platba paušálu

Otázka

  • 0

dobrý deň včera som si cca okolo pol 6 zaplatila fakúru za paušál cez internet banking , no doteraz mi neprišla žiadna smska že bola prijatá úhrada za faktúru ako to býva obyčajne, no peniaze z účtu normálne odišli.  Neviete mi poradiť čo sa s tým mohlo stať ? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
ak bola platba uskutocnena neskor, nemusela byt platba este pripisana na ucet telekomu, cize ti smska neprisla dalsi den vecer, pride ti az ten dalsi.
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Cau @Lui_Remember, presne ako hovori @Peppo, platba moze byt na ucet telekomu pripisana neskor. Ale ak si chces byt na100% ista, odporucim ti zavolat na linku 0800 123 456, aby ti preverili ci bola suma pripisana na ucet korektne. Ak by si dlho cakala na linke, mozes zavolat aj na financne -12313, ale linka je spoplatnena.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lui_Remember,

 

daj nám vedieť, či je všetko v poriadku :)

 

A ak ti odpoveď od niektorého z používateľov pomohla, označ ju, prosím, ako Riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným na fóre. Ďakujeme.

 

Ďakujeme, J.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar