Neseriózny prístup pri reklamácii

Otázka

  • 0

som dosť sklamaná z prístupu pri reklamácii mobilného telefónu. Už cca 18 rokov som zákazníkom tejto firmy, nikdy doteraz som sa niečim podobným netretla. tak ako je písané v predchádzajúcich prípadoch, ak sa jedná o nového klienta, dá sa asi všetko, ale čo mi verní???? telefón mi nezreklamovali, že si opravu musím zaplatiť samay, pretože v aparáte bola asi voda, pritom mi telefón nikdy do vody nespadol ani nič podobné...tiež tento rok mi končí paušál, rozuhodujem sa, že skončím, takýto prístup som nečaka, že čo oni teraz??? Veď som Vaším zákazníkom, tak sa trošku postarajte, nie len peniaze za faktúru a nič viac, nejaké racionálne riešenie, veď sme prístupní všetci rozprávať o problémoch, ale nie odpbiť, že my s tým nič??? Toto nepovažujem za seriózny prístup a  musím podotknúť, že ide o môj prvý reklamovaný produkt, preto som z toho až zmätená...lebo ak by som bola konfliktný klient, ale...proste sklamanie a veľké...rozlúčime sa   

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj MMEM, viem ze to teraz nezmierni tvoje sklamanie a taktiez ti to velmi nepomoze, ale skus do buducnosti poistenie. Ja som taktiez kupovala tablet v hotovosti (nie sice telekome) a dala som ho pre istotu poistit. Tablet prestal ist a vobec sa nedal zapnut. Bola som ho reklamovat a kedze oprava bola nerentabilna (vyjadrenie servisu), radsej mi vratili peniaze. Aspon nieco. Preto ked si beriem telefony a podobne, davam si radsej poistenie. Toto je moja skusenost. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba sa tiez zamysliet nad tym, ake su sucasne telefony v porovnani s tymi, ktore tu boli pred viac ako 10 rokmi. V minulosti si mohla telefon vykupat, zabudnut v snehu, ... po vysuseni isiel dalej. Dnes telefony maju ovela viac suciastok, ktore su na mensej ploche. Mala oxidacia o velkosti par milimetrov moze spojit aj niekolko obvodov, vyvolat skrat a znefunkcnit telefon. V minulosti taka oxidacia nemusela nic sposobit.

Myslis si, ze ak by si si  kupila rovnaky telefon u ineho operatora/predajcu, ze by bol odolnejsi alebo ze by ti dal servis ine vyjadrenie? Servis vacsinou spolupracuje s viacerymi operatormi a predajcami a riadi sa rovnakymi postupmi, ktore urcil vyroba. Keby si to iste reklamovala u ineho predajcu, dostala by si uplne rovnake vyjadrenie.

Ako pise Lusilienka, treba zvazovat pri kupe poistenie alebo kupu odolnejsieho telefonu a necakat od telefonu za "par" EUR, ze bude mat vlastnosti ako telefon za par stoviek, ktory je vodeodolny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar