"Kvalitné služby" od TELEKOM

Otázka

  • 0

Ahojte.Ako ste spokojný s poskytovaním služieb Telekom.Mám Chytrý balík,chytrý možno je,ale nie kvalitný (pevná linka,net a TV).Dosť často sa mi stáva,že mi z ničoho nič vypadne signál,na routri bliká červená dióda,nejde net a ani TV,alebo už sa mi stalo,všetko išlo okrem pevnej linky.Najhoršie je,ak je výpadok v piatok,celý víkend bez netu a TV,niekedy to naskočí samo,inokedy až o pár dní,keď sa na to pozrú technici. Keďže poruchu som hlásil nieže viackrát,ale veľa krát,tak som napísal aj podnet.Raz mi dali zľavu 100% na paušál,raz nejakých 10,- EUR. Kašlem na zľavy,ja chcem kvalitnú službu.Na závadu nevedia prísť,aj keď najčastejšie je to tak,že v prvom rade povedia, že chyba je u mňa doma. Nakoniec zistia, že nie je keď mi všetko doma skontrolujú.Už mi viackrát menili router a magio box,chyby sa stále opakujú,potom technici "niečo" urobia (už ma prepájali aj na iné káble) a signál naskočí.Naposledy mi signál naskočil "sám"??? a dostal som SMS:Chyba nie je na našej strane,skontrolujte si zariadenia.No nebola,už to išlo.Alebo mi začne sekať obraz (programy v HD kvalite takmer vôbec nesledujem,len keď prepínam programy a vtedy to zvykne aj sekať) a odpoveď od operátora na hotline:viete,pripojenie nestačí na tri notebooky a TV.A to by mi malo postačovať,ak by som mal dokonca pripojené dva mágio boxy??? ale späť k mojej otázke:Nemáte ešte niekto takýto problém?ja už uvažujem,že zmením poskytovateľa služieb,minimálne zvášť net a zválášť TV.Poradíte dobrého poskytovateľa na internet?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ja mám iný problém. Skončila mi viazanosť na internet u konkurencii. Zisťoval som, čo a ako. Nuž a nechal som sa ukecať na VDSL internet od Telekomu spolu s pevnou linkou. Neveril som operátorke a požiadal som ju o preverenie dostupnosti VDSL internetu v našej lokalite. Prišla mi SMS s tým že príde technik za účelom preverenia možnosti zriadenia služby. Bolo to v čase, keď bol doma iba svokor. Na moje prekvapenie, technik ma pripojil bez môjho vedomia a ešte ku tomu iba na ADSL. Samozrejme, že požiadavka bola na VDSL. Takže ešte v ten deň som požiadal o storno danej služby. Toto som vybavil na predajni Telekomu. Bohužiaľ prešli už 4 dni a náprava sa nekoná. Pevná linka je hluchá.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyskúšaj zapojiť pevnú linku priamo do routra či nepôjde. Pravdepodobne ti zrušili analógové pripojenie pevnej linky a pôjde to len digitálne (cez internet zapojením telefónu priamo do routra).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bohužiaľ máš pravdu. Ten technik, čo mal prísť len preveriť rychlosť, šikovne bez mojho súhlasu nainštaloval aj router AB ... a telefón ťahal z neho. Po storne som im router vratil a oni sľubili návrat k povodnim službám. Nuž a tak čakám a už sú to 4 dni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Mam podobne zle skusenosti so sluzbami TELEKOMu. Mozete posudit: V aprili 2014 som po skonceni viazanosti Magia, internetu a pevnej linky ziadal o novu viazanost, ponechat cely rozsah sluzieb bez zmeny. Bolo mi to prislubene, dokonca slubili aj znizenie ceny. No nic sa nedialo, preto som v auguste prisiel na pobocku s otazkou, preco nemam slubene sluzby, kde pracovnicka s hrozou v ociach, zistila, ze stratili zmluvu !

 Od septembra mi sice akciovu sluzbu spustili, ale cena ma trocha zarazila, bola o nieco vyssia, ako mala byt. Po preskumani faktury mi to bolo jasne. Pridali mi dalsiu pevnu linku! Mam fakturovane dve linky a fyzicky jednu zapojenu. Reklamoval som to, zo strany telekomu to vraj je v poriadku, reklamoval som znova, znova v poriadku a ako dokaz, pripojena kopia zmluvy, kde v objednavke bolo aj nove cislo. Zatial by to bolo podla Telekomu v poriadku, keby to nebola ta stratena zmluva a keby na nej bol moj podpis, ten niekto skusal napodobnit, ale ani zdaleka sa mu to nepodarilo. Reklamoval som znova a aj podpis, bolo mi odkazane, ze je vsetko v poriadku a ak chcem mam ist na policiu.  To bolo jednanie pracovnicky reklamacneho oddelenia, reklamoval som znova, ziadal som na 8 konkretnych otazok 8 odpovedi, uz cakam 3 tyzden a ticho, len dnes sa ma automat pytal, ako som bol spokojny s vybavenim reklamacie, so sluzbami, alebo s jednanim operatora na zakaznickej linke, co myslite, ze som mal povedat, ked doteraz neprisla odpoved, ako som mohol hodnotit popredu?

 Nezda sa aj Vam jednanie pracovnikov Telekomu tak trochu chore ?  Chcu skvalitnovat a hodnotit skor ako poslu zakaznikovi odpoved?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mňa vytáčajú tie ich automaty, kde sa ma pýtajú po sústavnom nahlasovaní porúch, ako som bol spokojný .... no asi spokojný nie som ... Kto by bol???

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne uz nejde internet 5 dni . Ked sa pytam kedy bude chyba odstranena tak odpoved je nevieme. To su teda sluzby.urgencie su sice podane ale akosi si ich nik nevsima .ked bol tento problem s internetom naposledy tak sa to riesilo mesiac . Uz velmi zvazujem ci sa oplati byt v telekome alebo hnedého ako skonci zmluva prejst niekde inde . Male firmy vedia skor odstranit chybu ako jedna velka a stale pocuvat tie vyhovorky . Najlepsie je to ze ked zalovalm do telekomu tak kazdy ma inu vyhovorku . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

WAW .... čujem sa, a to veľmi. Na toto fórum som písal hlavne preto, lebo som chcel vedieť, či má ešte niekto podobný problém ako ja. Včera sa mi ozvali z Telekomu. Skúsia mi vymeniť DSL pripojenie za VDSL. Vraj uvidíme, či to už bude "kvalitná služba". Nuž potešilo ma to, ale aj zaskočilo. To som musel toľkokrát telefónovať na zákaznícku linku, písať podnety (reklamácie) na poskytovanú službu? NIE!!!!!! Mal som rovno napísať na toto fórum a nemusel som sa toľko znervózňovať. Nuž, prajem Telekomu, len aby to vyšlo a služba, za ktorú poctivo platím (ani jedno omeškanie platby) bola už konečne poskytovaná kvalitne. Určite sa ešte ozvem k tejto téme, ako to dopadlo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Si jeden z mala stastlivcov, mne ani neodpisali na reklamaciu, vlastne zo zakona maju este par hodin cas, ale skoro 30 dni bez reakcie, to su ozaj kvalitne sluzby ! Kontaktna mailova adresa stale bez odpovede a ani telefonicky ziadna reakcia, no uvidime, zacneme sa branit podla zakona.

 Tento prispevok je predmetom mojich sukromnych spotrebitelskych skusenosti s Telekom. V zmysle platnej domacej a medzinarodnej legislativy su fyzicke osoby opravnene zdiela svoje spotrebitelske skusenosti verejne za ucelom informovania ostatnych spotrebitelov a ich potencialneho varovania pred rizikami, ktore na trhu posobia.

 Preto zvazte, ci Telekom !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže asi po troch volaniach vždy s iným operátorom a po týždni mi konečne vrátili stav služieb do pôvodného stavu. A čuduj sa svete, následne na to mi volali že vraj technici mi povolili službu VDSL internetu. Čo predtým bolo nemožné, zrazu sa dá? Stačí iba povedať, že človek odchádza ku konkurencii?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Mas neskutocne stastie, ze sa vobec ozvali. Ja po 25 rokoch odchadzam od Telekomu, pretoze nereaguju na reklamacie, robia podvody so zmluvami a nepriznaju si svoju chybu. Na poslednu reklamaciu vobec nereagovali, neodpisali, ani nic neriesili, takze vznika narok na odstupenie a kompenzaciu doslova ukradnutych financii, ktore fakturovali bez naroku. Je to smutne, ze po tolkych rokoch spokojnosti, treba spravit razny krok. Nenecham sa nadalej okradat a varujem vsetkych, dajte si pozor !

 Dufal som, ze na tomto fore zareaguje niekto kompetentny, ale vidim, ze nie, je to pre nich velmi hakliva tema a nepriznaju si chybu a uz vobec nie verejne do fora !

 Takze nikdy viac Telekom !

 Konkurencia mi ponuka tie iste sluzby a po zratani vsetkych platieb usetrim 38 € mesacne, tak preco zostavat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vážení, napísať na toto fórum asi malo zmysel. Sľúbil som, že dám vedieť, či môj problém bol vyriešený. Zmenili mi pripojenie z DSL na VDSL. Odvtedy som nemal ani jeden výpadok internetu, pevnej linky a ani mágio TV. To, že som tak dlho nahlasoval poruchy nerozhýbalo TELEKOM, aby riešil môj problém a vlastne ani to, že som to napísal do tohto fóra .... až to, že tam bolo hodne ohlasov.  Položím si rečnícku otázku: Nemohli ste (myslím tým TELEKOM) vyriešiť problém s pripojením takto už napr. po 10 nahlásení poruchy? A čo je najviac super ... internet ide podstatne rýchlejšie ako dovtedy. 

PS: teraz mám súčasne zapnuté Mágio TV (dokonca môžem sledovať aj HD kvalitu, predtým mi to "sekalo") + druhý program nahrávať + zapnuté 4x notebook (aj s tým, že sa niečo sťahuje) a ešte aj telefonujem. Nešlo navrhnúť toto riešenie skôr? Teraz po tom všetkom už len môžem povedať: Som spokojný s poskytovanou službou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mojecoolky nemohli ti navrhnut toto riesenie lebo medved na 7 je Telekom. :smileywink:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keď prišla tá nová služba, elektronický podpis tak som sa zrazu nemohol dostať na stránku aby som mohol zaplatiť. Vraj mám ísť do Telekom centra a tam si vyžiadať ten podpis aby som mohol fungovať cez web. Na počudovanie som dostal odpoveď v centre že tá služba je neznáma a samotný operátori nevedeli čo majú robiť keď som im povedal moju požiadavku. Potom volali na tri miesta kým zistili že služba nefunguje a asi ani nebude. Tak načo implementovali službu ktorá je nefunkčná ? Za 2 týždne a po 3 upomienkach konečne zapli službu tak že som si ho mohol aktivovať cez mail alebo číslo a mohol som si zaplatiť faktúry. Mne chodí elektronická faktúra kde kliknem, čo ma presmeruje a zaplatím. Len cez ich "delegácie" som sa nemohol dostať :0 .

Bol som na dovolenke a zabudol som zaplatiť včas faktúru, došiel mi e-mail že keď nezaplatím , odpoja ma. Tak som okamžite zaplatil, splatnosť bola v ten deň. Na počudovanie za 2 týždne mi dojde faktúra na dvojnásobok. 20 euro za odpojenie ??? pritom som nebol odpojený , a 5 euro za omeškanie. Poslal som reklamáciu, vložil som ako dôkaz naskenovanú poslanú platbu. Zistil som že k nim došla platba až za týždeň. Ale musím pochváliť, urobili mi dobropis a nezarátali mi  "pokutu" a platil som o toľko menej. Aspoň v tomto mi vyšli v ústretí. Mohli by si ale urobiť poriadok v systéme keď im platby ktoré pošlem príklad 1.1.16 im dojde až 10.1.16.

Objednal som si službu "preloženie pevnej linky z jednej adresy na druhú" a následne by som chcel rovno aj nový internet cez pevnú linku... pani mi poslala informácie , kedy sa má zastaviť technik sa nato pozrieť.... všetko bolo fajn, dohodol som sa s technikom, došiel... no nedalo mi opýtať sa ako to bude fungovať, dobre som urobil. Zistil som že on nemá v systéme žiadne preloženie pevnej linky, iba natiahnutie nového káblu pre internet. Bohužial systém ho nepustil (taký malý skener). Vravel že mi nemôže spraviť čo chcem lebo to nemá v objednávke, aj keď tam fyzicky bol , lebo to nemá v skeneri. Musel zrušiť objednávku a že mu mám zavolať a objednať si to u neho. Cítil som sa jak debil. Veď tu stojí predo mnou a mám mu volať ? Potom mi navrhol že on to rovno zadá do toho skenera a keď mu to prejde tak sa vráti ku mne. Za 2 dni sa vrátil, preložil mi pevnú linku a zapojil mi kábel na internet. Potom mi vraví že nemusím mať pevnú linku aby som mohol mať internet. S tým ma úplne dorazil. Som myslel že niekoho v tom momentne zabijem. Prečo to nemohol povedať predtým ? Nemusel som si preložiť pevnú linku a mohol som mať (sólo) internet bez pevnej.

Mám tento internet asi pol roka bez výrazných výpadkov, nestažujem sa, ale zdá sa mi moc drahý nato že mám 10mbit za 20 euro... bohužiaľ som na takom mieste kde nieje iná možnosť pripojenia jedine ešte cez vzduch čoho som silný odporca. Ale bol za nami pánko z Telekomu a vravel že idú zapájať Optiku či máme záujem, vravím jasné čo najskôr. Uvidíme kedy to bude :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no tak snad to zapojenie optiky uz prebehne hladsie :)

pevna linka nie je povinnost, nemusis ju mat ale niekde kde nie je dostupnost uz na internet a ty ju mas, tak prave vdaka nej ti ten internet zriadia. A inak k tej rychlosti 10mbit tak teraz podla noveho by si mal mat viac a ked nie, mal by ti prist list v ktorom ti napisu, ze na tvojej adrese sa nedala zvysit rychlost a mozes prejst na nizsi program s cca podobnou rychlostou podla noveho a platit menej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.