padanie internetu

Otázka

  • 0

Zdravím, mám problem s neustálim padaním internetu. . . pripojenie padá v nepravidelných intervaloch, pár krát za deň (3-4x,)nezáležiac od toho ako sa práve využíva, proste ma odpojí a do nejakej 1-2 minút naskočí . . . testované boli dva rôzne routre (nejaký obyčajný D-Link a momentálne TP-LINK TD-W8970B)

, tam chybu nevidím. . . pripojených mám doma viac notebookov cez wifi, ako aj stolný PC cez kábel, v mojích zariadeniach je chyba vylúčená, odpojí naraz všetkých, vírusy sú vylúčené . . . . raz bol u mňa aj technik, premeral, povedal že je všetko naporiadku,samozrejme vtedy pripojenie nepadlo a bolo stabilné,takže jasné že prístroj chybu nezaznamenal. . . keby je všetko naporiadku tak asi nestrácam pripojenie na net, nie ? Ako ďalej postupovať, keďže šanca že spojenie padna akurát keď tu bude technik je mizivá a meranie nič nedokáže ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

  • 0

ahojte, ci uz je chybny router, ci su vypadky , stale treba hlasit na technicku podporu :), v pripade poruchy routera vymenia, alebo opravia :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus zavolat na technicku podporu  presne v čase vypadku , cislo je  0800123777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v tom riešenie nevidím, výpadok trvá okolo minúty a aj to väčšina času je len pripájanie a vytváranie nového spojenia, takže do kým sa dovolám a do kým stihnú oni zareagovať a spustiť nejaké merania, tak si myslím že nič nenájdu . . .

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mňa je situácia podobná. Už asi týždeň mi vypadne internet 3-5x za deň. Zariadenie strati signál "DSL", následne začne nové pripájanie a internet funguje ďalej. Výpadok trvá tiež cca minútu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahojte, no ja suhlasim s  8Bellit, ak su vypadky, treba hlasit na poruchy, nech to technici riesia

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja riešim to isté, samozrejme, že sa to deje len na dotovaných modemoch a routroch od Telekomu, pred tym som mal svoj a nevypadol za 2 roky ani raz, teraz som nuteny využivať ten ich šrot, kedže mám aj pevnu linku, zajtra si idem po "opravene" zariadenie, a ak mi vratia to iste (myslim typ), ani to nepreberiem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Miloš, určite sa to nedeje len na ich dotovaných zariadeniach. . . doma mám ako hlavný router špičkový TP-LINK TD-W8970B,  a padá to stále. . . tie ich dotované slabotinky využívam akurát tak ako APčka :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

písal som mail na technickú podporu, ihneď mi bolo ponúknuté riešenie, že budú monitorovať moje pripojenie, pravdaže to medzi tým padlo a zistili že vznikajú náhodné rozpady spojenia na pripojení s ukončením PPP relácie na porte. Hneď poslali žiadosť na výmenu konfigurácie na porte a  po pár minútach mi prišla sms že problém bol odstránený.  Odvtedy som padnutie spojenia nezanamenal. Takže problem solved :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

super, ze ti to nepada :catvery-happy: , a ze to rychlo vyriesili 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lolo_man, ak ti niektorá z odpovedí pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným na fóre s podobnou otázkou. Ďakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tento problém mám aj ja .... horšie na tom ale je, že niekedy mi to o chvíľku naskočí ... zopakuje sa to pár krát po sebe a niekedy nie ..... potom niečo technici urobia, ani neviem čo (už ma dávali aj na iný pár káblov na ústredni) a keď prídem z práce domov, tak dostanem SMS, že závada je odstránená, resp. to naskočí samo  a dostanem SMS, že na strane TELEKOM chyba nie je a mám si skontrolovať svoje zariadenia. Mne však nevypadáva len internet, ale aj TV (súčasne celkovo signál) .... a najhoršie je to v piatok a celý víkend som ako v 19. storočí ... žiadna telka, žiadny net .... aspoň že sa dajú pozerať na TV filmy z vlastných zdrojov .... posledný víkend som videl cca 15 filmov, bez reklám, podľa vlastného výberu .... vlastne to bol super filmový víkend, prečo sa vlastne sťažujem?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
a povedia mu to čo aj mne, vidím, že tam zlyhalo spojenie, skúste reštartovať router, ...bla bla bla .... a vidíte, naskočilo to už to ide, ďakujeme za zavolanie. Ak tam budeš volať viackrát a napíšeš im podnet - reklamáciu, tak Ti ako ospravedlnenie dajú zľavu z paušálu. Čo tam po zľave, keď Ti nevedia zaručiť kvalitné služby?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
áno, nenájdu, len povedia, že vidia výpadok, ale ... teraz je to už v poriadku ... už len čakám, kedy mi povedia .... čo vlastne otravuješ, nabehlo to .... keď si na nete tak to nejako ešte znesieš, ale keď pozeráš zaujímavý film a v tom najlepšom sa Ti zasekne obraz .... :-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
tiež som si chcel kúpiť vlastný router ... vraj musím používať to, čo mi dajú .... čo myslíš, pomohol by iný router???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
áno, toto je tiež riešenie .... už viackrát mi vymenili mágio box a router .... aj tak sa stále tie divné výpadky dejú .... a výpadok telky už je na .....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
tak to už teda nechápem ... Ty využívaš služby Deutsche TELEKOM????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.