Internet v mobile (v novom uctovacom obdobi)

Otázka

  • 0

Zdravim, 

 

už viackrát sa mi stalo, že som preniesol predplatený objem dát skôr ako bol koniec zúčtovacieho obdobia. To, že sa rýchlosť spomalí je už jasné snáď každému. No moja otázka znie: Prečo, resp. kedy sa mi obnoví plná rýchlosť mobilného internetu, keď zúčtovacie obdobie mám 21. kalendárny deň a pravidelne sa mi stáva že počítadlo tu u vás na stránke je vynulované ale prenosová rýchlosť býva prvé dni nového obdobia stále znížená (zaznamenal som uz do 24. aj 25. v mesiaci, dnes je 23. a stále fičím na pár kbps  tak som sa rozhodol konečne spýtať sa na to po dlhej dobe :( ....... )  Vie mi niekto objasniť prečo to takto je a či sa s tým dá niečo robiť. neplatíme za internet na lunárne mesiace ale kalendárne. 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

ahoj @luckyluck178

ak sa ti to stava pravidelne, zavolaj chalanom na technicku podporu 0800 123 777, aby ti to preverili. Mne osobne sa to nestalo ani raz, ze by v novom zuctovacom nenabehla plna rychlost a tiez data kazdy mesiac precerpam... :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar