súvislosti s touto kauzou. Nabudúce si nedovolím Telekom obťažovať požiadavkou na pripojenie k internetu, lebo vidím, že aj obec vzdialenú 10km od Košíc nedokážete plnohodnotne technicky podchytiť. Ešte raz vďaka. Túto mojú negatívnu skúsenosť som ochotný šíriť aj prostrednictvom FB, aby Vás nedajbože ostatní potenciálni zákazníci neotravovali takýmito pre Vás nesplniteľnými požiadavkami.
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

26 odpovedí na túto otázku

  • 0

 Vidim, ze si dalsi sklamany zakaznik, ale takych, ako ty v poslednej dobe pribuda, ako maku. Telekom je dnes firma, ktora nehladi na servis svojich sluzieb, ktora nahana pocty novych zakaznikov, ale nevenuje sa problemom, ktore vzniknu z jej viny. Vtedy zistis, ze sa nedopatras toho, kto ti nieco telefonicky slubil, kto zavinil tvoj problem, budu si ta pohadzovat z jednoho oddelenia na druhe, ale svoju chybu NIKDY NEPRIZNAJU ! V pripade technickych problemov ti dokazu zmerat tvoju linku aj bez pritomnosti technika pri koncovom zariadeni a tvrdit, ze problem nieje na ich strane, aj ked bolo prerusene vedenie, namerali, ze je vsetko v poriadku ! Vyuzival som velmi dlho ich sluzby, este za cias ked to boli Sl. Telekomunikacie, vtedy bol iny pristup a pracovnici boli pravom hrdi na svoju pracu, neboli taketo problemy, ze niekomu nieco odpoja a druhemu pripoja to, co neziadal, nefalsovali sa zmluvy, tak ako to robia teraz, len, aby bola chyba inde, nie u nich!

 S tym prirovnanim Telekomu a Kocurkova si to myslel pekne, ale podla mna urazas Kocurkovo, tam sice robili vsetko naopak, ale systemovo. Telekom robi problemy chaoticky, tam sa ani jednotlivi pracovnici nedopatraju, kto co zapricinil, preto su vyssi level od Kocurkova !

 Preto radsej akekolvek Kocurkovo, ako Telekom !

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
a kdeže je Janka a ostatný "admini"... študujete metodické pokyny?
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 To vies, patria k Telekomu a maju prisne pravidla, co mozu a co nemozu zverejnit, svoju firmu musi povinne kazdy zamestnanec Telekomu branit aj cez mrtvoly, inac si hlada na druhy den pracu. Tak to bolo aj s pracovnikom, ktory zapricinil problem pred rokom, Telekom to zatlka az doteraz, ale pracovnik bol pre istotu odstraneny zo svojho postu, robil hanbu firme, musel ist ...

 Preto sa tu k haklivym temam zasadne nevyjadria, co keby sa to obratilo proti nim !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Hornad74,

 

podľa našich informácií ste danu situaciu vyriešili s kolegom. Veríme, že k Vašej spokojnosti. 

 

prajem pekný deň :) 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Mna by tiez zaujimalo, ci sa dockam aspon odpovede, uz ani nedufam, ze sa moj problem vyriesi. Pokial viem mali by mi na reklamaciu odpovedat v zakonnej lehote a teraz uz bezia doslova posledne hodiny, tak uvidime.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333,

 

ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Vedeli by ste mi prosím poslať cez súkromnú správu: 1. Klient ID / číslo adresáta 2. Meno a priezvisko osoby, ktorá podpísala zmluvu 3. Kontaktné číslo? Pozrieme sa na vzniknutú situáciu.  
 
Ďakujeme za porozumenie.
 
Prajem pekný deň  Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Samozrejme, ze vedel, ale myslim si, ze som podnikol vsetky dostupne kroky z mojej strany a na rade je Telekom, mohol by konecne zareagovat a odpisat na dodanu mailovu adresu!

 Samozrejme, nebranim sa ani takemuto kroku, udaje dodam...

 Tel. cislo neudam, pretoze som telefonicky dostal minimalne 8 slubov, ako to bude vyriesene k mojej spokojnosti a ked som sa dozadoval splnenia slubov, nebolo mozne vypatrat toho, co volal a sluboval, preto na doporucenie Statneho odborneho dohladu TRVAM na pisomnych odpovediach v maily, ktory mi na tento ucel vytvorili a maju nan pristup.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

  Poslal som potrebne udaje, len by ma este zaujimalo, ci sa pozriete na vzniknutu situaciu este tento rok.

 Nemienim platit za nieco, co nemam a vobec si nezelam mat obchodneho partnera, co ma ako zakaznika zavadza, natahuje cas, ale nemieni odstranovat svoje problemy. Zvysuje to zbytocne moju reziu, preto odchadzam za skutocnymi sluzbami, ktore su jasne stanovene pravidla a kde za svoje platby dostanem vsetko, co objednam. Preto by som potreboval vediet, ci to stihnete v tomto storoci, pretoze sa s Telekomom natahujem uz 15 mesiacov a nic ste nevyriesili. Zbytocne mi telefonicky slubujete ako to je vyriesene, ako budu vratene neopravnene stiahnute financie ( pre neznalých zakaznikov su to uz STOVKY € )

 Skoncila Vam zakonna lehota na odpoved na moju reklamaciu zo dna 19. 6. 2015. Do dnesneho dna sa Vam neracilo odpovedat, svedci to o charaktere firmy a hlavne o drzosti pracovnikov reklamacneho oddelenia, ktori nemaju zaujem zatazovat sa nejakymi problemami zakaznikov, ale vsetci zakaznici sa vlastne skladaju aj na ich vyplaty, preto by sa mali zamysliet, co bude, ked vsetci prejdu ku konkurencii.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

  Pomaly bude koncit dalsi pracovny den a V Telekome sa nenasiel nikto, kto by uz po zakonnej lehote poslal odpoved na reklamaciu.

 Mozno som spravil chybu ja tym, ze som ziadal na 8 otaziek, 8 konkretnych odpovedi, asi som tym pretazil cele reklamacne oddelenie, mal som poslat 8 reklamacii, kazdu solo, mozno by som uz mal aspon dve odpovede.

 Snahu prejavil jedine admin Lubos, ked si vyziadal podrobnosti, ale tym to zatial skoncilo.

 Vzhladom na situaciu, som nuteny ziadat o svoje prava sudnou a medialnou cestou a velmi ma mrzi, ze Slovenke telekomunikacie, pri ktorych som zacinal s ich dobrymi sluzbami sa po case zmenili na firmu, ktora sa im nevyrovna ani po clenky. Pokazili im dobre meno a tym si odhanaju zakaznikov, nevedia zabezpecit to, co zakaznik ziada, neprizna si svoju chybu, ak ju spravi a sprava sa arogantne pri posudzovani reklamacii.

 Lubos, dakujem za snahu, ale asi si zistil, ze u vas vo firme niektorym ludom nic nevysvetlis. Do telefonu mi naslubovali vsetko, ale ked bolo treba konat, nenasiel sa ten, co slubil. Preto som zacal ziadat vsetko cez mailove odpovede, nakolko moja praca ma zamestnava po celom Slovensku, je preto mail jedina rychla komunikacia.

 Este raz dakujem osobne tebe, nie Telekomu.

 Cauko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333,

 

uisťujem Ťa, že moja snaha neskončila, akurát sa to niekedy nedá za "jeden" deň. Chápem v akej si situácií, že to neriešiš krátko :( , ale ak Ťa môžem pekne poprosiť ešte o trpezlivosť. Určite Ťa budem informovať.

 

Ďakujem

 

Ľuboš 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Lubos, dakujem za reakciu, necuduj sa mi, po tom vsetkom, co som preskakal s reklamacnym oddelenim si jediny po 15 mesiacoch, co chce pomoct. Doterajsi pristup Telekomu by mohol sluzit ako namet pre horor a bol by to serial. Tvrdis, ze sa to neda vybavit za jeden den. Taku odpoved beriem a bral som ju celych 30 dni, co mal Telekom na odpoved na moju reklamaciu. Pokial mam cakat X dalsich dni, svedci to o jedinej moznosti, ze reklamacne oddelenie si neplni svoje povinnosti a nema ziadny zaujem pomoct zakaznikovi, ved by poskodili svojho chlebodarcu a to nemozu. Keby bol opak pravdou, uz by som mal doma odpoved a vedel by som na com som. Jednoznacne moj problem konci na sude, kde budu musiet vysvetlit vsetky otazky a zamestnavatel by v inej firme okamzite vymenil takych lajdakov za ludi, ktori mu nebudu robit hanbu. Urcite si mal moznost nahliadnut do historie mojho pribehu a ak mozes, napis preco som doteraz nedostal odpoved na reklamaciu. Je to tak tazke odpisat, alebo nevedia najst vinnika a v zapale prace presvihli termin, ci uz kaslu na zakony a idu svojou nadnarodnou cestou ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Uplynul dalsi den bez odpovede na reklamaciu, co ponuka otazku na generalneho riaditela pana

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333 ,

 

Podľa mojich informácií, bola zákonná lehota vybavenia reklamácie dodržaná, taktiež  Ťa kontaktovali kolegovia z reklamačného oddelenia, kvôli detailnému prešetreniu tvojho podnetu a doplneniu informácií. Verím, že sa situácia čoskoro vyrieši  v Tvoj prospech :) a budeš služby plnohodnotne využívať.  

 

V súkromnej správe som Ti poslal detailnejšie informácie 

 

Ďakujem

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Mas zle informacie, niekto ta zavadza, do dnesneho dna mi ODPOVED NEPRISLA !

 Je pravda, ze ma kontaktoval technik vcera okolo 10:00 aby so mnou presiel aktualnu situaciu, bol prekvapeny, ze to nebolo vyriesene uz pred 6 tyzdnami, po jeho navsteve a zaslani spravy.

 Taka je skutocnost, klamu uz aj adminov, ak to neni pravda, zverejnite tu odpoved, co mi mali poslat.

 V pripade potreby som ochotny tu zverejnit cele znenie reklamacie a mozeme ju konfrontovat s tym, co tvrdi TELEKOM ! Zatial NEODPOVEDALI ani v jednom z osmych bodov reklamacie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333,

 

chápem tvoje rozhorčenie, ale k pochybeniu zo strany Slovak Telekomu v rámci dodržanie lehoty nedošlo, vyjadrenie bolo zaslané poštou 2.7.2015 ( samozrejme bola dodržaná lehota aj pri predošlých reklamáciách). Dnes bolo odoslané vyjadrenie poštou k podnetu, ktorý sme zaevidovali 16.7.2015. Taktiež ti vyjadrenia pošleme dodatočne na emailovu adresu, ktorú si nám uviedol.

 

Ďakujem, prajem príjemný víkend :)

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Lubos, nedostal som do tejto hodiny ziadnu odpoved na reklamaciu !

 Na tomto trvam, poslal som ti kompletnu reklamaciu, ak si ju pozorne cital, bola tam jedna z moznosti, ako ma byt zakaznik informovany o jeho vyriesenej reklamacii. Tieto moznosti ponuka TELEKOM, ja som jednu z nich zvolil, dovody su jasne. Doteraz mi odpoved neprisla, to znamena jednu z dvoch moznosti a to, ze na reklamacnom oddeleni si robia co chcu, alebo nevedia citat, obidve moznosti su velmi realne.

 Preto trvame spolu s Odborom statneho dohladu na tom, ze na uvedenu reklamaciu TELEKOM NEODPOVEDAL v sulade s poziadavkami v reklamacii.

 Bola tam podmienka mailom, aby sa vsetky zainteresovane strany dostali k odpovedi okamzite. Tuto poziadavku TELEKOM IGNOROVAL, preto je jeho odpoved zatial nevybavena.

 Pristup reklamacneho oddelenia len potvrdzuje moj predchadzajuci nazor na nich. Robia lajdacky, necitaju reklamacie, inac by si vsimli ze je ziadana odpoved mailom, nakolko moje pracovne povinnosti ma nutia byt dlhodobo mimo bydliska, mail bol jedina, najrychlejsia prijatelna odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333 ,

 

Myslím, že na Tvoje otázky  som už zodpovedal vyššie, chcem Ťa poprosiť o strpenie, vyjadrenia ti doručíme poštou aj na email.

 

Ďakujem za porozumenie

 

Prajem príjemný víkend

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Dnes rano mi prisla sms, ze moj podnet je rieseny. Patral som na zakaznickom centre, aky podnet, ked som ziadny nedaval. Zistili sme, ze je to ta reklamacia zo dna 19.6.2015! Hura, mozem sa len tesit, ze reklamacne centrum sa uz prebralo zo zimneho spanku a po 37 dnoch zacalo nieco konat! Na druhej strane to vyvracia ich tvrdenie adminovi Lubosovi, ze bola poslana odpoved na reklamaciu, nemohla byt, ved prave zacali riesit, alebo uz pred dvoma tyzdnami vedeli zaver ? V TELEKOME je mozne vsetko! Dobre rano TELEKOM

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333, 

 

ide o reklamáciu/podnet, ktorý som zadával na základe príspevku tu na fóre.  Ako som uviedol vyššie, na všetky reklamácie Vám bolo zodpovedané v rámci lehoty. Informoval som aj kolegov, aby Vám vyjadrenia zaslali aj na email. 

 

Prajem pekný deň

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Vie niekto, kolko trva poslanie mailu z TELEKOMU? Postou mi pride dopis na druhy den, mail je vraj na ceste uz treti den, to je rychlost sluzieb v TELEKOME

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozrel si si v emailovej schranke aj priecinky spam, kos  alebo nevyziadana posta  ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Pozrel, nie som prvy den pri PC a maily posielam a prijimam denne. Keby som to prehliadol ja, urcite by to neprehliadol Statny odborny dohlad a novinari.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Lacika333 ,

 

podľa mojich informácií Ti bol email odoslaný dnes, reklamácia bola uzatvorená. 

 

Prajem pekný deň

 

S pozdravom Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Luboš nič v zlom ale som zvedyvý či aj ostatným tak budeš pomáhať ako tomuto to sťažovateľovi. Niekedy chceme fundovanú odpoveď a 2-3 dni nič a potom tu už je 2-3 téma a nič sa nerieši...  Potom na čo je to tu aby sa 1-2 z 10-ich pomohlo?  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Lubos, mozeme sa tesit z ciastocneho uspechu? Mozno len z toho, ze 4 pracovnicky reklamacneho oddelenia riesili moju reklamaciu a jedine ta posledna vedela citat? Preco tie predchadzajuce zamietli reklamaciu doslova v dvoch vetach a po 15 mesiacoch dohadovania mi pride odpoved, ktoru si dovolim zverejnit:

Po opatovnom  presetreni uvadzanych skutocnosti sme zistili, ze chybou na strane nasej spolocnosti Vam bola zriadena systemovo  predmetna sluzba, za co sa Vam touto cestou ospravedlnujem. Neopravnene vyuctovane poplatky Vam vratime samostatnym dobropisom.

 Preco to zrazu ide?

 Reklamaciu nemozeme povazovat za uzavretu, nakolko tam zostalo este dost nezodpovedanych otaziek. Kedze uz TELEKOM priznal svoju chybu, verim, ze sa mu bude teraz lahsie odpovedat aj na tie zvysne.V inom pripade odchadzam za sluzbami k inemu partnerovi, nakolko TELEKOM je pre mna velmi nedoveryhodny, nie svojimi sluzbami, ale pristupom jeho niektorych pracovnikov.

 Doporucujem pani ing K.S. , ktora sa podpisala pod odpoved, nech si este raz precita reklamaciu a zamysli sa, ci ta jej odpoved je uplna !

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar