Podvod na zákazníkov telekomu

Otázka

  • 0

Nálakali ľudí na akciu (napr. Fix kredit vo výške 100% aké krásne,v ponuke balíčky k programu fix ktoré je možné si aktivovať čerpať v rámci kreditu (napr. neobmedzené volania týždene za 7,49€) úžasne !!! No nevezmi si to, po dôkladnom naštudovaní to vyšlo 16 fix 16 bonus spolu 32€ za zaplatených16€ balíček za 7,49€ týždene =necelých 30€ mesačne perfektné samozrejme s viazanosťou na 24 mesiacou, no nevadí veď aj tak je to výhodné !!! Ale do kedy zopár mesiacov a hlavné výhody programu(balíček na nebmedzené volania za 7,49€) jednoducho od 1.decembra zrušili. A čo teraz viazanosť pokračuje za max. nevýhodných podmienok .To sa môže stať asi len v telekome najhorší operátor na Slovensku,TAkto klame slušných ľudí, všetci ruky preč od tejto firmy ktorá vám zmení podmienky počas viazanosti !!!!

Do kedy budú robiť čo sa im zachce? Oni môžu všetko a my slušní ľudia nič.

 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0
No podľa toho napísaneho ťa museli aj pekne nahnevať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja v tom ziadny podvod nevidim. Ved ten balicek volani je len nejaka doplnkova sluzba. Niekto si ju moze aktivovat a niekto nie. Isto nemas nikde v zmluve napisane, ze si ju budes moct aktivovat pocas celej viazanosti.

Doplnkove sluzby sa menia, rusia, vznikaju nove.

Za 16 EUR mat neobmedzene volania nie je zle, ale nakoniec sa to tvoje zneuzivanie systemu obratilo voci tebe. Prave kvoli takym ako si ty, rusia vyhodne sluzby, ktore by mnohi chceli obcas pouzit, ale nie zneuzit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kde je uvedené ,že je to doplnková služba ,ktorá v budúcnosti vymizne .Kde je uvedené ,že doplnkové služby sa môžu meniť resp. rušiť. Keď by ti zrušili Clip bola by si spokojnbilných služieb sú veď je to len doplnková služba .Koho tu obranuješ kto si ?Asi budeš na ich výplatnej listine. Ak je raz niečo ponúkané od operátora a pri tom niečom je ešte niečo asi keď podpisuješ zmluvu asi ani v tom najhoršom sne by ta  nenapadlo, že ti službu špeciálne,koli ktorej  sa viažeš na 24 mesiacov ,ktorú si overíš nie len na predajni ale dokonca aj na zákaznickej infolinke zrušia z dňa na deň len tak z ničoho nič.To je ako keby prestali dávať na pizzu oblohu .Jedla by si posúch!!! Na čo sa tu hráme jednoznačne je to o pokritectve operátora ,ktorý slušným ľudom podhodí ohlodánú kostičku ,ktorú im potom aj tak vezme. Lebo ceny mobilných služieb sú na Slovensku jedny z najdrahších v širokom okolí.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite áno ,keď ta odbijú na predajni ,že oni s tým nič že to robia tí hore ,to isté ti povedia aj na infolinke a ty sa choď pásť čo som nejaký cigán 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ešte mimochodom o akom zneužívaní tu píšeš ked je raz niečo v ponuke asi  s tým operátor počíta že sa to bude využívať .Je to jasný úmysel nachytať zákazníkov na lákavú ponuku zaviazať si ich a potom vziať im čo im patrí!!!  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem ale Vaša ľutosť pre mňa nič nerieši .

Potrebujem balíček na neobmedzené volania do všetkých sietí v cene v akej bol ponúkaný.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Myslím si, že nebudeš sám čo takto dopadli. Skús ak nie si viazaný dať žiadosť o prenos ku konkurencii.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jasné že to má viazanosť,ináč by som sa vôbec nerozčuloval

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vieš kde to je, resp.bolo uvedené.? dole na tej stránke klikni na podmienky jednotlivých služieb/balíčkov. tam je datum dokedy ponuka platí. Rovnako to bolo uvedené aj pri tom tebou spomínanom balíčku. Tiež som mal záujem o ten program, nevedeli mi však garantovať, že ten balík ostane po celej dlžke viazanosti. Presvedčali ma ale, že platnosť sa predlžuje a neplánuje sa zrušenie. 

Keďže mi to na papieri ako dodatok k zmluve neboli ochotný dodať, pekne som ich poslal kade lahsie. Teraz vidím že rozhodnutie neviazať sa pre negarantovanú ponuku bolo správne.

 

http://www.telekom.sk/osobne/telefonovanie/mobilne-sluzby-a-tarify/easy/doplnkove-sluzby-easy/ 

 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Sa mi rátajú tý čo sa zaviažú operátorovi a potom vyplakávajú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemám vedomosť o tom aby tam bol uvedený dátum 30. november alebo 1. december je to dosť nezmyselný dátum ,určite by som to neprehliadol a určite by mi to prišlo podozrivé .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
screen som nespravil, ale urcite tam bol uvedeny datum dokedy ponuka/balik plati/l.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
ja sa už dost dlhú dobu zberám na centrálu narobit bordel lebo čo už oni robia to je vela mám problém s easy pecka tak to je teda pecka hlavne čo sa internetu tíka **piip** do kreditu cca 40e mesačne presurfujem dáta raz dva lebo som online nonstop nieže bi som chcel musím potom ti spomalia net s možnostou aktivácie balíčka za nejakých dalších 5e to je vrchol drzosti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež sa hnevám na zrušenie balíčkov 100 minút do všetkých sietí a mojím najbližším. Aj som im to napísala, že nie som spokojná. sľúbili, že sa ozvú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Pozerám a nestačím sa čudovať. Všetci operátori ste sa "zbalíčkovali". Lákate vraj na "výhodné balíčky". Prevzali ste americký systém miešania dobrého a zhnitého spolu do balíčkov. Dobré hrušky, zhnité jablká a ktomu polozhnité slivky za vraj výhodných podmienok. Z toho viac je nepotrebných komodít, ale je to b balíčku,a či to nepotrebuješ je len na tebe čo budeš využívať...si "zbalíkovaný". balíky a balíčky podávame ako zásielky na poštách. Priblblé reklamy v médiách viete financovať do omrzenia, ved to klienti zaplatia..v balíkoch programov.
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nedá mi, aby som nereagoval na príspevok podvedenie zákazníkov.  Mal som paušál happy XS s platbou mesačne 9,90€. Zahrnuté som mal 50 minút + 100 minút + volanie na tri čísla zdarma. Nakoľko mi už končila zmluva, paní Karin Kustvánová bola taká láskavá zavolať mi 31.8 2017 v čase 17.05 hod  z  mobilného čísla 0903821567 či by som bol spokojný, ak by som platil mesačne o 2-3 eur menej s tým že 100 minút extra mi bude deaktivované a tiež samozrejme volanie troch čísiel. Po uvážení, som súhlasil nakoľko 100 minút extra som málo kedy využil a volanie troch čísiel som tiež nevyužíval. No a kto by nechcel platiť menej však? S ponukou som súhlasil a podpísal v T-come. Po nejakom čase som zistil, že neplatím o 2-3€ menej ale dokonca o 4€ viac. Podstrčila mi službu mágio GO na tri mesiace zdarma no a potom aby som platil neviem koľko ešte plus. Mágio GO som samozrejme deaktivoval a podal sťažnosť. Bolo mi oznámené že žiadnu zľavu ani akciu som nemal. Hlavne že som sa upísal na dalšie dva roky. Krásne so mnou vyprdli! Tie dva roky už vydržím v T-come ked už som sa dal podviesť, ale po ukončení ASTALA VISTA! Neodporúčam nikomu T-Com, sú to podvodníci a klamári a paní Karin Kustvánová sa môže hambiť, napľul by som jej hned do xichtu!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar