Informazie

Otázka

  • 0

Dobry vecer, chcela by som sa spitat kde sa mam obratit na vasej stranke, kde mam napisane moje udaje kedy a kde volam kolko mi zostalo kredyt atd... zoznam mojej karty kolko prevolam a kde prevolam .. kolko smsky ... aky mam internet .. 

s pozdravom maria gocalova 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Informácie o aktuálnej výške kreditu na vašej Easy SIM; karte, o jeho platnosti, ako aj o platnosti Easy SIM karty zistíte zavolaním na bezplatnú linku 123 50, voľba 1 a 3 alebo zadaním kódu*111# na vašom mobilnom telefóne, ktorý vytočíte ako hovor. Na displeji telefónu sa vám po chvíli zobrazí aktuálna výška vášho kreditu, platnosť kreditu a platnosť Easy SIM karty. Služba je bezplatná a prístupná aj z roamingu.

 

Profil nájdete po prihlásení  do zákazníckeho portálu Môj Telekom a prejdite do Môj profil. Pre prihlásenie je potrebné zadať vaše prihlasovacie meno a heslo a overiť sa formou SMS. V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, možete tak urobiť na našej stránke www.telekom.sk v záložke Môj Telekom - Registrácia

 

Informácie o spotrebe dát pri Mobilnom internete, ktorý si dobíjate kreditom, môžete získať počas pripojenia z vášho dátového zariadenia cez link http://tmcc.telekom.sk.

Na Easy karte môžeš používať  zakladny balik Surf1,  kde ti po pripojení stiahne max. 50 centov /deň alebo balíček  Surf1000 na 30 dni za 5,99 €,  ktorý sa v pripade dostatočného kreditu každý mesiac obnoví.

 

Prehľad poplatkov, počet prevolaných minút, odoslaných sms alebo prenesené dáta  vo svojej faktúre sú prístupné len paušálnym užívateľom s vybraným programom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar