Prepínač 2G/3G/LTE u Apple produktov

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

 

Čítam rôzne fóra, kde sa veľa ľudí sťažuje, že nie je možné prepínať medzi sieťou 2G a 3G. Mne osobne to tiež vadí, keďže pokrytie 3G je nedostačujúce. Ako náhle nemám signál na 3G, telefón sa ho stále snaží nájsť a vybíja to strašne batériu. Keby bola možnosť prepnutia na 2G, nemuselo by to stále vyhľadávať. Ako je možné, že Orange a O2 túto možnosť už podporujú? 

 

Keď prídem do oblasti so slabým pokrytím, mám si nosiť nabíjačku, aby mi nevypol telefón, lebo OPERÁTOR NIE JE SCHOPNÝ spojazdniť tieto prepínače? Doslova to vysáva batériu. Ako je možné, že som bol s kamarátom na výlete, ktorý má Orange a mal 3G singál, zatiaľ čo ja som nechytal signál vôbec? 

 

Vidím samé reklamy na vašu "super", "najrýchlejšiu" LTE sieť a otec ju nechytí v Bratislave? Ja osobne som si za "LTE" ani nepriplácal, keďže vidím ako "funguje" 3G.... 

 

V decembri mi končí zmluva a som rozhodnutý, že pokiaľ do vtedy nebudú prepínače na 2G/3G/LTE, tak prejdem k inému operátorovi. 

 

Na koniec.... Nezabudnite napísať, že vy s tým nič neurobíte a čakáte len na Apple.  A o tých erroroch, keď som sa prihlasoval do fóra radšej ani písať nebudem.

 

Pekný deň.

 

 

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

62 odpovedí na túto otázku

  • 0

@valdo_111 

 

Ahoj, pani z Telekomu to citaju :), vieme ti dat len podobnu informaciu ako si dostal na infolinke, teda je to v rieseni, blizsie informacie zatial, zial, nevieme poskytnut. Urcite budeme informovat, ked to bude doriesene. Pekne sviatky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Plny suhlas so vsetkym co si napisal. Je to neschopnost alebo ignoracia potrieb zakaznikov aby clovek prosikal na zakaznickych linkach a aj tak sa s tym nic nedeje.

Zaciatkom februara mi konci zmluva a ak dovtedy nebude v tejto veci naprava, bez rozmyslania opustam po 10 rokoch Telekom. Ked je konkurencia flexibilnejsia tak Vam treba

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

 

mám presne tento istý problém a žijem v okrajovej oblasti čo znamená, že neustále prepínanie signálu z 2G do 3G vyústi až k tomu, že som často aj niekoľko minúť nedostupný ľudia sa mi nedokážu dovolať. Pohybuje sa to od 2 minúť až po desiatky minút v uzavretých priestoroch niekedy až 20 - 30 - 40 minút a to je už extrém. Nerozumiem že konkurencia to dokázala vyriešiť oveľa skôr, veď od bety operačného systému ios 8.1 je táto možnost poskytnutá a už vtedy bola u konkurencie k dispozícií. Taktiež som zákazníkom telekomu vyše 10 rokov, v novembri mi skončí zmluva a ak tento problém vyriešní nebude bez váhania z telekomu odchádzam.

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ano ano ano.
Jsem na tom uplne stejne. Cely pracovni tyden pracuji na Slovensku (jsem Čech) a cely tyden se potykam se stejnymi problemy! Casto se mi stava, ze se me nikdo nemuze dovolat. Popravde -- pripadam si jako na Anktartide a ne na Slovensku nebo v Evrope v roce 2014.
S internetem je to to same. A baterie mizi primo pred ocima!
Nejzajimavejsi je, ze nekteri operatori uz to zase zvladli davno - napr. Orange.
A ted se zase bude operator vymlouvat, ze za to oni nemuzou, ze to Apple. BLBOST. Je to otazka nastaveni "carrier settings" a to si dela kazdy operator sam (apple to tak mozna muze schvalit).
A kdyby ste pane operatore nevedeli jak na to - tady vam prikladam videonávod https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=K0X6TrYMdGs
Akorat my vetsinou nemame JB, jak je v navodu ukazano, takze si to nemuzeme udelat sami (za vás).
Tak kdyby se u vas prece jen nasel nekdo, kdo je za to dobre zaplaceny, a mohl by to udelat alespon podle toho navodu. Nebo muzete jeho penize poslat me - ja se na to rad podivam.
Predem dekujeme za stovky, mozna i tisice postizenych uzivatelu!
My ale nejsme postizeni telesne, jsme postizeni aroganci naseho operatora.
Tak nas prosim nenutte odejit ke konkurenci.
odpoveď sa páči : 6 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Mam podobný problém, stáva sa mi, že používam telefón, mám signál a zrazu mi príde sms: "počas vašej nedostupnosti vas kontaktoval...." Takže ak mi niekto volá som nedostupný, aj keď ja vidím na svojom telefóne, že signál mám. Toto sa deje pri normálnom pouzívaní na stabilnom mieste, nehovorím o tom, keď cestujem autom, to je ešte horšie. Počas hovoru mi to seká, nepočujem druhú stranu, až nakoniec sa hovor zruší! Ako je možné, že sa takéto veci dejú?? Pouzívam iphone 5S, rovnako ako aj moja priateľka (ona má Orange), ale ona takéto problémy nemá, takže to asi nebude telefónom, alebo?! Ďalej by ma zaujímalo prečo nie je možné v nastaveniach iphonu prepínať mobilné dáta 2G, 3G??!! To zákazník TELEKOMu má iné práva nastavovania ako zákazník Orange, alebo O2? Nie všetci bývajú vo veľkych mestách so super pokrytím 3G sieťou a prepínanie a neustále vyhľadávanie siete telefón značne vybíja a nehovoriac ešte o kvalite hovoru počas telefonovanie,čo som spomínal na začiatku!! Prosím o vyjadrenie k týmto problémom zo strany Telekomu a aj o riešenie!!! Ďakujem!
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

 

poprosil by som všetkých, ktorí majú rovnaký problém aby kontaktovali telekom priamo telefonicky alebo cez kontaktný formulár a následne tu pre nás zverejnili ich odpoveď. Musíme im dať najavo že je dôležité aby to riešili a aby to riešili rýchlo. Napíšem im znova cez formulár aj ja a následne zverejním pre vás ich odpoveď aby sme vedeli, ako sa k tomu stavajú.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ja som volal na 0800123777 a teta sa vyjadrila, ze momentalne to riesia s Apple, ale nic viac nevedela povedat. Ale asi to musia velmi silno riesit ked to tak dlho trva. Vobec nikto sa tu na fore k tomu oficialne nevyjadril, pani z telekomu to necitaju???
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre mna je tazka zahada co je na takej banalite ako je prepinac sieti tak komplikovane. Ked to zvladli vasi konkurenti asi to tazke nebude. Uz stvrty mesiac dostavam odpovede ze je to v stadiu riesenia. Komunikuju snad s Apple morseovkou ze to tak dlho trva?

Vo vyssieuvedenom prispevku je jeden odkaz z youtube ako tu banalitu napravit. Co keby ste ten link poslali tym kompetentym umelcom, ktori to maju na starosti? Mozno ze by to do noveho roku aj stihli a mozno by som ja nebol po skoro 11-tich rokoch donuteny spolocnostou Telekom zmenit operatora pretoze sa uz vazne neviem dockat konca mojej zmluvnej viazanosti.

Prajem vela uspechov pri rieseni ovela zavaznejsich problemov ako hlupy prepinac...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Taktiez mam tento problem. Zijem v oblasti kde je 3G signal velmi slaby (1 palicka) a dost casto sa tel prepina z 3G do 2G. Doteraz som vyuzival len 2G no po aktualizacii uz 3G neviem vypnut.

Snad Telekom vyda novu aktualizaciu coskoro.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

so vsetkym, co bolo vyssie spomenute sa da len suhlasit. Popisem vlastnu skusenost.

Som z Bratislavy z Ruzinova oblast Mraziarenska a Zaharadnicka. Uz dlhe roky napriek tomu, ze byvam v centre hlavneho mesta je kvalita 3G  signalu v moje lokalite velmi nizka, v priemere sa pohybuje okolo 2 paliciek (paradoxne kusok od nas Strkovecke jazero 2G/3G/LTE vsetko je na plnych 5 paliciek merane 12/2014). Pravdepodobne dovodom je zly prekryv okolitych BTS a ich vzajomne rusenie sa... O tomto probleme TELEKOM uz vie roky, malo sa to vyriesit postavenim BTS na nasej budove, avsak kvoli protestom obcanov z tohto zameru zislo... Teraz po spusteni LTE sa problem v pripade TELEKOMu este prehlbil z dovodu, ze novy iOS prinutil pouzivatelov pouzivat natvrdo len 3G a LTE (vypinac v iOS dava len moznost zapnut/vypnut LTE), obcas sa mi v garazach/pri vystupeni z vytahu prepne do EDGE no proste super blbuvzdorne riesenie od Apple kde sa automaticky prepina datova siet podla sily signalu. Treba povedat, ze tymto problemom (nemoznost prepnut si medzi 2G/3G/LTE ) boli rok "postihnuti" len pouzivatelia iOS. Tento problem vsak vyriesil Apple vydanim iOS 8.1 kde umoznil Mobilnym operatorom v ramci aktualizacie verzie Carrier nastaveni odomknut pouzivatelom moznost prepnut si a manualne nastavit medzi 2G/3G/LTE. Tuto moznost vyuzili na Slovensku Orange a O2, TELEKOM ju zatial nevyuzil.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokracovanie prispevku vyssie, lebo aj tu vas TELEKOM obmedzuje na 2000 znakov.

 

Ked dame bokom problemy s pokrytim a kvalitou signalu 3G a LTE nielen v Bratislave ale v ramci celeho Slovenska (inak pekny clanok o LTE http://mobilmania.azet.sk/clanok/98584/lte-nemusi-znamenat-rychle-surfovanie) a vratime sa k jadru problemu a to je a teraz to otocim, ze TELEKOM ako jediny na Slovensku obmedzuje svojich zakaznikov cez nastavenie Carrier Setting (http://support.apple.com/en-us/HT201270) a nuti ich pouzivat LTE resp. 3G, ktore ako vsetci dobre vieme nie je optimalne ale postupne sa hadam bude zlepsovat a doladovat, ako zakaznik TELEKOMu (uz vyse 16 rokov)  fakt tomu nerozumiem.... TELEKOM to nic nestoji a tento CS subor sa aktualizuje tak ci tak pravidelne...

 

Je mi jasne, ze TELEKOM investoval obrovske financie do licencii, vyubdovanie 3G a teraz 4G sieti a je predsa v zaujme samotneho operatora, aby naberal novych zakaznikov cez kvalitu sluzieb, nove produkty a spokojnost zakaznikov. Opak je vsak pravdou a vysledkom je, ze za posledne roky stratil TELEKOM (mobilne aj pevne linky) najviac zakaznikov na trhu z dovodu zlych rozhodnuti manazmentu a kvality poskytovanych sluzieb, ktore evidentne pokracuju....

 

Myslim si, ze strkat hlavu do piesku a 4 mesiace informovat zakazikov, ze to je v rieseni, blizsie informacie zatial zial nevie TELEKOM poskytnut, nie je ta spravna cesta ako si buduje TELEKOM doveru u svojich zakaznikov. A chce to len malo hladat cestu ako sa to da a nie hladat vyhovorky ako a preco sa to neda.

 

Prajem vsetkym pekny den, plnu bateriu, plny signal v mobile a pevne nervy v roku 2015 :) 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
No ja jen doufam, ze s tim rokem jsi se netrefil do roku, kdy budou ty prepinace zprovoznene :-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

valdo.valec asi si chcel napisat bateriu :smileywink:

Baterka je na svietenie a bateria ju zdroj energie :smileytongue:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Budúci týždeň je na pláne update ios 8.1.3 myslíte si že sa im podarilo zahrnúť doňho aj opravené carrier settings od Telekomu? Či je to len moje zbožné želanie? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podla vsetkeho to co bude/nebude obsahovat Carrier Setings rozhoduju manazerkovia v Nemecku. Slovensky technicky tim nato nema dosah.... No a manazerkovia v nemecku sa rozhodli celosvetovo pretlacit 3G/LTE. To ze si to pouzivatelia Androidu mozu manualne prepnut medzi 2G/3G/LTE to im zatial asi nedoslo....

 

Prosim vie niekto potvrdit ako je to v Nemecku, Cechach, Rakusku ,Madarsku a pod. s T-Mobilom a ci dana funkcnost je v tychto krajinach odomknuta?

 

Vdaka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze cital som jedno nemecke forum na temu prepinac 2G/3G/LTE kde okrem pestrej diskusie som nasiel jeden prispevok od uzivatela o ktorom nebolo jasne aky post a kde zastava ze ma take informacie.

Znel priblizne takto : V duchu motta "Vyssi, rychlejsi, silnejsi" sa Apple a jeho partnerski operatori kde patri globalne aj Telekom rozhodol ze predmetny prepinac siete nebude aplikovat v iOS zariadeniach svojich partnerskych operatorov z dovodu poskytovania kvalitnejsich sluzieb. Automaticke prepinanie GPRS/EDGE/3G je povazovane za spolahlivejsie a komfortnejsie ako jeho manualna volba uzivatelom.

Vzhladom na mnoziace sa staznosti ohladom prepinaca vo vsetkych dcerskych spolocnostiach telekomu sa jeho predstavenstvo rozhodlo o standardnej implementacii prepinaca a poziadalo Apple o vynimku.

Ako sa k tomu Apple postavi je teraz predmetom 4-mesacnej tahanice zatial bez vysledku ale autor prispevku vyzyva k strpeniu, udajne by to uz nemalo dlho trvat.

Takze urobte si nazor kazdy sam. Fakt uz neviem komu mam verit a hlavne ci mam este pockat, ci sa v tomto smere nieco zmeni alebo prejst k inemu operatorovi...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

3 mesiace a stále nič. Hlúpa viazanosť keby ju nemám už u Telekomu nie som ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň chcel by som sa spýtať mam Iphone 5s a neviem či to ma niečo spoločne s touto temou alebo nie ale posledne  tri týždne asi mi strašne blbne internet  všetko bolo v pohode a potom akoby seklo ukazujemi plny signál LTE a nic ako keby som bol na Edge a možno aj horšie má to spoločne čo tu píšete alebo nejaky iný dovod?? Ďakujem za odpvoed prípadne za pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@alesko81 ahoj, to co sa tu riesi suvisi s prehlasovanim sa sietovych rezimov 2G/3G/LTE.  Ak mas stabilne zobrazeny indikator LTE a internet funguje so znizenou rychlostou, mozno si uz preniesol data plnou rychlostou a doslo ku spomaleniu. V kazdom pripade skus - nastavenia/vseobecne/reset/resetovat nastavenia siete. Ak nepomoze, skus LTE prepinac vypnut aby sa telefon prehlasil do 3G. Pripadne si over to spomalenie ak toto nepomoze.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po pisomnej reklamacii mi prisla tato SMS.

 

Vazeny zakaznik, dovolte nam informovat Vas ohladom Vasho podnetu na nemoznost prepinania rezimu siete na zariadeniach iPhone s nasou SIM kartou. Kontaktovali sme spolocnost Apple a pracujeme na tom, aby tuto moznost spristupnili aj pre nasu siet. Verime, ze nase vyjadrenie prijmete s pochopenim. Zelame Vam prijemny den. Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
No jiste. Zase se budou leta vymlouvat na Apple a pritom je to ciste jejich zalezitost v ramci nastaveni operatora - tzv. Carrier settings. To za ne Apple delat proste nebude.
Jinak na pisemnou zadost odpovidat SMSkou - to je tedy uroven. Tak co bychom tak asi mohli cekat......
Kdo chcete nebo muzete - udelejte si Jailbreak a muzete si to tam dodelat sami. Oni to proste nedokazou :-(
A psat neco na tyto stranky asi vyjde asi tak nastejno, kdyz si to doma nacmarate na zed nebo na zachodovy papir.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte kolegovia s podobnm problémom :)vyšla beta 1 operačného systému ios 8.3, ktorá okrem iných zmien ponúka aj toto"Additional carriers now have LTE/3G/2G voice & data toggle" (zdroj:http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1845466) a chcel by som sa opýtať, či niekto túto betu skúšal pretože by ma veľmi zaujímalo či Telekom SK je medzi tými, ktorý konečne dostanú prepínač 2G/3G/LTE. Prosím ak je tu niekto kto túto betu skúšal aby sa podelil so svojim skúsenosťami, najmä o tom či toto tlačítko pribudlo a či sa máme tešiť na vydanie tejto verzie :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ako sa dostanem k tej Bete? Lebo toto nasilu 3G ma uz neskutocne unavuje, nejde ani tak o vydrz baterky, ale skor o to ze, sa mi ludia nevedia dovolat, lebo telefon sa stale prehlasuje medzi edge a 3G, samozrejme o LTE v mojom mesti este ani nepoculi. Na otazku kedy tento prepinac bude dostupny mi telekom odpovedal, ze to riesia s apple, co je dalsi ich bull.sh.it. Pri tom platim nemaly peniaz za pausal a iphone 6 a dopadol som tak, ze ludia sa mi nevedia dovolat. Pokial to nebude v dalsom update, tak bude nasledovat reklamacia sluzby a neskor reklamacia zariadenia, aj ked samotny iphone s tym nic nema, ale nie je mozne aby sa mi na najdrahsie zariadenie + ich pausal nemohli ludia dovolat!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Zdravim, kamos je vyvojar a oni dostavaju moznost prednostnej instalacie novych iOS. Pisal som mu akurat a pre iOS8.3 uz je tlacitko 2G/3G/LTE uz aj pre Telekom!! Aleluuuja sme sa konecne dockali.. este pockat kym dojde von novy iOS 8.3 :)
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ahoj, mohol by si prosim poprosit kamosa spravit print screen obrazovky Settings-General-About?

Bolo by zaujimave sa pozriet na verziu Carrier.

Ja ma na mobile iOS. 8.1.2 a Carrier Telekom SK 18.1

Vdaka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar