Dohodnutý program happy M za cca 24€ miesto toho happy profi za 70€!!!!!!!!!

Otázka

  • 0

Dohodla som sa s operatorkou na mesačnom paušale happy M so 150 volnými minutami internetom 500MB s novým telefonom za cca 24€ mesačne nakolko som zdôraznovala ze velmi netelefonujem skôr sms a internet čize mi ponukla happy M asi 5krat zdôraznila suhrn mesačne budem platiť okolo tých 24€ a zrazu bum faktura na 70€ mesačný program happy PROFI!!! Reklamacia je zaevidovaná som zvedavá ako sa to vyrieši nakolko je pre mna neprijatelné platiť 70€ mesačne a o tejto sume ani nepadla reč pri telefonovani s operatorkou. Nemá niekto podobnú skúsenosť ze ste sa s operatorom dohodli na určitej sume ktoru by ste mali mesačne platiť a zrazu mate uplne iný paušal?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj, ja som riesila spoplatnenie doplnkovej sluzby. Dolezite je, ze si fakturu reklamovala. Uz len treba pockat na vyrozumenie. Verim, ze bude pozitivne tak ako v mojom pripade. :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @1986lucia, podľa mojich informácií bola reklamácia doriešená k Tvojej spokojnosti a už je všetko v poriadku. Ešte raz sa ospravedlňujeme za situáciu spôsobenú zlyhaním ľudského faktora. Verím, že už budeš mať s nami len dobré skúsenosti :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

áno už je všetko vyriešené takže je to v poriadku :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič si z toho nerob, mne pri paušále doplietli meno a keď som bol 4x v Telekome, tak mi vždy povedali, že meno opravili ale faktúry mi ďalej chodia na zlé meno. Už ma to prestalo baviť, tak príjmam fakúru na iné meno, čo už... Mier :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @fitlife viem, ze to uz asi nebudes riesit, ale predsa keby len :-), mne zmenili adresu trvaleho bydliska aj e-mailom. Poslala som na office@telekom.sk naskenovany obciansky preukaz (obe strany), ID (to su tie posledne 4 cisla z PUK kodu) a telefonne cislo a zmenili mi to. Skus to aj ty s opravou mena, ak si nepochodil na predajni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar