neochota telekomu

Otázka

18 odpovedí na túto otázku

  • 0
26.maja bola podpisana zmluva s telekomom o zriadeni sluzby magio sat s dohodnutou instalaciou technikom.Do dnesneho dna sa technil nedostavil.Otazka 1-Akym pravom si uctujete vo fakture instalaciu technikom v sume 19,90 eur ?otazka 2-Akym pravom si vo fakture uctujete dva mesiace fungovania magio sat ked nic nefunguje;magio box nieje pripojeny a parabola nieje nastavena.otazka 3-Preco mam ja ako zakaznik objednavat technika s vyjazdom za 40 eur ked pri podpise zmluvy bola dohodnuta instalacia technikom za sumu 19,90 ktoru si fakturujete ???!!!
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1. Vo faktúre si učtujú 19,90 preto, lebo si sa dal inštalaciu technikom

2. Služba sa platí na mesiac vopred

3. Samozrejme 40 eur platiť nemusiš, ak ti ich naučtuju, treba podať reklamaciu

 

Telekom zriaďuje službu do 14 dni od podpisania zmluvy, minimalne v tomto bode porušil Telekom zmluvu, treba zavolať na infolinku, nech zjednajú napravu a samozrejme potom podať reklamaciu za fakturovane služby, ktoré si realne nemohol využiť a vo fakture ti to potom odratajú

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @VIKTOR73,

 

mrzí nás vzniknutá situácia. Doba zriadenia služby je 30 dní od uzatvorenia zmluvy, je to uvedené aj v zmluve (viď nižšie). Aby som ti mohol korektne odpovedať na zvyšné otázky, poprosím Ťa pošli mi v súkromnej správe nejaký identifikačný údaj ? (1. Klient ID / číslo adresáta 2. Meno a priezvisko osoby, ktorá podpísala zmluvu 3. Kontaktné číslo )

 

 

„záväzok Podniku zriadiť pripojenie k Satelitnej družici, ak bolo v zmysle časti „Typ zriadenia“ v tabuľke c. 1 dohodnuté zriadenie služby prostredníctvom technika a ak je zriadenie

technicky uskutočniteľné v dohodnutom mieste umiestnenia koncového bodu siete, a to v lehote 30 dní odo dna uzavretia tejto Zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú na

predlžení tejto lehoty (dohoda o predlžení tejto lehoty nemusí byt písomná)." 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dva roky nebol vpodstate problem s fungovanim Magio TV LITE (asi 3 x som volal technika;vzdy prisiel velmi rychlo a opravil zavadu;vymena routeru)Teraz po uplynuti dvoch rokoch bola ponuknuta sluzba Magio SAT (udajne ze Magio TV lite zanika...este mi funguje).V tomto case pracujem na splnomocneni aby som nemal zviazane ruky a mohol konat v mene ucastnika zmluvy.Zatial sa zaplatila vo fakture sluzba TV LITE s ktorou som spokojny.Sluzba SAT sa nezaplatila zdovodu nefunkcnosti a prebieha proces reklamacie .Ziadam v reklamacii o storno poplatkov za vyuzivanie sluzby SAT do dna nainstalovania technikom.Po nainstalovani sa doplatia jednorazove poplatky ako magio box a technik...Uvidim ci do konca mesiaca pride technik.Ak nie;vypovedam zmluvu(bez zmluvnej pokuty-zdovodu nenainstalovania sluzby)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @VIKTOR73,

 

podľa naších informácií je služba zriadená. Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu zriadenia.

 

Prajem pekný deň

 

Ľuboš 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
ProsimVas o com nas doma chcete presvedcit.Mate doklad o tom ze bol u nas technik?Sluzba magio sat nebola do dnesneho dna zriadena lebo technik si nespravil svoju robotu ktoru si telekom uctuje vo fakture.Takze zrejme bude odstupenie od zmluvy nevyhnutne lebo ako spolocnost ,nie ste schopni nainstalovat sluzbu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Zrejme si Telekom pletie pojmy...Zriadenie sluzby je jedna vec a nainstalovanie je druha vec.Slovak Telekom ma poriadne sklamal svojim pristupom k zakaznikom.Vobec Vam ako spolocnosti nejde o spokojneho zakaznika;ide Vam hlavne o zisk.Heslo :nas zakaznik nas pan je pre vas cudzie.Este ze je konkurencia,ktora si dufam bude vazit svojho zakaznika .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @VIKTOR73,

 

mrzí nás vzniknutá situácia, poslal som info našim technikom, ktorý ťa budú urgentne kontaktovať a zabezpečia zriadenie (montáž) . Dúfam, že všetko bude už iba k tvojej spokojnosti, 

 

ospravedlňujem sa za predošlú informáciu :)

 

Prajem pekný deň

 

Ľuboš 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Uz mam vybavene splnomocnenie,takze mozem konat v mene ucastnika zmluvy;ale az vo stvrtok sa mi da zastavit v predajni telekomu Dubnica ;kde chcem aby mi zjednali konkretny cas prichodu technika v rozmedzi niekolkych hodin pre den 27,28 alebo 29.7.v case medzi 8,00 a 20,00 som ocakavajuci na t.c.0948 694594. Celkova robota technika nezaberie viac ako 30 min ;nakolko mam vsetko pripravene.Potrebujem len vertikalno horizontalne natocenie a zaistenie paraboly a nastavenie magio boxu na prijem signalu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite sa to vyrieši k tvojej spokojnosti, samozrejme zriadenie služby a inštalácia služby sú dve rozdielne veci, jednu vec by som možno spravil inak, nechodil by som na pobočku, ale kontaktoval zákaznícku linku a nečakal tak dlho, keď sa ti nikto neozýval, určite by to urgovali a dnes by si už určite televíziu sledoval

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Zakaznicku linku som kontaktoval viac krat ;vysvetlil som im ze instalacia sluzby bola dohodnuta v zmluve a napriek tomu mi odporucali objednat si technika s vyjazdom za 39,90 alebo 54,90 ci kolko to je cez www.pojdeto.sk ,myslim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To neviem, prečo by robili, ked si pri objednavke služby uviedol inštaláciu technikom za 19,90 EUR? Neviem to takto posúdiť. kde sa stala chyba, nakoľko ja som si dával samoinštaláciu a takisto som to robil aj známym vo svojom okolí... Ale každopádne je dobré, že si takúto možnosť odmietol, je predsa nelogické platiť toľko peňazí navyše

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Presne tak.Uz som chcel aj pisat do Tv Markiza ;konkretne na LAMPAREN...este uvidim ci v tom nelogickom pristupe budu pokracovat...dam vediet ako to dopadne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@VIKTOR73

ahoj VIKTOR73, podľa mojich informácií a na základe Tvojho podnetu sme požiadavku poslali na kolegov technikov, ktorí Ťa budú kontaktovať v priebehu tohto týždňa a dohodnú si s Tebou termín na začiatok budúceho týždňa tak, ako si požadoval 

Budeme radi, ak nás budeš informovať :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Chcem podakovat za kvazi doriesenie mojho pripadu...Dnes (co mi velmi nevyhovovalo;ale som rad)konecne prisli dvaja technici ;jeden velmi ochotny;druhy menej ochotny...pripomenulo mi to vtip o dobrom a zlom policajtovy :-) naladenie paraboly vratane zaistenia cca 10 min a nastavenie magio boxu by netrvalo viac ako 20 min.nebyt problemu so sparovanim karty ;boxu a tv...Karta bola uz zablokovana a ze som ju aktivoval 11.6.Bolo mi to smiesne lebo vtom case bola parabola aj s magio boxom este v Bratislave na staube kde to bolo dovezene ucastnikovy zmluvy,ktory musel kvoli tomu merat cestu autom z BA do DCA a naspat...:-( ...potom ze asi technik to aktivoval alebo ze sa to automaticky aktivuje ,zrejme po 14 dnoch od podpisania zmluvy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
2.cast...takze tuto aktivaciu povazoval Slovak Telekom zrejme za zriadenie sluzby...a sucasne aj za fungovanie sluzby-co ale nebolo mozne bez nainstalovania sluzby,ktora bola dojednana v zmluve.Po odchode technikov som narazil na maly problem z pristupom do sekcie MAGIO cez dialkovy ovladac .Najskor to fungovalo (cez pripojenie k netu),potom to vypadlo a vypisovalo chybu.po zavolani na linku 777 sme to spojazdnili ;cez restart ale ze ak to bude robit aj nadalej problemy;ze bude chyba v boxe...v magioboxe a bude ho treba vymenit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Cast 3.Zajtra rusim staru sluzbu a vraciam magiobox bez hdd aj s prislusenstvom slovak telekomu...po viazanosti .Islo o Magio Tv Lite ktora udajne konci...Rad by som vedel kedy ma skoncit...Bol som spokojny s Magio Tv Lite-malo aj RADIA a rychlejsie prepibanie programov. Magio Sat nema radia A ma pomalsie prepinanie programov.Ale verim ze budem spokojny...dufam :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar