Kvalitné služby od TELEKOM?

Otázka

  • 0

Ahojte.Ako ste spokojný s poskytovaním služieb.Mám Chytrý balík,chytrý možno je,ale nie kvalitný (pevná linka,net a TV).Dosť často sa mi stáva,že mi z ničoho nič vypadne signál,na routri bliká červená dióda,nejde net a ani TV,alebo už sa mi stalo,všetko išlo okrem pevnej linky.Najhoršie je,ak je výpadok v piatok,celý víkend bez netu a TV,niekedy to naskočí samo,inokedy až o pár dní,keď sa na to pozrú technici. Keďže poruchu som hlásil nieže viackrát,ale veľa krát,tak som napísal aj podnet.Raz mi dali zľavu 100% na paušál,raz nejakých 10,- EUR. Kašlem na zľavy,ja chcem kvalitnú službu.Na závadu nevedia prísť,aj keď najčastejšie je to tak,že v prvom rade povedia, že chyba je u mňa doma. Nakoniec zistia, že nie je keď mi všetko doma skontrolujú.Už mi viackrát menili router a magio box,chyby sa stále opakujú,potom technici "niečo" urobia (už ma prepájali aj na iné káble) a signál naskočí.Naposledy mi signál naskočil "sám"??? a dostal som SMS:Chyba nie je na našej strane,skontrolujte si zariadenia.No nebola,už to išlo.Alebo mi začne sekať obraz (programy v HD kvalite takmer vôbec nesledujem,len keď prepínam programy a vtedy to zvykne aj sekať) a odpoveď od operátora na hotline:viete,pripojenie nestačí na tri notebooky a TV.A to by mi malo postačovať,ak by som mal dokonca pripojené dva mágio boxy??? ale späť k mojej otázke:Nemáte ešte niekto takýto problém?ja už uvažujem,že zmením poskytovateľa služieb,minimálne zvášť net a zválášť TV.Poradíte dobrého poskytovateľa na net?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj. Mám podobný problém. Mal som (dedinka na Záhorí, radová zástavba) pevnú linku, internet a MagioTV. šetko fungovalo bez závad - aj mne aj susedom, ktorí majú len internet a MagioTV. Potom Telekom prechádzal na nejaké nové technológie (cca pred 4rokmi) a ja som zrušil pevnú linku. Od tej doby skoro pravidelne okolo 19 hodiny, hlavne cez víkend signál je prerušovaný - obraz v TV seká - z večerných správ nevidíme ani jeden celý príspevok. O internete ani nevravím. Keď zavolám technikom, prvé otázky sú: "Reštartovali ste router? A box?". Skonštatujú, že to bude chyby asi unás, že pošlú technika. Zatiaľ nám iba tri krát menili router a raz box. Chybu neodstránili. U susedov tento problém nie je. Teraz niekedy mi končí viazanosť, ale páni z Telekomu sa ešte neozvali. Som zvedavý, čo mi ponúknu. Naposledy mi pred 10 mesiacmi ponúkli balíček HBO s tým, že po 6 mesiacoch ho automaticky zrušia - dokonca hovor bol monitorovaný. Nezrušili! Zdvihli poplatky. Bohužiaľ  neviem, k akému inému poskytovateľovi týchto služieb by som mohol ísť. A som zvedavý, či niekto na tieto otázky nájde odpoveď. Prajem všetkým pekný deň s nerušným signálom... :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Internet a TV mám od Orange (FiberTV&Fibernet). T-com som nikdy v tomto smere nevyužil, takže porovnať to neviem ale môžem Ti dať svojú skúsenosť.

Za 2 roky využívania služieb sa iba raz stalo, že mali výpadok TV (internetu nikdy). Do 30 minút to opravili a išlo to bez problémov. Nikdy som nezažili výpadok netu a keď sa mi pokazil router, tak mi ho vymenili zadara (lebo zariadenia sú v prenájme)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ďakujem Ti za info, skúsim sa obrátiť na Orange .... ešte otázka: Ty máš optiku .... u nás je optika iba na sídlisku ... rodinné domy nehrozí ani od T. ani od O.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

áno mám optiku a bývam na sídlisku. V obciach pokiaľ viem tak žiadny operátor nemá optické pripojenie. Len DSL.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@mojecoolky

ahoj, ja vyuzivam magio tv na optike cca 8 rokov, mali sme vyraznejsi problem len raz, sposoboval ho magio box, islo o sekanie obrazu, z nicho nic sa box vypinal a bolo potrebne ho restartovat aj 3 krat za vecer, ked sme sledovali nejaky fim, nasledne sme poziadali o vymenu, po vymene boxu vsetko fici jak ma, neevidujeme ziadny problem. Tvoj problem je sice rozsiahlejsi, kedze problem mas aj s netom, na Tvojom mieste by som bombardovala technicku podporu :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
takmer stále to hlásim ... priemerne 3 - 4x za mesiac od začiatku tohto roka, akurát apríl bol bez dlhodobejšej straty služby ..... ak mám napr. večer 3-4x výpadok, ale samo sa to "nahodí", resp. mi postačí reštartovať router, ale potom to ide, tak to som ani nehlásil. ALE!!!! mal som už dvakrát zľavu z mesačného poplatku ... raz 100% a raz cca 10,- EUR ..... no neskutočne ma to dojalo. Za tie nervy by som už mal mať poskytovanie chytrého balíka (NET, TV ..... takmer všetky stanice a PEVNÁ LINKA ..... neobmedzené volania) aspoň na pol roka grátis :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam internet a tv.od Tcomu 5rok a som velmi spokojny ziadne vypadky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam internet, televiziu aj pevnu linku, zatial spokojnost, mali sme len raz vypadok televizie, ale na technickej podpore mi to poriesili :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ahoj @karcika811,podľa mojich informácii bola situácia doriešená k Tvojej spokojnosti Verím, že už budeš mať s nami iba dobré skúsenosti.Pekný deň prajem,Petrush.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

WAW .... čujem sa, a to veľmi. Na toto fórum som písal hlavne preto, lebo som chcel vedieť, či má ešte niekto podobný problém ako ja. Včera sa mi ozvali z Telekomu. Skúsia mi vymeniť DSL pripojenie za VDSL. Vraj uvidíme, či to už bude "kvalitná služba". Nuž potešilo ma to, ale aj zaskočilo. To som musel toľkokrát telefónovať na zákaznícku linku, písať podnety (reklamácie) na poskytovanú službu? NIE!!!!!! Mal som rovno napísať na toto fórum a nemusel som sa toľko znervózňovať. Nuž, prajem Telekomu, len aby to vyšlo a služba, za ktorú poctivo platím (ani jedno omeškanie platby) bola už konečne poskytovaná kvalitne. Určite sa ešte ozvem k tejto téme, ako to dopadlo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vážení, napísať na toto fórum asi malo zmysel. Sľúbil som, že dám vedieť, či môj problém bol vyriešený. Zmenili mi pripojenie z DSL na VDSL. Odvtedy som nemal ani jeden výpadok internetu, pevnej linky a ani mágio TV. To, že som tak dlho nahlasoval poruchy nerozhýbalo TELEKOM, aby riešil môj problém a vlastne ani to, že som to napísal do tohto fóra .... až to, že tam bolo hodne ohlasov.  Položím si rečnícku otázku: Nemohli ste (myslím tým TELEKOM) vyriešiť problém s pripojením takto už napr. po 10 nahlásení poruchy? A čo je najviac super ... internet ide podstatne rýchlejšie ako dovtedy. 

PS: teraz mám súčasne zapnuté Mágio TV (dokonca môžem sledovať aj HD kvalitu, predtým mi to "sekalo") + druhý program nahrávať + zapnuté 4x notebook (aj s tým, že sa niečo sťahuje) a ešte aj telefonujem. Nešlo navrhnúť toto riešenie skôr? Teraz po tom všetkom už len môžem povedať: Som spokojný s poskytovanou službou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar