reklamacia telefonu

Otázka

  • 0

Ahojte aj vam sa stalo ze vam neuznali reklamaciu na telefon prepacenim **piip** mi baterka  po oprave mi nesiel dispej  pretim ako siel do opravi islo vsetko po druhej reklamaci mi povedali ze oprava bi ma stala kolo 80 eur idem to pichnut do markizy ci viete poradit t-mobile mi nevedia poradit ak mal niekto taki problem napiste mi na Stefans1@azet.sk alebo 0902533900 sms

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Skus sa na to pozriet z inej strany - zo strany servisu - ruku na srdce, kolko z Vas chcelo reklamovat telefon i ked vedelo ze si vadu sposobili sami ? skus sem postnut vyjadrenie servisu - ktore si musel k reklamacii dostat. Rad ti vysvetlim co a ako. Netreba sa vyhrazat hned markizou a podobne - markiza sa na Teba a Tvoj telefon zvysoka vykasle, bulvar toto skutocne riesit nebude...

 

a skus pisat v kludnejsej nalade, kedze i y strielas asi podla nalady.

 

hawk

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sejs4, ukaz nam fotky tvojho mobilu a vyjadrenie servisu. Budes mat viac nazorov od viacerych ludi.

Ak si daval telefon do servisu rozbity, je uplne normalne, ze poskodenie sa moze rozsirovat a moze sposobit uplnu nefunkcnost niektorej suciastky.

Ak nesuhlasis s vyjadrenim servisu, mozes si ty sam vybrat sudneho znalca, ktory posudzuje mobily. Ked si si taky isty, ze tvoj telefon je v 100% stave a bez poskodeni, tak nemas co vahat a vyuzi sluzby znalca. Ked bude vyjadrenie znalca ine, mozes sa v Telekome odvolat.

Ak telefon nedas posudit znalcovi, tak si si urcite vedomi nejakych poskodeni a v tom pripade tu "nariekas" zbytocne a neopravnene.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sejs4, aj mna by zaujimalo, v akom stave si telefon do servisu odovzdal. Displej sa len tak nepokazi a musel byt na to dovod. Pises o 2 opravach. Ukaz nam protokoly zo servisu k obom opravam (vymaz tvoje udaje), kde bude popisany stav telefonu a vyjadrenie servisu a tiez foto tvojho telefonu.

Bez tych protokolov a foto je tvoj prispevok len nepodlozene tvrdenie, ktore by mohlo byt aj klamstvo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar