Easy pecka problém s oznámením o vyzváňani pri volaní.

Otázka

  • 0

Zadravím mám problém s oznámením o vyzvánaní pri karte Easy Pecka.

Predtým som mal iného operátora a keď som niekomu volal nebol problém vyzváňací tón som pri volaní počul vždy. Ako používam Easy Pecku tak niekedy počujem vyzváňanie niekedy nie(bohužiaľ väčšinou nie) a dokonca sa ten zvuk vyzváňania mení (predošlý operátor mal iný tón ako má telekom a niekedy počujem ten a niekedy telekomácky).

Chcem sa opýtať či má niekto podobnú skúsenosť a kde by mohol byť problém lebo dosť ma to štve ak niekomu volám a vôbec neviem či mu to vôbec zvoní alebo má obsadené ....

Používam nastavenie siete na 2G a zariadenie mám Blackberry Z10 STL100-2 (LTE verzia).

Problém v zariadení nebude lebo na druhej karte mi to funguje bez problémov preto neviem či bude chyba v sim karte alebo má problém telekom.

Rád by som sa preto poradil čo a ako.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Mas prenesene cislo? Alebo si si kupil novu Pecku s cislom od Telekomu?

Stava sa ti to pri volani na cisla z jednej konkretnej siete alebo pri volani do vsetkych sieti?

Prejavi sa to vzdy pri volani na niektore cislo alebo na vsetky cisla?

Ked na niektore konkretne cislo volas, prejavi sa to vzdy alebo sa to raz prejavi a raz nie?

Skusal si Pecku aj v inom telefone, ci sa aj v nom chyba prejavi?

Skusal si na cisla, pri ktorych nepocujes zvonenie v sluchadle, volat aj z ineho Telekom cisla v rovnakej chvili, pripadne zavolat z cisla z inej siete?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Nemám prenesené číslo mám novú kartu.
Neviem stáva sa mi to hocikedy napr 2x mi to nejde a na 3x už počujem (neviem kto má akú sieť ale pravdepodobne je to jedno)
Prejavuje sa to random čiže raz to ide raz nie a je jedo na aké číslo volám
Neskúšal som v inom telefóne...
Neskúšal som z inej Telekom karty lebo inú nemám... a taktiež som neskúšal z inej siete...ako som písal tento problém mám len od kedy používam kartu od telekomu predtým som žiadny takýto problém nemal...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako prve ma napadlo, ze by mohol by to mohla sposobovat kombinacia telefonu a SIM karty od Telekomu.

V LTE sieti Telekomu sa neda telefonovat, tak sa musi telefon prepnut do 2G, ked vytocis cislo. Myslim si, ze to prepinanie medzi sietami by mohlo sposobovat problem, o ktorom pises.

Skus si v telefone nastavit prihlasenie len do 2G siete a over ci sa bude problem opakovat.

 

Ak mas taku moznost, tak vyskusaj SIM kartu s Peckou v inom telefone. Takto budes jednoznacne vediet, ci je problem v telefone alebo SIMke s Peckou.

 

Mobilni operatori mozu mat rozne nastavenia LTE siete. Ked bude problem len v tvojom BlackBerry a nekupoval si ho v Telekome, tak to mozno bude tym, ze firmver, ktory je v nom, nie je 100% prisposobeny pre siet Telekomu. Za to ale Telekom nemoze.

 

Od ktoreho operatora je druha SIM karta, ktoru pouzivas? :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Mobil mám nastavený len na 2 g sieť....
Myslím si že keď mi to nerobí s kartou iného operátora tak to nebude problém v telefóne...
Resp možno bude problém telefón/ Telekom.
Operátor ktorého som používal do teraz bol Orange.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyskusanim Pecky v inom telefone zistis, ci je problem naozaj v BB.

Nejaky nevyuzity mobil, ktory by si mohol na kratky cas pouzit, urcite najdes :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ahoj, predpokladam ze v inom telefone sa problem neprejavi. Mozes skusit ak budes mat tu moznost. Blackberry su v tomto trosku specificke a ja ti odporucim vymazat zariadenie tzv.wipe.

-najprv zalohuj svoje data do PC cez aplikaciu BB Link http://us.blackberry.com/software.html
-dalej chod do ../nastavenia/bezpecnost a sukromie/bezpecnostne vymazanie v mobile
-ak mas v blackberry firemnu konfiguraciu (enterprise server) vymaz ju tiez, na uvodnom displeji potiahni hornu oznamovaciu listu dole/otvor balance a daj vymazat, alebo odstranit.

Ked bude zariadenie ciste este pred tym nez obnovis data zo zalozneho suboru odsleduj ci sa problem zopakuje. Ked bude fungovat vsetko ako ma, obnov data zo zalohy. Ak sa zacne problem znovu prejavovat, cely postup zopakuj ale neobnovuj zo zalozneho suboru. Pokus sa o dopratanie dat inym sposobom (napr.kontakty cez ucet gmail a pod.).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To nieje problém, je to vlastnosť Telekom sieti, proste SIM karta prihlásena v sieti Telekom jednoducho vyzvaňa potichúčko.
Tento jav som spozoroval aj pri konkurenčnom o2, teda keď zvolím na o2 karte sieť Telekom(národný roaming) zvoni potichu, pri volbe vlastnej sieti zvoní hlasnejšie.
Tak to je na všetkých kartách prihlásených v sieti Telekomu, bezohladu či sa jedná o vlastnú, alebo konkurenčnú kartu. ;-) 

Ps. 

Mobil ani prenesene číslo za to nemozu 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No mne sa zdá že to zvonenie nepočujem vôbec.

Čo ma ale zaráža je že v roku 2014/2015 kde už je LTE-A (samozrejme v zahraničí) a dá sa poslať obrázok a video  z jednej planéty na druhú tak u operátora nefunguje taká triviálna vec ako je vyzváňací tón pri hovore...

Nevadí počkám si na udate SW v telefóne a chystám sa urobiť aj Wipe ak sa to potom nezlepší skúsim znovu kontaktovať telekom a snáď sa k niečomu dopracujem.

Ono by sa to mohlo zdať ako banalita ale v skutočnosti je to dosť podstatná informácia ak niekomu voláte či mu to zvoní alebo čo sa vlastne deje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Tiež som s tým podobne, ale ako sledujem, niektoré čísla už fungujú v poriadku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže u mňa problém pretrváva aktualizoval som telefón na najnovší OS  s tým že som ho resetoval do továrenských nastavení ale ani to nepomohlo. Obávam sa že problém je na strane operátora. Teraz už len nájsť riešenie..... podotýkam že telefónom to určite nebude lebo kým som používal Orange SIM kartu (cca 1 rok) tak sa mi to nestalo ani 1x... 

(Písal som aj mail do telekomu vyžiadali si odomňa deň, čas, a tel. č. na ktoré som volal tak som im poslal jedno číslo u ktorého som si to zaznamenal a ich odpoveď bola taká že žiadny problém nezaznamenali tak už neviem...)

Paradox ale je že pred písaním tohto príspevku som volal na jendo číslo (4x) a poučuť tón nebolo a po dopísaní som skúšal volať znovu a už som tón počul... niekedy to ide niekedy nie ...  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar