Pán Juraj Bóna - Vyjadrite sa

Otázka

  • 0

Chcel by som počuť a určite aj ostatní vyjadrenie pána Juraja Bónu - marketingový a produktový manažér Telekomu, kedže toto fórum navštevuje osobne, čo sa to deje v poslednej dobe s Magio Televíziou a Magio Satom? Niektoré stanice ukončili vysielanie (Musig1, Slovak Sport3), iné boli vyradené (Slovak Sport2), ako inak bez adekvátnej náhrady, nové stanice vznikajú (Joj Cinema) a Telekom drieme, jediné, čo sú schopní admini napísať ak vôbec odpíšu, že sa rokuje. Takže pán "marketingový a produktový manažér Telekomu", kde sa táto platforma posúva, keď v IPTV na optike programy sekajú a kockujú (vyjadrenie technika - nestíhaju im servery), na Magio Sate nazdielané programy v mpeg2 v odpornej kvalite, HD balík zameraný na šport (okrem National Geographic a Mooz Dance), nové programy v nedohľadne, rok sľubovaný XL balík, Digisporty prichádzajú o futbalové súťaže (SERIA A, LIGUE 1, "21"). Neustále argumentujete kapacitou, v IPTV zaradíte Sundance a na Sate sušíte Filmboxy a Comedy Central, ktoré tam zaberajú miesto. Jedina pochvala je za Ťuki, al to je veľmi málo na to, aby boli ľudia spokojní... Ak som na niečo zabudol, nech ma doplnia diskutujúci v komentároch

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobry den vsetkym, pokusim sa odpovedat na vacsinu otazok.

 

Ohladom stahovania niektorych kanalov, je niekolko dôvodov, preco TV kanaly nie su uz viac v nasej ponuke. Niektore kanaly napr. ukoncili svoje vysielanie z rozhodnutia vysielatela. Kedze velakrat sa o tomto rozhodnuti dozvieme na poslednu chvilu, nahradenie inym kanalov s podobnym obsahom alebo kanalov v obdobnej atraktivite  trva nejaku chvilu – je to dlhsi proces: su potrebne akvizicie, analyzy, rokovania a nasledne zazmluvnovanie.

 

Nove kanaly sa snazime vyberat tak, aby sme neprinasali len dalsi  obsah a kanal do „poctu“, ale aby sme ho aj obmienali. Preto sme zaradili napr. Sundance channel, ktory zatial nie je dostupny v slovencine alebo cestine a preto je s titulkami – vysielatel nam vsak potvrdil snahu a zaujem o neskorsu moznu lokalizaciu. Pri tom mnozstve kanalov, ktore vysielame sa snazime jednak pokryt zaujem co najvacsej skupiny zakaznikov ale tiez vyhladavat take, ktore su zaujimave pre uzsiu skupinu zakaznikov, aby sme pokryli aj specificke poziadavky a dosiahli tak ponuku kanalov, ktoru nemaju moznost najst inde. Sundance je mimochodom v zahranici velmi uspesny, uvidime ake budu reakcie u nas.

 

Na Digi Sport naozaj niektore ligy ubudli, pretoze ich ziskala ina spolocnost. Je to velmi bezny jav v obchodnom svete. Na Digi Sport ziskavame novy futbalovy obsah a snazime sa obsah doplnit a nahradit .

 

Co sa tyka HD kanalov, nasa ponuka je jedna z najsirsich na trhu na IPTV. Pri satelite nas limituje samozrejme transponder na ktorom stanice prenasame, preto nemozeme zatial priniest viac HD obsahu. Uz dnes tu vsak mozete najst v 11 HD kanalov, na IPTV je to viac ako 40 kanalov.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Suhlasim a ziadam tiez vysvetlenie a opisanie situacie co sa deje v magio IPTV a Sat.Milos uz asi spomenul vsetko asi no a ked mate malo precitajte si vkakna tam je nespikojnych zakaznikou až až koli tomu co vyvadzate co uberate za tv a co za somariny a SD mazanice ktore su na modernych tv v roku 2015 tazko sledovatelne k spokojnosti.Vas XL SD balik tych sd mazanic si mozete casom strcit za klobuk nehovorim ze v Japonsku uz sleduju 4 K.Tak kto chce kvalitne magio urcite bere XL mazanicu so stanicami ktore nemaju ani hlavu ani pätu a polka je pre mongoloidou a vy sa chvastate ze aky XL balik len mate.Ostuda mazanica.NAZDAR.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Typický ignorantský prístup Telekomu!!! Chcete pridať lokalizovaný program v HD??? Tíkomaci majú v 21. storočí svoj patent na rozumy, takže odpoveďou je nelokalizovaný (Sundance) SD program :D jééééj aká paráda, hlavne že ovečky platia faktúry!!!

Roky písania o pridaní Nat Geo Wild HD, Travel Channel HD, Viasat HD ostávajú odignorované...ale keď treba pridať sračky (Waw, Doma, TLC, E!) v SD, sorry za výraz, ale na nových tv, ktoré sú štandardom v SK domácnostiach je ten "**piip**" výber čo ponúkajú nepozerateľný...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja úplne súhlasím stým čo ste napísali! v rastri je veľké množstvo Tv programov ktoré sleduje asi 5 ľudí atie co by boli pre zákazníka zaujímavé na tie neni miesto .. Telekom zobuď sa a úprimne takého marketingového manažéra môže robiť aj uplný neznalec!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Tiež dávam týmto vyjadreniam súhlas..
Telekom budíček!!!
Už aj menší operátori majú žiadané stanice. HD programi to je rovno na zaplakanie!!!
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mna by zaujimalo, odkial je ta info o nestihani serverov? Multicastu je uplne jedno, kolko boxov prehrava stream. Stale je v sieti len jeden multicast. Toho technika pozdravujem. Nech sa radsej venuje tomu, comu sa rozumie. Keby nestihali servre, tak predsa seka aj DSL.

 

Milos, nedavaj sem neoverene informacie. Su to blbosti a zavadzas tym. Problem je na sieti a urcite to telekom riesi. Bode to ale asi kusok vacsi oriesok. Niekde maju asi "uske hrdlo"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Urobite TUKI TV a co ste zase vymysleli?Ako odrbkat zakaznika.od 1.9.2015 ho date do balika LaXL a preco?preto aby ste zakaznikou donutili koli detom zobrat vyssie baliky a zase ich osklbali o peniaze.kto chce tuki zoberte XL sd mazanice inak to vase deti neuvidia.ked uz vasa tv mili telekom magio a pan programovy riaditel tak TUKI mal bit v zakladnom baliku pretoze vsetci ho platime a s toho dovodu mate na jeho provoz financie.Uz sa zamyslite nad sebou okradate zakaznikou nasilu a je to veeemi okate.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MegaGURU Ja vravím, čo povedal technik z Telekomu pripadne externej firmy, riešil som sám reklamaciu na optike, sekanie HD kanalov (Markíza, Joj) pravidelne okolo 19tej, vtedy idu spravy a je najvačši napor a zrejme to nestíha. Niektore SD kanaly maju rozpad obrazu pravidelne. A na DSL? Sam som ho zrušil cez reklamaciu, nakolko linka absolutne nestihala. Stačilo by si zrejme prehrať zaznamy z linky technickej podpory, aby sme videli, či niekoho zavádzam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Technik pocul niekde nieco na chodbe. Ako som pisal, kazda IPTV pouziva multicasty a teda sa nemozeme bavit o nestihani serverov. Nestihat mozu mozno internetove streamy ktore su unicasty. Tam server obsluhuje kazdu session zvlast ale v IPTV nie. Skus si nieco otom prestudovat. Ked ta niekedy pride ten technik navstivit v buducnosti, tak sa s nim porozpravaj o jeho kvalifikacii a hlavne nech NETREPE hluposti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
kuco3 Mam to vysvetlené do podrobna, ale bežný zakazník, ktorý si plati, toho nezaujima, kde ma Telekom problem, jeho zaujima bezproblemovy chod služby a to vo večerných hodinach Magio televízia v tomto momente nie je, kedže má tieto spominane problemy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To netvrdim, to je naozaj problem Telekomu a nech to riesia. Uz vcera bolo neskoro. Ja sam by som podal reklamaciu na kvalitu. Mna skor zarazilo to, ze technici chodia po zakaznikoch na poruchy a rozpravaju nezmysli a zakaznici im veria. Ty sam si toho prikladom. Technici vedia tahat kable a to je vsetko. O IT nevedia nic a rozpravaju. Je to to iste, ako ked pokladnik z teska zacne ludom hovorit, ze chlieb sa robi z cementu a preto je v tesku tvrdsi. Nevie nic o tom ako sa pecie chlieb ale rozprava... Neviem ci som to dobre popisal, ale prave som prisiel z prace a som unaveny

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale uplne v pohode, ja mam sice podrobnejsie vysvetlenie, ale v podstate je to to isté, ja som to napísal skor laicky, pointa toho je, že večer maju najvacsie problemy, a kedze technici chodia cez den, prakticky nemaju ani čo zistiť, kedže vacsina ludi je vtedy v praci

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar