Zavádzanie pri novom paušále

Otázka

  • 0

Pred pár mesiacmi som sa doslova nechala ukecať na nový paušál, ale tak dopletene, že katastrofa. Môj problém bol nevyhovujúci program Fix16. Chcela som prejsť na oveľa vyšší program, teda paušál (výhoda pre Telekom). No operátor infolinky mi "poradil", že toto rozhodnutie by bolo max. nevýhodné, lebo by som musela prve zaplatiť pokutu atď. Tak som na ukecávanie operátora svoje ďalšie číslo preniesla do Telekomu a na to si vzala nový paušál, no pod podmienkou, že mi služby vymenia medzi číslami (jedno pracovné, jedno súkromné). Dlhšie sa mi operátor neozýval a nakoniec hádajte čo...paušál aktívny a moja požiadavka (podmienka!!! zaznamenaná aj v telefonáte) zamietnutá. Vraj sa čisla medzi Fixom a paušálom proste nemôžu meniť. Reklamácia? Odpoveď, že som súhlasila s podmienkami zmluvy. No BRUTÁLNE ste mi pomohli. Súkromné číslo s paušálom nemá význam využívať a pracovné s blbým programom. Premýšľam aj o zaplatené pokuty a odchodu ku konkurencii iba z princípu. Dve programy, naozaj dlhoročnýýýý zákazník a odpoveď, že som súhlasila s podmienkami zmluvy, keď operátor jasne v telefonáte súhlasil s mojou podmienkou nového paušálu? A to som iba chcela vymeniť služby, žiadne rušenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

@zvl, verím, že sa Ti podarí s našou kolegyňou situáciu doriešiť. Pekný deň želám. Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar