Precerpanie(neprecerpanie) dát

Otázka

  • 0

Pred 3. dňami mi bola obmedzena rychlost mobilneho internetu.Cez technicku podporu som sa dozvedel,ze zaplateny balik 10G nemam precerpany jedna sa o techn.poruchu ktoru vyriesia.Na treti den !!! odvtedy mi prisla

SMS,ze som 10G precerpal.Na portali mojtelekom mi este aj teraz ukazuje spotrebovanych 77.2G.

Moznost 1: portal moj telekom je nefunkcna kravina,ktoru by mal telekom zrusit

Moznost 2: Nemam precerpane data a panom technikom sa nechce odkliknut fajocku o blokacii,ktora vznikla omylom a pockaju na koniec zuctovacieho obdobia (2 dni) ,ked sa zmaze automaticky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Nakoľko si neprečerpal voľný objem dát a aj napriek tomu ti bola upravená rýchlosť, požadoval by som vrátenie alikvotnej časti z faktúry, ktorá je mesačne uhrádzaná ( prípadne navýšenie dát o nevyužité MB v nasledujúcom zúčtovacom období ). Kontaktoval by som opätovne zákaznícku linku ( 0800 123 456 ) a hlásil to ako reklamáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

oprava :

portal mi ukazuje spotrebovanych 7.2G

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar